Erasmus-Programas Europeos

Entrega dos premios de excelencia na USC

Coma noutras ocasións, varios alumnos do Eusebio acudiron á chamada da Universidade de Santiago de Compostela a recoller os premios á excelencia.

E celebrárono comendo unha mazá, símbolo do programa A Ponte da USC.

Actualización: Podes ver os videos do acto facendo clic aquí.

Videos da iniciativa "Clases sen fume"

"Todo o alumnado"

"Subida do cigarrillo"

"Canción"

"Verbas da Directora"

"Presentación 1º ESO A"

"Presentación 1º ESO B"

"Presentación 1º ESO C"

"Presentación 1º ESO D"

(Actividade levada a cabo polos titores de 1º da ESO. Os videos sson do profesor Roberto Zuluaga)

Presentación do disco Hot News

O pasado xoves 25 de xuño o pianista Federico Mosquera Martínez -exalumno do Eusebio-, a violinista Mihai Andrei Tanasescu Kadar e a violonchelista Rosalía Vázquez García presentaron o seu disco "Hot News". O elemento central do mesmo é a crise. Os temas foron compostos por José Vázquez.

La Voz de Galicia e La Opinión de A Coruña fixéronse eco do acontecemento.

Viaxe aos Picos de Europa de 4º ESO

(hai moitas fotos máis facendo clic na imaxe)

Concurso Canguro Matemático 2015

(Hai máis imaxes. Fai clic para velas)

Rafting no río Ulla do alumnado de 3º ESO

(fai clic na imaxe para ver máis fotos)

Libros de texto para o curso 2015-16

LIBROS DE TEXTO 2015-16

Sendeirismo e Kaiak nas Fragas do Eume

Para finalizar o curso 14/15, o alumnado de 1º ESO, o pasado 18 de xuño, realizou unha actividade no entorno das FRAGAS DO EUME, na que se combinaron 2 actividades: roteiro (7 kms aprox) e Kaiak no encoro de Monfero.

Tras un duro e longo curso, de adaptación a un novo centro, novo profesorado e novos compañeiros, todos se relaxaron e disfrutaron da natureza na compaña dos seus titores, Roberto (1ºA), Ricardo (1ºB), Cristina (1ºC) e Silvia (1ºD), e Alejandro (FR).

(fai clic para ver máis fotos)

Finalizouse a xornada cunha parada diante do Mosteiro de Monfero, antes de regresar a nosa cidade.

Parabéns a todo o alumnado, tanto dos monitores da empresa como dos profesores,  polo seu comportamento e destreza nas actividades realizadas.

Prof. Roberto Zuluaga

Alumnos de 1º ESO foron invitados a un partido do Depor

O pasado 18 de abril, máis de 80 alumnos/as de 1º ESO tiveron a fortuna de presenciar no Estadio de Riazor, o encontro de fútbol DEPOR-AT. MADRID, en tribuna.

A pesares de que o resultado 1-2, non foi do agrado da meirande parte do alumnado, o seu alento quizáis serviu para que finalmente o DEPOR acadase a tan ansiada permanencia na máxima categoría do fútbol español.

(fai clic para ver máis fotos)

Os alumnos foron acompañados por Roberto e Ricardo (titores) e por varios adultos máis.

Grazas a Mónica Ferreño (nai dunha alumna), quen fixo posible que moitos alumnos  pisasen por primeira vez o Estadio de Riazor.

Prof. Roberto Zuluaga