IES DE TOMIÑO

Solleiro s.n. 36740 Tomiño (Pontevedra)

ies.tomino@edu.xunta.es    986623346

Romeo and Juliet

O pasado 4 de Marzo o departamento de Inglés do Instituto de Tomiño realizóu a siguiente actividade:

Representación Teatral en Inglés da obra ROMEO and JULIET por parte da compañía

ENGLISH POCKET THEATER COMPANY

Asistiron alumnos de 3º eso, 4º eso y 1º BAC

A obra, completamente en inglés e con actores nativos foi un éxito e os nosos alumnos foron parte activa actuando durante toda a representación xunto aos actores principais
Este é un momento da representación.

Tecnoloxía novas

GALPon convoca unha bolsa para rapazas estudantes en Galicia para asistir ao «Campus Tecnológico UGR para Chicas 2015» que organiza a Universidade de Granada.

Para máis información:

Ximnasia Acrobática: Superheroes e viláns

Os alumnos de Bacharelato do IES de Tomiño crean representan o exercicio de ximnasia acrobática que leva por nome "Superheroes e viláns". Disfrutádeo!!!

Concerto Santiago

Os alumnos de 3º da ESO asistiron este mes de marzo a un concerto didáctico no Auditorio de Santiago, no que a Orquestra Filarmónica de Galicia, baixo a dirección de Maximino Zumalave, interptetou un concerto para tuba de Vaugham Williams.

SEMANA BRANCA

Os alumnos e alumnas de 4º ESO e 1º de Bacharelato do IES de Tomiño participaron na Semana Branca dende o 28 de febreiro ata o 7 de marzo.

A Semana Branca é  unha actividade organizada polo Departamento de Educación Física, na que reciben cursos intensivos de esquí ou snowboard. Para realizar esta actividade desprazáronse ata a estación de Vallnord (Andorra).

Blog Orienta

Accede ao Blog Orienta do IES de tomiño premendo nesta imaxe

Accede ao OrientaLine premendo nesta outra.

Premios fotografía Magosto 2014

Choiva de OutonoChoiva de Outono
Nas mansNas mans
Amistad imborrableAmistad imborrable
CortizaCortiza
Estrela de coresEstrela de cores

Hora do código

Un ano máis , o Departamento de Tecnoloxías do IES de Tomiño participa na "Hora do código" facendo actividades de Programación.

Podes ver os detalles no seguinte link:

Este é o vídeo de presentación:

Ligazóns

« Maio 2015 »