Benvidos

986 623 346 / 986 623 345

ies.tomino@edu.xunta.es

Solleiro s/n 36740  Tomiño (Pontevedra)

Aviso sobre as axudas

AVISO  PARA O ALUMNADO  QUE SUPERA TODAS AS MATERIAS EN XUÑO.

• Os vales para adquisición de libros de texto (2º ESO e 4º ESO)
  • As listaxes do fondo solidario (1º ESO e 3º ESO)
  •  Os vales para adquisición de material escolar

estarán dispoñibles a  ÚLTIMA SEMANA DE XULLO

Datas de Matrícula

DATAS DE MATRÍCULA DO IES DE TOMIÑO:

• 1º ESO (NOVOS) : 28  e 29 de XUÑO de 9 horas a 14 horas

• 2º ESO, 3º ESO , 4º ESO :  4 de XULLO , 5 de XULLO e 6 de XULLO de 9:30 horas a 14 horas

• 1º de BACHARELATO , 2º de BACHARELATO : 7 de XULLO e 8 de XULLO de 9:30 horas a 14 horas

OS SOBRES DE MATRÍCULA XA ESTÁN DISPOÑIBLES NA CONSERXERÍA

• PARA OS CICLOS FORMATIVOS AS DATAS SERÁN PUBLICADAS NA PÁXINA WEB de FP da XUNTA DE GALICIA

Calendario de fin de curso

DIA 22 DE XUÑO: FIN DAS CLASES.

Ese día, HABERÁ CLASES NORMAIS ENTRE AS 9:00 E AS 11:30 H.

A partir das 12:00 terá lugar a XORNADA DEPORTIVA DE FIN DE CURSO.

As actividades  rematarán ás 14:30, hora na que sairán os autobuses.

DÍA 27 DE XUÑO: ENTREGA DE NOTAS.

As notas as entregarán os titores e titoras na aula de referencia ás 10:00 h da mañá.

NON HAI SERVIZO DE AUTOBUSES.

DÍAS 27 e 28 DE XUÑO: RECLAMACIÓNS

Datas para facer as reclamacións ás cualificacións finais.

Información sobre o ciclo Medio "Aproveitamento e conservación de medio natural"

Nesta ligazón accederedes a toda a información sobre este ciclo, que se imparte no IES de Tomiño.

Información importante ciclos

Nestes dous links tedes información fundamental para a matricula de Ciclos Formativos

CALENDARIO DE ADMISIÓN A CICLOS

INSTRUCIÓNS XERAIS PARA A ADMISIÓN A CICLOS

Iria Muñoz e Andrea Piñeiro, campioas provinciales

Iria Muñoz (1º ESO E) e Andrea Piñeiro (2º ESO D), compoñentes do equipo de Agrudebam (Agrupación deportiva á que pertence o noso centro) proclamáronse este fin de semana por equipos no campionato provincial de bádminton disputado en Ponteareas.

Letras Galegas 2016

Presentación de imaxes da Xornada de Celebración das Letras Galegas 2016, adicadas a Manuel María

Rubén de Sá, Medalla de Ouro. Becado polo Conservatorio Superior de Danza

Rubén de Sá Malheiro, Medalla de Ouro da categoría Jazz Junior na Dance World Cup Spain, celebrada do 24 ao 27 de marzo en Barcelona, e Primeiro Premio no Certame "Vigo Porté 2016", do 28 de abril. Ámbolos dous premios veñen acompañados de sendas Becas de Estudos nas máis prestixiosas institucións dedicadas á formación  de bailaríns. Sendo unha delas, a Beca de Formación, por un ano, no Conservatorio Superior de Danza de Madrid.

Rubén que, na actualidade, cursa 2º de Bacharelato no IES de Tomiño, comezou a interesarse pola danza sendo moi pequeno. A súa paixón non sempre foi ben aceptada por tratarse dun bailarín home, pero isto, lonxe de amedrentalo, fíxoo máis forte e levouno a traballar arreo para acadar os seus obxectivos.

A partir do seu primeiro gran éxito, acadado en 2012 , como Mellor Bailarín dentro do Concurso Internacional “Danza en Vivo”, o seu talento ten sido recoñecido con numerosos premios a nivel nacional e internacional.

O gran soño de Rubén é chegar a ser un gran bailarín profesional e poder ensinar aos demais a beleza desta fantástica disciplina, e nos estamos seguros de que así será!

Noraboa, Rubén!!

Acadado o 3º premio na II Competición de robots da Escola de Enxeñería Industrial

O equipo formado polos alumnos de 1º ESO: Ariadna de la Santisima Trinidad Martínez (1º ESO B), Lara Vila Morán (1º ESO B), Ángel Vicente Fernández (1º ESO D), Mateo Matos Arcila (1º ESO D), David Villar García (1º ESO D) e Hugo Álvo Fraga (1º ESO D) acadou o 3º  Premio na categoría WALL-E na II Competición de robots da Escola de Enxeñería Industrial da Universidade de Vigo, celebrado o pasado 29 de abril.

Borrador das NOF

Neste link tedes o borrador do documento de NORMAS DE ORGANIZACIÓN E FUNCIONAMENTO DO IES DE TOMIÑO, a efectos meramente consultivos e tendo en conta que este documento poderá sufrir modificacións ata a aprobación da súa versión definitva.

BORRADOR NOF

Calendario de Materias pendentes 2016

Nas seguintes ligazóns podes informarte das datas nas que se celebrarán as probas de pendentes deste curso.

CALENDARIO DE PENDENTES

PENDENTES POR DEPARTAMENTOS

Campionato multideporte

Campionato Multideporte IES de Tomiño 2015-2016

Xa temos gañadores do Campionato Multideporte

O Campionato estivo organizado pola profesora Ledicia e o alumnado de 2º de Electrónica,  e foi  patrocinado pola tenda de deportes “Lito Sports” de Tomiño. Durante os recreos do 1º e 2º trimestre, foron xogándose os diferentes partidos de brilé, baloncesto e fútbol, coa participación da maior parte do alumnado do IES e con gran éxito de público

Alejandro Lomba, premio á Excelencia Académica

No acto público que se celebrou o 3 de marzo no CUVI, entregóuselle a  o noso benquerido Alejandro o “Premio á Excelencia Académica” para estudantes que se matriculan por primeira vez en titulacións de grao da Universidade de Vigo, no curso 2015-2016. Este premio valora ao alumnado con mellor expediente académico.