Clase de tecnoloxía en galego

O alumnado de 3º de ESO preparan as súas exposicións para ensinarlle aos alumnos de 2º de ESO.

Ver fotografías

Taller de dieta equilibrada

A dieta mediterránea chega ao instituto

Saúde e nutrición chegaron ao centro o luns 27 de outubro. O alumnado da ESO participou en talleres prácticos de dieta equilibrada.

Estes talleres foron impartidos por profesoras expertas en nutrición organizados polo Ministerio de Agricultura, Alimentación e Medio Ambiente.

A iniciativa da organización estivo a cargo da área de fogar do centro.

Concurso sobre o Samaín

A biblioteca do centro convoca tres concursos

CONCURSO DE MICRORRELATOS DE MEDO

1. Poderá participar calquera estudante do IES Elviña.

2. Cada concursante participará cun texto orixinal e inédito, en calquera idioma presente nos departamentos do instituto.

3. O tema do relato será de terror e constará, como máximo, de 100 palabras.

4. Deberá comezar pola seguinte frase: Cando abriu os ollos todo era escuridade...

5. Poderase presentar manuscrito ou mecanografiado.

6. O prazo de presentación rematará o mércores 13 de novembro.

7. O xurado estará composto polo profesorado do equipo da biblioteca e os departamentos lingüísticos.

CONCURSO DE RECEITAS VISIUAIS DE OUTONO

1. Presentaranse en cartolina, con receita e fotos ou elaboración dos produtos.

CONCURSO DE DESEÑO DE CARTACES DIXITAIS

1. Cartes en din A-4, deberán facer referencia ao significado do Samaín segundo a tradición.

Nos dous últimos concursos o xurado estará composto polo equipo da biblioteca e o profesorado dos distintos departamentos.

HABERÁ UN PREMIO POR CADA UNHA DAS MODALIDADES

II concurso de fotografía matemática

Organizado polo EDLG en colaboración dos depatamentos de debuxo, tecnoloxía  e matemáticas

Reunión de avaliacións curso 2014-2015

Avaliación inicial:

1º Ciclo da ESO: 1 de outubro

2º Ciclo da ESO: 8 de Outubro

1ª Avaliación: ESO e Bacharelato: 1 (luns) e 3 (mércores) de decembro. Entega de notas 5 (venres) de decembro.

Materias Pendentes: segunda quincena de xaneiro. Reunión de avaliación: 4 (mércores) de febreiro.  Entrega de notas 6 (venres) de febreiro.

2ª Avaliación: 2º Bacharelato: 25 (mércores) de febreiro. Entrega de notas: 27 (venres) de febreiro. ESO e 1º Bacharelato: 16 (luns) e 18 (mércores) de marzo. Entrega de notas 23 (luns) de marzo.

Materias Pendentes: mes de abril. Reunión de avaliación 29 (mércores) de abril. Entrega de notas 30 (xoves) de abril.

3ª Avaliación (final): 2º Bacharelato (pendente da CIUG) (finais de maio). ESO e 1º Bacharelato a partir do 19 de xuño.

Materias Pendentes: mes de maio.

Curso 2014-2015: período de vacacións

•   DE NADAL: desde o día 22 de decembro de 2014 ata o día 7 de

xaneiro de 2015 ( ámbolos dous inclusive)

•  ENTROIDO: Días 16, 17 e 18 de febreio de 2015.
  •  DE SEMANA SANTA:  desde o día 30 de marzo ata o 6 de abril de 2015 (ámbolos dous inclusive)
  •  DIAS NON LECTIVOS: Son  festivos a efectos académicos:

Día do Ensino: Celebrarase o 31 de outubro de 2014

Por acordo do Consello Escolar : 3 de novembro e 4 de maio.

Presentación curso 2014/2015

Luns 15 de setembro

No salón de actos do Centro

Horario:

1º e 2º de Bacharelato                  9:00