Erasmus-Programas Europeos

Matrícula 2014/15 Diúrno

A matrícula de 1º, 2º, 3º e 4º da ESO e de 1º e 2º de Bacharelato Diúrno será os vindeiros 26, 27 e 30 de xuño, en horario de 9:00 a 13:30 horas. Poderán matricularse todos aqueles que aproben as materias en xuño e tamén os que lles queden unha ou dúas materias para setembro.

Non o deixes para o último día.

Podes descarregar o impreso clicando nos 'adxuntos'.

Voltou de Sudáfrica cunha medalla de bronce!

O noso alumno Gonzalo Cao Labora, membro da selección española para a IMO 2014 (a Olimpiada Matemática Internacional), acadou unha medalla de bronce nesta tan difícil competición.

Unha vez máis, os nosos parabéns a él e a todo o equipo.

Máis info: Real Sociedad Matemática Española.

The Big Challenge 2013-14

En 1º de ESO a clasificación foi liderada por Marta Roibás, seguida por Lucía Granados e Juan José Queijeiro.

En 2º de ESO houbo empate entre as catro primeiras: Lucía Yáñez e a súa irmá Lara, Inés Villa e María Vales. Parabéns!

Presentación do número 6 da revista "Alén da chuvia"

Celebramos o xoves 19 a festa das letras. Había unha boa razón, presentar o número 6 da revista, auténtico buque-insignia, do Instituto, “Alén da chuvia”. Neste número hai unha nutrida representación do bo facer literario de alumnado e profesorado. Non deixedes de comprobalo. Como vedes nas fotos, actuou o coro do Eusebio da Guarda.

A ocasión era propicia para entregarlle a Lucía Blanco Miguéns o premio como vencedora do concurso “Gañapuntos” que celebramos –unha pregunta semanal- durante as vinte primeiras semanas deste curso, nunha estreita colaboración entre Club de Lectura e Biblioteca do Instituto. O agasallo consistiu nunha magnífica edición en catro volumes dos relatos da coruñesa Emilia Pardo Bazán. Agradecemos desde aquí á Fundación Barrié, sempre ao servizo da nosa cultura, a súa xenerosa contribución en libros para a mellora e estímulo do alumnado participante no Club de Lectura do IES ao que nos honramos de pertencer. Vedes na foto correspondente a Lucía, o Coordinador de “Alén da chuvia” e Xefe de Dinamización Lingüística, Xulio Cuba Orosa e mais a Vicedirectora, Mª Rosario Soto Arias.

Dúas alumnas seleccionadas para o Festival Internacional Mundos Digitales

As alumnas Andrea Tubio Rey e Iria Amigo Barreiro, ámbalas dúas de 4º ESO, foron seleccionadas para realizar o Obradoiro de Creación de Personaxes a cargo do diseñador Carlos Grangel que terá lugar dentro do "Festival Internacional Mundos Digitales" a primeira semana de xulio.

Participaron no concurso de creación de dous personaxes de animación chamados Noah e Halo, partindo dun pequeno guión. Durante o obradoiro poderán desenvolver por completo os seus dous personaxes.

Excursión ás Fragas do Eume.