Club de lectura

CERTAME DE CLUBES DE LECTURA ESCOLARES (CENTRO ÁGORA)

AZAHARA, campioa no Concurso de microrrelatos do Grupo DADO

O pasado martes 17 de abril celebrouse no Centro Ágora o encontro anual do Grupo Dado (Asociación de clubes de lectura dos centros de ensino coruñeses). No mesmo acto, unha celebración destinada principalmente aos rapaces e rapazas dos institutos que adican tempo fóra do seu horario lectivo á literatura e ás actividades dos clubes, fíxose reconto tamén do traballo dos coordinadores e das actividades levadas a cabo polos diferentes clubes. Ao longo do acto, actuaron os seleccionados nos distintos concursos convocados pola Asociación. O IES Plurilingüe Elviña pode presumir de contar con dous seleccionados finalistas na categoría de microrrelatos: Samuel Rey Morón (2º ESO A) co título "Un mar sen fondo" e Azahara Merlo (3º ESO A) co traballo "Cos ollos pechados". Azahara, ademais, resultou gañadora do Primeiro premio na súa categoría de idade. O seu traballo pode lerse xa na páxina do Club de lectura do noso centro Elvilendo. Noraboa á gañadora e, por suposto, a todos os participantes.

Club-01club-02

Samaín no IES Elviña

Araña     O pasado día 31 de Outubro celebrouse no noso centro o Samaín con diversas actividades. Coa Biblioteca e os andares do instituto engalanados para a ocasión, os membros do Club de Lectura Elvilendo, fixeron unha terrorífica lectura de varios relatos axeitadamente sinistros.

Samaín-02Samaín-01

Disque houbo berros arrepiantes e son de cadeas na Biblioteca ao longo de todo o día: seguramente espíritos de antigos exalumnos apesadumbrados aínda pola posibilidade de exames parciais... Polo visto, tamén durante a noite, algúns veciños escoitaron son de ósos e risos cadavéricos. Abofé que os defuntos tiveron abondo que gozar coa lectura dos nosos rapaces!
    O noso compañeiro Carlos Silva editou o vídeo da espantosa xornada e o temos dispoñible na súa conta de youtube. Velaí o tedes... Para que pasedes uns minutos de horror! Estades avisados... Vós veredes!

Calavera   Calavera   Calavera   Calavera   Calavera

Mentres isto sucedía no instituto, os alumnos de 4º de ESO asistían no Teatro Colón da nosa cidade á tradicional representación do Don Juan Tenorio de José Zorrilla, en versión do grupo de teatro local afeizoado Noite meiga. Estes tamén pasaron un bo rato coas andanzas do famoso conquistador romántico.

araña

Don Juan

Charla de Gonzalo Moure sobre o seu libro "Palabras de caramelo"

Realizado o 7 de abril.

Encontro do alumnado de 1º e 2º de ESO do Club de Lectura co autor do libro lido durante o 2º trimestre.