Benvidos

986 623 346 / 986 623 345

ies.tomino@edu.xunta.es

Solleiro s/n 36740  Tomiño (Pontevedra)

Borrador das NOF

Neste link tedes o borrador do documento de NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DO IES DE TOMIÑO, a efectos meramente consultivos e tendo en conta que este documento poderá sufrir modificacións ata a aprobación da súa versión definitva.

BORRADOR NOF

Preguntas curiosas

PREGUNTA 1.  Como hai que colocar as latas na nevera para que enfríen mellor?

SOLUCIÓN.

Hai que colocar o xeo sobre as latas, xa que como as substancias frías son máis densas que as quentes, ao colocar o xeo, enfríanse e fanse máis densas, co que descenden; ocupando así o seu posto outras porcións de líquido máis temperado, que son enfriadas polo xeo e descenden. Se se colocara o refresco sobre o xeo, a primeira capa enfríase e faise máis densa, pero permanece no mesmo lugar e non cede o posto a outras porcións, que seguen temperadas e na parte susperior da lata.

PREGUNTA 2.   Por que o pan se pon duro e as galletas brandas?

Calendario de Materias pendentes 2016

Nas seguintes ligazóns podes informarte das datas nas que se celebrarán as probas de pendentes deste curso.

CALENDARIO DE PENDENTES

PENDENTES POR DEPARTAMENTOS

Campionato multideporte

Campionato Multideporte IES de Tomiño 2015-2016

Xa temos gañadores do Campionato Multideporte

O Campionato estivo organizado pola profesora Ledicia e o alumnado de 2º de Electrónica,  e foi  patrocinado pola tenda de deportes “Lito Sports” de Tomiño. Durante os recreos do 1º e 2º trimestre, foron xogándose os diferentes partidos de brilé, baloncesto e fútbol, coa participación da maior parte do alumnado do IES e con gran éxito de público

Alejandro Lomba, premio á Excelencia Académica

No acto público que se celebrou o 3 de marzo no CUVI, entregóuselle a  o noso benquerido Alejandro o “Premio á Excelencia Académica” para estudantes que se matriculan por primeira vez en titulacións de grao da Universidade de Vigo, no curso 2015-2016. Este premio valora ao alumnado con mellor expediente académico.

Concurso de robótica

Es quen de programar un robot?

Participa no VIII Obradoiro e Concurso Galego de Robótica en Vigo o día 14 de Abril organizado por IGACIENCIA. Poderás familiarizarte e explorar o campo da robótica e terás a  posibilidade de recrear e comprender o funcionamento, efecto e comportamento de situacións reais a través de robots.

Para máis información preme aqui:

Mémoire

Vídeo editado polo grupo do IES Tomiño, dentro do proxecto Erasmus+ 2015/18  "Mémoire(s)"

Competición de Robótica

Participa na II Competición de Robots da Escola de Enxeñería Industrial da Universidade de Vigo que se celebra no Campus da EEI o día 29 de abril a partir das 10:30 horas.

A competición será puntuable para a Líga Nacional de Robótica de Competición (LNRC).

Os alumnos familiarizaranse co mundo da robótica participando na montaxe e programación dun robot móbil.

Farase unha proba individual (Rastrexo) e outra proba colectiva (Sumo)

Para máis información preme aqui:

Orienta 2015

Xa tedes actualizado o Orienta para o curso 2015/16. Neste enlace exclusivo para o IES de Tomiño, podedes acceder ao Blog Orienta do noso centro. Ademais tedes a posibilidade de entrar no ORIENTALINE, onde podedes informarvos dos estudos que podedes realizar, os centros e universidades onde cursalos e os itinierarios que máis vos interesen.

Horario dos grupos 15/16

Na seguinte ligazón tedes os horarios de todos os gruos do IES de Tomiño no curso actual

HORARIO GRUPOS

Horario das titorías 15/16