Tecnoloxía con robots

Na semana do 18 ao 22 de abril, dez alumnos da materia de Tecnoloxía de 4º ESO e dous de 1º ESO, participaron nos seguintes eventos:

A.- VIII OBRADOIRO E CONCURSO GALEGO " A Maxia da Robótica" organizado por IGACIENCIA e a Fundación Barrie.

Ver enlace IGACIENCIA

B.- Concurso de Robótica Escolar organizado por Bricolabs.

Neste evento participamos con catro robots sigueliñas, construídos con Arduino; o proxecto foi financiado por un contrato programa de mellora da competencia científico- tecnolóxica.

Concurso de robótica escolar, Maker Octopus

Video realizado polos alumn@s

Día do libro

Poesía no barrio

Becas comedor

O 5 de abril de 2016, publícase  no BOP da Coruña as bases que rexerán a nova convocatoria do Programa de Bolsa comedor do Concello da A Coruña para o curso 2016-2017.

O prazo para solicitalas é do 6 ao 22 de abril, ambos os dous incluídos, e realizarase preferentemente nos Rexistros municipais.

Na propia convocatoria, que se achega en pdf, figuran os Anexos 1 e 2 que se deben presentar, debidamente cubertos e asinados, xunto co resto da documentación xustificativa que se recolle na Base 8 da convocatoria. Achéganse por separado por se son de interese.

A información e os impresos pódénse obter na web municipal de servizos sociais (www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.

Gañamos o certame de vídeo de Correlingua 2016

Sentido16

Un curso máis levamos o premio ao mellor vídeo de Correlingua. Este ano dedicado a Manuel María.

Parabéns!!!

Día da paz no IES Elviña