Erasmus-Programas Europeos

Convocada a XI edición do Concurso Literario Rita Suárez Amado

Coa publicación das bases, facemos un chamamento á comunidade educativa para que as difundan entre o alumnado. A XI edición do Concurso Literario Rita Suárez Amado celebrarase no vindeiro mes de marzo, pero os traballos haberá que entregalos antes.

Fai clic na imaxe para ter acceso ás bases.

O Entroido 2016 do Eusebio: unha ollada fotográfica

Pasados uns días da celebración, as fotos amosan o estoupido de ledicia que se desatou no Eusebio nesta ocasión. Fai clic para ver a reportaxe.

Chocolate para os gañadores do concurso de Nadal 2015

Coma anos anteriores, os mellores recibiron a promesa do agasallo en forma de chocolate e churros. Esta vez foi para as aulas de A e C de 1º da ESO, e C e D de 2º da ESO. Facendo clic poderás ver as celebracións con máis detalle.

Parabéns!

Entrega de donativo a unha ONG

O pasado 1 de febreiro os alumnos de 2º ESO D fixeron entrega do diñeiro recaudado por eles para proxectos da ONG Miradas al Mundo. Ao acto asistiu unha representante da ONG. Co diñeiro poderanse supón unha axuda para desenvolver un proxecto no África.

.

Máis sobre a charla do doutor Ángel Carracedo no Eusebio

A conferencia que o destacado cientíco galego Dr. Ángel Carracedo deu o pasado 20 de xaneiro no Eusebio foi certamente un dos actos máis salientables deste curso do 125 aniversario. O blog do club de lectura do instituto, Cazatesouros, recolleu nesta entrada dito acontecimento.

Agora podedes ver máis fotos do acto facendo clic neste enlace.

Visita dos alumnos de 3º ESO á Domus

Os días 14 e 28 de xaneiro os alumnos de 3º da ESO visitaron a Domus para realizar no seu laboratorio unha práctica de disección do corazón dun porco. O alumnado puido apreciar neste órgano a disposición das distintas veas e arterias, as cavidades coronarias e as válvulas que regulan o fluxo sanguíneo. Completouse a saída facendo unha visita ás instalacións da Domus, onde os rapaces puideron, de modo interactivo, avanzar no coñecemento da anatomía e fisioloxía do corpo humano, contidos que se están a traballar neste curso.

(Fai clic na foto para ver máis)

(Texto de Catalina Romero, fotos de M. Jesús Quintáns, M. Jesús Gómez  e Catalina Romero)

Visita dos alumnos ao CIQUS de Santiago

O pasado 21 de xaneiro, os alumnos de Química de 2º curso de Bacharelato visitaron as instalación do CIQUS da Universidade de Santiago de Compostela. Asemade, logo visitaron o Museo de Historia Natural, acompañados polos profesores Cristina Viqueira, María Xesús Gómez, Miguel García, Pedro Rodríguez e Leandro Ponce. Este último deu unhas explicacións do arte que amosan diversos puntos da cidade.

Fai clic na foto para velas todas.

Conferencia de Ángel Carracedo no Eusebio

O pasado mércores 20 de xaneiro, o doutor Ángel Carracedo impartiu unha conferencia maxistral no noso centenario instituto.

Podes atopar a crónica e fotos do senlleiro acto, ao que asistiu o Excmo. Alcalde da Coruña, neste enlace de Cazatesouros, o blog do club de lectura.

Máis: "Para que surdan moitas máis figuras como a do doutor Ángel Carracedo é necesario mimar a educación pública"

Unha antigua alumna publica un poemario

Desexos de Feliz Aninovo para os nosos amigos

Xusto antes das vacacións, cando estaba a rematar o 1º trimestre do curso, recibimos una fermosa sorpresa dos nosos corres de Fontenilles. Fixérannos uns calendarios en recordo do seu paso por eiquí no mes de outubro, ¡cantos recordos! estaban cheos de fotografías de momentos inesquencibles.

¿Qué iamos facer nós para sorprendelos? Pois fixemos isto, una felicitación en forma de vídeo para todos eles e as súas familias, velaiquí. Agardamos que lles gustara.

O noso agradecemento para tódolos participantes que nos adicaron un anaquiño das súas vacacións de Nadal, especialmente para os guionistas: Blanca, Carolina e Darío, quen fixo tamén labores de rodaxe. Parabéns.
Xa nos tarda en chegar o mes de abril para ir velos aló.

Meilleurs voeux pour 2016!