SOLICITUDE DE ORDENADORES DE PRÉSTAMO (2023/24)

Co obxecto de paliar as posibles situacións de risco de fenda social dixital, o centro ofrece en préstamo algúns ordenadores portátiles para o alumnado que non dispoña de medios tecnolóxicos no seu fogar.

No caso de necesitar un destes ordenadores, por favor cubride o seguinte formulario:

Solicitude de ordenadores de préstamo

LIBROS (1º ESO)

• LICENZA DO LIBRO ELECTRÓNICO (INGLÉS)

Tal e como comentamos na reunión coas familas, aquí tendes a ligazón onde se poderá adquirir a licenza do libro electrónico de Ingles:

• SOLICITUDE DE LIBROS (Lingua Galega e Bioloxía e Xeoloxía)

Podedes solicitar neste formulario algún dos exemplares que temos do curso pasado destas materias. Asignaremos un libro por solicitude ata agotar as existencias:

Formulario de solicitude

INFORMACIÓN PARA O PROFESORADO DO CADP ASIGNADO AO NOSO CENTRO

Estimadas compañeiras e estimados compañeiros, benvidos ao noso Centro. Unha vez confirmadas as prazas de forma definitiva e para poder contactar con vos, necesitamos que nos enviedes ao correo ies.eduardo.pondal@edu.xunta.gal o voso teléfono e correo de contacto.

Unha aperta e bo verán.

Óscar Couto, director do IES Eduardo Pondal

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDOLIBROS

Publicada a listaxe definitiva do fondo solidario de libros, que pode ser consultada mediante a chave 365 na propia aplicación de Fondolibros ou ben no taboleiro do centro en horario de verán.

LISTAXE PROVISIONAL DE FONDOLIBROS

A listaxe provisional está xa dispoñible tanto na propia aplicación de Fondolibros como no taboleiro do centro.

Lembrade que nesta listaxe provisional so aparece polo de agora o número de libros concedidos a cada alumno/a pero non as materias concretas; a relación de libros concedidos por materia sairá na listaxe definitiva que esperamos publicar a finais da semana que ven.

LIBROS DE TEXTO (2023/24)

Relación de libros de texto para o curso 2023/24:

ESO

BACHARELATO

Atención alumnado de 1º ESO: no centro dispoñemos de 45 exemplares do libro de Bioloxía e outros 45 do de Lingua Galega. Intentaremos organizar o seu reparto a inicio de curso, polo que recomendamos que non se merquen ata entón.