Bo Nadal e Feliz 2015

Para toda a comunidade educativa do IES Elviña

Ver felicitación

Ensaiando coa Orquestra Sinfónica de Galicia

Un novo curso máis o alumnado da ESO e Bacharelato visitaron os ensaios da Orquestra Sinfónica de Galicia no Palacio da Ópera da Coruña

Clase de tecnoloxía en galego

O alumnado de 3º de ESO preparan as súas exposicións para ensinarlle aos alumnos de 2º de ESO.

Ver fotografías

Taller de dieta equilibrada

A dieta mediterránea chega ao instituto

Saúde e nutrición chegaron ao centro o luns 27 de outubro. O alumnado da ESO participou en talleres prácticos de dieta equilibrada.

Estes talleres foron impartidos por profesoras expertas en nutrición organizados polo Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio Ambiente.

A iniciativa da organización estivo a cargo da área de fogar do centro.

Concurso sobre o Samaín

A biblioteca do centro convoca tres concursos

CONCURSO DE MICRORRELATOS DE MEDO

1. Poderá participar calquera estudante do IES Elviña.

2. Cada concursante participará cun texto orixinal e inédito, en calquera idioma presente nos departamentos do instituto.

3. O tema do relato será de terror e constará, como máximo, de 100 palabras.

4. Deberá comezar pola seguinte frase: Cando abriu os ollos todo era escuridade...

5. Poderase presentar manuscrito ou mecanografiado.

6. O prazo de presentación rematará o mércores 13 de novembro.

7. O xurado estará composto polo profesorado do equipo da biblioteca e os departamentos lingüísticos.

CONCURSO DE RECEITAS VISIUAIS DE OUTONO

1. Presentaranse en cartolina, con receita e fotos ou elaboración dos produtos.

CONCURSO DE DESEÑO DE CARTACES DIXITAIS

1. Cartes en din A-4, deberán facer referencia ao significado do Samaín segundo a tradición.

Nos dous últimos concursos o xurado estará composto polo equipo da biblioteca e o profesorado dos distintos departamentos.

HABERÁ UN PREMIO POR CADA UNHA DAS MODALIDADES

II concurso de fotografía matemática

Organizado polo EDLG en colaboración dos depatamentos de debuxo, tecnoloxía  e matemáticas

Reunión de avaliacións curso 2014-2015

Avaliación inicial:

1º Ciclo da ESO: 1 de outubro

2º Ciclo da ESO: 8 de Outubro

1ª Avaliación: ESO e Bacharelato: 1 (luns) e 3 (mércores) de decembro. Entega de notas 5 (venres) de decembro.

Materias Pendentes: segunda quincena de xaneiro. Reunión de avaliación: 4 (mércores) de febreiro.  Entrega de notas 6 (venres) de febreiro.

2ª Avaliación: 2º Bacharelato: 25 (mércores) de febreiro. Entrega de notas: 27 (venres) de febreiro. ESO e 1º Bacharelato: 16 (luns) e 18 (mércores) de marzo. Entrega de notas 23 (luns) de marzo.

Materias Pendentes: mes de abril. Reunión de avaliación 29 (mércores) de abril. Entrega de notas 30 (xoves) de abril.

3ª Avaliación (final): 2º Bacharelato (pendente da CIUG) (finais de maio). ESO e 1º Bacharelato a partir do 19 de xuño.

Materias Pendentes: mes de maio.