Erasmus-Programas Europeos

Aviso importante para os prematriculados en 1º Bacharelato para o vindeiro curso

As persoas que fixeron a prematrícula para o vindeiro curso 2015/2016 en primeiro de Bacharelato deben pasar pola secretaría canto antes a facer a entrega da documentación que acredite a puntuación para confeccionar o baremo correspondente.

O centro estará aberto de 10h a 13h os seguintes días:

• 30 de marzo;
  • 31 de marzo;
  • 1 de abril;
  • 6 de abril.

Gracias.

Premio extraordinario de F.P. para un alumno do Eusebio

Parabéns!

Premio Picasso coruñés ao mellor periódico

A entrega dos premios será o vindeiro martes 14 de abril a partir das seis da tarde, no salón de actos do Instituto.

Parabéns!

Gonzalo Cao, medalla de ouro na Olimpiada Matemática Española

Aquí podes ver ao noso campeón recollendo o diploma que o acredita. En xullo, Gonzalo participará na Olimpiada Internacional, que este ano celébrase en Thailandia.

Os deixamos as emocionadas verbas que nos enviou a nai:

"Gonzalo y su medalla de oro. Estuvimos en Badajoz su padre y yo en la entrega de medallas que lo hacen como similar a la entrega de los oscar. La sala entera se vino abajo en aplausos cuando lo nombraron. El Eusebio presente también en Badajoz.  Todos los evaluadores nos felicitaron por su madurez matemática y personal. Estamos emocionadisimos."

Visita da escritora Andrea Maceiras

O luns, 16 de marzo, visitou o noso Instituto a escritora coruñesa Andrea Maceiras. Disertou sobre a súa novela Nubes de Evolución e de seguido houbo un interesante coloquio cos nosos alumnos de cuarto da ESO e primeiro de Bacharelato, moitos dos cales leran previamente a obra. Andra Maceiras é poeta (gañadora do premio Díaz Jácome con Auga lonxincua) e novelista laureada (por exemplo, premio ‘Meiga Moira’ no 2014 con Miña querida Sherezade). O diálogo coa mocidade ela mesma confesaba que é unha das maiores satisfaccións que lle produce o seu labor literario. Ao final asinou libros. Desexámoslle desde aquí unha longa traxectoria  artística.

Gañadores na Olimpiada Galega de Física

(Foto: Pedro R. Porca)

Os gañadores da Olimpiada de Física cos súa profesora, M. Carmen Díaz Cabanas. Gonzalo Cao obtivo a medalla de ouro, Pedro Tomé a de bronce e Álvaro Villa ocupa o primeiro posto de reserva. Todo un éxito do Eusebio, unha vez máis. Parabéns!.

Conferencia Espazos de formación: o Instituto Eusebio da Guarda

Este próximo xoves, día 12 de marzo, ás 18:00, a nosa Directora, Dª Isabel Ruso de Lago, impartirá unha conferencia titulada "Espazos de formación: o Instituto Eusebio da Guarda", dentro do ciclo 'Diálogos arredor de Picasso' que, co gallo dos 120 anos desde a primeira exposición do pintor malagueño, organiza a Casa Museo Emilia Pardo Bazán.

Estades todos convidados.

Entrega dos premios Rita Suárez Amado, edición 2015

Unha ampla reportaxe fotográfica do evento, emocionante coma sempre, especial coma nunca, podes velo facendo clic aquí.

Entrevista a Pablo Ruiz Picasso by RadioVoz

20:45 minutes (28.5 MB)

Fai uns días a emisora RadioVoz recreou os tempos de mozo de Pablo Ruiz Picasso nun programa especial. E fixo unha entrevista ao neno que se convertiría nun artista de fama mundial.

Guillermo Alonso-Jáudenes, alumno de 2º de ESO do noso instituto, prestou a súa voz para o papel principal. Abofé que che gustará escoitalo, a partir do minuto 5:36 (fai clic para descargar o arquivo).