Festa de versos no Día da Poesía

O Club de Lectura festexou o Día da Poesía agasallando versos. Quen quixese podía levar versos en galego, castelán, francés, inglés, alemán, latín ou grego... Houbo de todo para todos e vivímolo como un festín de palabras.

Con Pedro Feijoo

Os rapaces do club de lectura que leron neste trimestre Os fillos do mar charlaron sobre a novela co seu autor Pedro Feijoo. O encontro tivo lugar no IES Monte das Moas, aproveitando a colaboración entre os varios clubs da Coruña (tamén estivo o de Zalaeta). Como na anterior ocasión o autor demostrou unha proximidade, simpatía e ledicia que cautivaron a todo o mundo. Podedes revisitar a charla do curso anterior neste enlace.

Dia de Rosalía

O alumnado de 1º ESO A recitou poemas de Rosalia polas aulas do instituto para rememorar a súa figura. Esta iniciativa foi moi ben aceptada polo alumnado do centro.

Ver o vídeo

Elviña namorada

Actividade realizada polo alumnado do centro para o día dos namorados coa colaboración do departamento de lingua galega e dinamización lingüística.

Festival de Entroido

Celebrado o venres 13 de febreiro

Día da Paz: Concurso de Carteis

Carteis elaborados por 2º ESO na área Educación para a Cidadanía

coa colaboración do EDLG

Ver carteis

O IES Elviña participa na Odisea 2015

O alumnado de cultura e linguas clásicas de Elviña participou no concurso Odisea 2015:

Resistiron con bravura os perigosos ventos e os elementos adversos:

E sentímonos moi orgullosos deles porque o fixeron estupendamente; tres dos grupos quedaron ás portas do desempate e os demais tamén loitaron con esforzo. Foi un placer ver a Biblioteca e a Aula de Informática ocupada polo Amor (en particular no mundo grecolatino). Noraboa a todos os navegantes!

Semana Branca no instituto

Alumnado da ESO participou na semana branca en Candanchú e Astún no mes de xaneiro.

O grupo na pista de Candanchú

Esquiando en Astún

Nube de inversión térmica no Pireneo

II concurso de fotografía matemática