Xiada dixital 2014-2015

Ver revista

Libros de texto 2015-2016

AVISO MOI IMPORTANTE

19 de xuño: o alumnado que recibiu axudas pola adquisición de libros de texto este curso 2014-2015 debe devolvelo no centro.

AXUDAS ADQUISICIÓN LIBROS TEXTO

1º e 3º ESO

Orde do 22 de maio de 2015 (DOG 1 de xuño)

PRAZOS

19 de xuño- Data límite para devolver os libros de texto de todos os cursos de ESO.

25 de xuño – Inicio prazo presentación solicitudes axudas para adquirir os libros de texto (período ordinario).

27 de xullo - Data límite para presentar solicitudes axudas para adquirir os libros de texto (período ordinario).

2 de setembro- Inicio prazo solicitudes (período extraordinario) axudas para adquirir os libros de texto.

4 de setembro – Data límite para devolver os libros das materias suspensas da ESO.

2 de outubro – Remate prazo presentación solicitudes (período extraordinario) axudas para adquirir os libros de texto

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

2º e 4º ESO

Orde do 21 de maio de 2015 (DOG 1 de xuño)

PRAZOS

2 de xuño - Inicio prazo presentación solicitudes fondo solidario de libros de texto.

19 de xuño - Data límite para devolver os libros de texto de todos os cursos de ESO.

30 de xuño –Remate prazo presentación solicitudes fondo solidario de libros de texto.

7 de xullo – Publicación das listas provisionais:

• Solicitudes admitidas. Alumnado por orde alfabética e listado xenérico libros.

• Solicitudes excluídas por: fóra de prazo; falta subsanación deficiencias solicitude e/ou documentación; falta devolución libros 2014/2015 (agás materias suspensas).

8 – 9 xullo - Prazo para reclamar

15 de setembro – Publicación listas definitivas

16 – 17 setembro – Entrega dos libros de ESO

E viaxamos cos libros...