Erasmus-Programas Europeos

Axenda da dirección do instituto nas últimas datas

O día 6 de febreiro asistiu a un almorzo de traballo co Sr. Alcalde de A Coruña na Fundación EMALCSA. Foi invitada xunto ao director do CIFP de Someso e directores de colexios públicos e concertados, asemade as escolas infantís. O inspector xefe, don Fermín Álvarez, e o inspector don Elisardo López Varela, tamén participaron na reunión. Os presentes deron a súa visión da situación da intervención do Concello nos centros educativos da cidade e presentaron as súas reclamacións/peticións.

O día 19 asistiu á inauguración da Exposición de Picasso na Coruña no Museo de Belas Artes xunto aos Reis de España.

Foto 1: Isabel Ruso xunto a Manuel Soto, director da Escola Picasso (herdeira da Escola de Artes e Oficios onde estudou Picasso), e María Gromaz, directora do Salvador de Madariaga (centro depositario do expediente de Picasso).

O día 24 tivo reunión da Xunta Provincial de Directores, da que forma parte.

O día 25 asistiu ás Xornadas de formación q organiza ADDIGA (Asociación de Directores e Directivos de Galicia) da q foi escollida vicepresidenta o curso pasado.

Foto 2: Na inauguración co Sr. Director Xeral de Educación e OU, don Manuel Corredoira.

Foto 3: Presentando á inspectora de educación, dona Isabel Serna no seu relatorio "Novidades na LOMCE "

O venres 27 de febreiro participou no debate-coloquio "A ESCOLA. Que outras cousas acontecen nos centros e non se debaten?" organizado polo Forum Europeo de Administradores da Educación (FEAE Galicia).

O día 12 de marzo, ás 18:00, impartirá unha charla no noso salón de actos dentro das "Diálogos arredor de Picasso" organizadas pola Casa Museo Emilia Pardo Bazán.

Entrevista a P. R. Picasso en RadioVoz

20:45 minutes (7.13 MB)

Fai uns días a emisora RadioVoz recreou os tempos de mozo de Pablo Ruiz Picasso nun programa especial. E fixo unha entrevista ao neno que se convertiría nun artista de fama mundial.

Guillermo Alonso-Jáudenes, alumno de 2º de ESO do noso instituto, prestou a súa voz para o papel principal. Abofé que che gustará escoitalo, a partir do minuto 5:36 (fai clic para descargar o arquivo).

II Maratón de Lectura Solidario

(fai clic para ver as fotos)

Tras o éxito da primeira edición, celebrada o curso pasado, onte 23 de febreiro celebramos o Maratón de Lectura no salón de actos. Desde primeira hora, moitos voluntarios, foran alumnos, ensinantes, amigos,... amosaron a súa vontade de manter a chama da nosa lingua acesa sen interrupcións ata as dez da noite. E non só iso. Unha urna serviu para recoller os donativos que serán entregados á Cociña Económica da nosa cidade. Pronto actualizaremos esta información para dicir canto se recolleu. Grazas a todos por participar!

As receitas escolares, agora en libro

En decembro os alumnos de primeiro da ESO traballaron arreo (xunto con algúns pais) co gallo de obter os mellores doces. Daquel traballo xa puxéramos un vídeo. Agora podes ver o libro, en alta definición.

Sorteo da Lotería Nacional en A Coruña

O pasado sábado 21 de febreiro celebrouse o sorteo da Lotería Nacional na nosa cidade, conmemorando a figura do xenial pintor Picasso. Un grupo de alumnos da ESO foron convidados a participar activamente nel, como se pode ler no artigo que La Voz de Galicia publicou, asemade das fotos do acto (fai clic na primeira imaxe). De seguro que os participantes non olvidarán a experiencia. Noraboa!

Antroido 2015

Se queres ver as fotos, fai clic na imaxe.

O primeiro Picasso. A Coruña 2015

Este vídeo é a presentación da exposición que hoxe, 19 de febreiro de 2015, inaugurarán as SS. MM. os Reis de España sobre a vida e a obra deste xenial artista que pasou os seus días mozos na nosa cidade e no centenario instituto.

Enlaces libres sobre a nova:

Preparando o 125 aniversario do Eusebio

O pasado 8 de Febreiro publicouse no diario La Voz de Galicia un artigo no que se pide a toda a cidadanía, e aínda máis, a todo aquel que tivera directa ou indirectamente unha relación co noso instituto, a súa colaboración, achegando documentos, fotos ou calquera obxecto interesante que puidera ter, co gallo de facer unha celebración do 125 aniversario cunha morea de lembranzas de tempos nos que a mar mollaba os pés do noso templo os días de temporal no lonxano branco e negro.

Podes ler o artigo facendo clic na imaxe. Non esquezas a dirección para facernos chegar eses anacos da historia do Eusebio que teñas, que son retrincos da historia desta cidade:

eusebio125aniversario@gmail.com

Festa da Chandeleur 2015

Durante esta semana e maila pasada, nas clases de francés estivemos festexando a "Chandeleur". Festa tradicional en Francia cunha orixe relixiosa (a presentación do neno Xesús no templo aos corenta días do seu nacemento) pero tamén pagana, ainda moito mais antiga, con rituais de purificación da terra mediante o lume,  para levar a cabo  unha boa semente e posteriormente unha boa colleita. No que atinxe á  gastronomía o prato por excelencia son as "crêpes" elaboradas con fariña de trigo "sarrassin ou froment", que representa a riqueza da terra.

(fai clic para velas todas)

Primeiramente cunha sesión de inmersión no significado da festa (orixes, refraneiro, ritos ancestrais da cultura bretona, receitas) para pasar logo a degustar unhas deliciosas crêpes elaboradas polos nosos alumnos ... Para enriquecelas un pouco mais, se cabe, engadímoslles doce de leite, nata, xarope de chocolate, zucre e moitas cousas mais. Vive la Chandeleur!!! "

chandeleur.jpg