BENVIDA

BENVIDOS

Solleiro s.n. 36740 Tomiño (Pontevedra)

ies.tomino@edu.xunta.es    986623346

NARF no IES

Fran Pérez, de nome artístico NARF é un compositor e  intérprete  santiagués  que reparte a súa actividade entre o mundo da canción, a composición por encargo e o teatro.

Visitaranos o vindeiro 23 de Abril, para falar con nós e ofrecernos un pouco da súa música. Aquí tedes unha mostra da súa obra musical.

Contidos mínimos

Ola, nos seguintes enlaces podedes consultar os contidos mínimos das materias impartidas en todos os niveis da ESO

Aprendendo a cambiar o conto

Experiencia audiovisual sobre igualdade de xénero protagonizada por rapaces e rapazas de 3º da ESO do IES de Tomiño (Galiza). Ideada e dirixida por Marta Piñeiro a partir dunha iniciativa do Concello de Tomiño para o Día Internacional das Mulleres de 2014.

Aprendendo a cambiar o conto from alterei on Vimeo.

PREGUNTAS CURIOSAS 2014

PREGUNTA 4.

Por que os barcos flotan aínda que estan construidos por grandes masas de aceiro?

PREGUNTA 5.

Anuncios do equipo directivo

ABERTO O PRAZO DE PREINCRIPCIÓN NO IES DE TOMIÑO PARA O VINDEIRO CURSO
Dende o día 1 de marzo ata o vindeiro 20 de marzo está aberto o prazo de preinscripción no IES de Tomiño para os alumnos de centros non adscritos.
Todo o alumnado que está a cursar 6º de primaria en calquera dos centros do Concello de Tomiño, xa ten reservada a súa praza no IES de Tomiño, polo que non é preciso que realicen ningún trámite ata a formalización da matrícula no mes de xuño.

Xa saiu a convocatoria das probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional.
Enlace do DOG: http://www.edu.xunta.es/web/node/11917
Vai en arquivo adxunto o calendario das probas

A maxia da Robótica

AQUÍ TEDES O CARTEL DA CONVOCATORIA  DO CONCURSO DESTE ANO