IES DE TOMIÑO

Solleiro s.n. 36740 Tomiño (Pontevedra)

ies.tomino@edu.xunta.es    986623346

Calendario de pendentes 14/15

Na seguinte LIGAZÓN tedes o calendario de pendentes para o presente curso.

Tedes máis información que podedes consultar na sección PENDENTES, podedes entrar neste link

Hora do código

Un ano máis , o Departamento de Tecnoloxías do IES de Tomiño participa na "Hora do código" facendo actividades de Programación.

Podes ver os detalles no seguinte link:

Este é o vídeo de presentación:

Horario dos grupos

Na seguinte ligazón tedes os horarios de todos os gruos do IES de Tomiño no curso actual

HORARIO GRUPOS

Horario das titorías

Nesta ligazón podedes consultar o Horario de atención aos pais e nais dos titores/as do curso actual (2014/15)

Orienta 14/15

Na seguinte ligazón, podes acceder ao Orienta do Curso 14/15, aplicación onde podedes obter Información actualizada sobre todos os estudos que se imparten na actualidade, itinerarios,  a nova LOMCE, a FP Básica...

ORIENTA

Libro de nais e pais

Nesta ligazon tedes un pequeno libro con información e recomendacións para as nais e pais do alumnado do noso centros no curso actual (2014/15)

LIBRO DE NAIS E PAIS

Criterios de promoción e titulación na ESO

Na seguinte ligazón podedes consultar os criterrios de promoción e titulación àra o alumnado da ESO no IES de Tomiño

CRITERIOS DE PROMOCIÓN E TITULACIÓN

Maqueta da parroquia de Tomiño

O IES de Tomiño presenta, na Aula de Cultura, a maqueta construída, dentro da materia "Proxecto Interdisciplinar", polos 120 alumnos e alumnas que cursaron 1º de ESO, durante o curso 2013-2014.

A maqueta representa, a escala 1/2.000, a Parroquia de Santa Mª de Tomiño e foi construída con pranchas de cartón, a partir do mapa topográfico. O traballo estivo coordinado polos profesores Luís Lechuga e Carlos Villanueva, co apoio da Comunidade de Montes da Parroquia.

O resultado final é espectacular!

Aprendendo a cambiar o conto, de novo seleccionada!

Última hora: "Aprendendo a cambiar o conto" foi seleccionada, por segunda vez, nun festival latinoamericano. Neste caso, tratase da V Edición do “Festival Internacional de Cine por la Equidad de Género.  Mujeres en Foco”, que vaise celebrar do 25 de setembro ao 1 de outubro na cidade de Buenos Aires. A curta, protagonizada polo noso alumnado, concursará na sección “Infancia e Xuventude”.

Ligazóns

« Novembro 2014 »