Benvid@s á web do I.E.S. POETA DÍAZ CASTRO

Enviado por admin o Mér, 08/11/2006 - 07:50

Ó traveso da escura teadaraña

deste mundo unha estrela cai no río

da miña vida e quédame chamando.

A beleza feriume para sempre.

Xosé María Díaz Castro,

autor das Letras Galegas 2014

"Coma unha Espada"

Centro seleccionado pola Fundación Barrié para participar na Convocatoria de Proxectos Escolares para o presente curso, na modalidade "Proxecto Colaborativo e Intercentros", polo proxecto:

TRALAS PEGADAS DE DÍAZ CASTRO. UN ROTEIRO INTERACTIVO POLA POESÍA, O LUGAR E A PERSOA

URXENTE!!!: SUSPENSIÓN DA ACTIVIDADE LECTIVA VENRES 6 DE FEBREIRO

Enviado por admin o Xov, 05/02/2015 - 03:23

EN BASE Á PREDICCIÓN POR HORAS QUE FAI A PÁXINA WEB DA AXENCIA ESTATAL DE METEOROLOXÍA (AEMET) PARA O CONCELLO DE GUITIRIZ NO DÍA DE MAÑÁN

SUSPÉNDENSE AS ACTIVIDADES LECTIVAS NO CENTRO

PARA O DÍA

VENRES 6 DE FEBREIRO

Por favor, permanecede pendentes de calquera novidade que sería notificada nesta páxina web. Grazas.

Actividades Extraescolares Novembro'2014

Enviado por admin o Lun, 24/11/2014 - 07:46

Vos presentamos aquí un pequeno resumo das Actividades Extraescolares e Complementarias realizadas polo centro durante este mes de novembro.

4 de novembro, martes

Como premio á aula mellor coidada do curso 2013-14, o alumnado galardonado (de 2º de ESO A e 2º de ESO B), acompañado por Manu Balsa e Mª José Fernández Gallego, fixeron unha visita a A Coruña, onde levaron a cabo unha xincana pola cidade.

19 de novembro, mércores

Visita á Escola Técnica Superior de Minas en Vigo, dirixida ao alumnado de Bacharelato (1º e 2º). Os profesores acompañantes foron Ana Sánchez e Ramón Erias.

20 de novembro, xoves

Os/as alumnos/as de 3º de ESO, e os/as de Música de 4º de ESO, asistiron a un concerto didáctico a cargo da REAL FILHARMONÍA de GALICIA, dirixido por Jordi Corominas, no que foi interpretada "A Guerra de Troia". Nesta ocasión, as profesoras responsables foron Sandra Tenreiro e Mónica Campo.

25 de novembro, martes

Representación teatral en francés, ademáis de distintas actividades matemáticas en Lugo. Asiste o alumnado de francés, máis 3º de ESO (A+B), acompañado por Victor Pollán e María Miragaya.

Ademáis das reseñadas, tamén se desenvolveron distintas charlas, talleres, etc. no propio centro a cargo da Biblioteca, o departamento de Música, o departamento de Matemáticas, ....

Que non decaia a actividade!

CALENDARIO 2º TRIMESTRE CURSO 14-15

Enviado por admin o Mér, 15/10/2014 - 07:33

En cada unha das opcións de abaixo atoparedes os calendarios de exames, presentación de traballos, exposicións orais, etc. para o 1º trimestre do curso 2014-2015:

CALENDARIO PARA 1º DE E.S.O.

CALENDARIO PARA 2º DE E.S.O.

CALENDARIO PARA 3º DE E.S.O., grupo A

CALENDARIO PARA 3º DE E.S.O., grupoB

CALENDARIO PARA 4º DE E.S.O.

CALENDARIO PARA 1º DE BACHARELATO

CALENDARIO PARA 2º DE BACHARELATO

PRESENTACIÓN DO CURSO 2014-2015

Enviado por admin o Mér, 10/09/2014 - 07:31

O vindeiro LUNS, 15 DE SETEMBRO, dará comezo o novo curso escolar.

Todo o alumnado deberá presentarse  ás 12:30 h. no centro, onde será recibido por cadanseu/súa titor/a, e acompañado á súa aula.

Benvidos/as a todos/as!!

NOTA: Haberá transporte escolar.

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Enviado por admin o Lun, 14/07/2014 - 08:20

Accede á opción de Libros de Texto para ver o listado dos mesmos, así como o material escolar a empregar neste vindeiro curso.

INFORMACIÓN XERAL DO CURSO 2013-2014

Enviado por admin o Xov, 10/07/2014 - 18:07

Logo

Aquí vos presentamos a Introducción á Memoria Xeral Anual correspondente ao curso 2013-2014, na que podedes ver as actividades desenvolvidas (en liñas xerais), así como a estatística dos resultados académicos e a súa valoración.

Para acceder ao documento, segue o enlace de abaixo:

INFORME DE ACTIVIDADES E RESULTADOS

CURSO 2013-14

PAaU

Enviado por admin o Mar, 24/06/2014 - 15:03

Una vez realizadas e avaliadas as Probas de Acceso á Universidades, o alumnado do IES POETA DIAZ CASTRO presentado as mesmas conseguiu supera las na sua totalidade, é dicir, consigue un índice de aprobados do

NORABOA A/OS ALUMNAS/OS

AOS SEUS PAIS/NAIS

E A TODO O PROFESORADO!!!

( categories: )

Fotografía en Curso. Traballo conxunto entre Música e Plástica.

Enviado por nuriapena o Xov, 05/06/2014 - 04:55

Aqui vos deixamos un enlace ao poema musicado por Sandra Tenreiro coas fotografías feitas polos nosos alumnos no proxecto Fotografía en Curso con Vari Caramés.

É unha preciosa fusión de fotografía, poesía e música. Esperamos que a disfrutedes.