Erasmus-Programas Europeos

III Xogos Escolares organizados polo concello de A Coruña

Xornada final: Mércores 22 de abril, nos campos da Torre de Hércules.

O alumnado do centro disputará dous encontros:

1. Fútbol 11 (ESO masculino):FINAL: IES Eusebio da Guarda - IES Eduardo Blanco Amor.
  2. Fútbol 7 (ESO e Bacharelato feminino): 3º e 4º POSTO: IES Eusebio da Guarda - Calasancias, ás 16:45-7:45, no campo 5.

Entrega de medallas e trofeos ás 19:30 h.

Sorte aos participantes!

Acto de entrega dos II Premios Picasso

Coa presencia do Excmo. Sr. Alcalde de A Coruña, hoxe se entregaron os premios do II Concurso de Dibujo Picasso Coruñés.

Coma xa contáramos, a nosa alumna Lucía Blanco Míguens acadou un dos premios, baixo a dirección do seu profesor de Educación Plástica, Sr. Raúl Trillo.

Parabéns aos premiados!

Olimpiada Nacional de Física

Gonzalo Cao y Pedro Tomé veñen de obter a medalla de prata, sendo ás unicas medallas na provincia de A Coruña.

XXXII Olimpiada Galega de Química de Bacharelato

Equipo de alumnos do IES Plurilingüe Eusebio da Guarda que participou na XXXII Olimpiada Gallega de Química de Bacharelato que se celebrou o 27 de marzo no distrito de A Coruña. De esquerda a dereita, os alumnos Álvaro Vila Latas, Juan Carlos Rivera Rey, Pedro Tomé Veira (3º posto), Uxía Couto Lareo, Gonzalo Cao Labora (5º posto) e Clara Rodríguez González, acompañados polos profesores do Departamento de Física e Química Mª del Carmen Díaz Cabanas, Pedro Luis Rodríguez Porca, Miguel García Rodríguez e Mónica Osuna Vitos.

O Colexio Oficial de Químicos de Galicia ven de publicar os resultados.

Aviso importante para os prematriculados en 1º Bacharelato para o vindeiro curso

As persoas que fixeron a prematrícula para o vindeiro curso 2015/2016 en primeiro de Bacharelato deben pasar pola secretaría canto antes a facer a entrega da documentación que acredite a puntuación para confeccionar o baremo correspondente.

O centro estará aberto de 10h a 13h os seguintes días:

• 30 de marzo;
  • 31 de marzo;
  • 1 de abril;
  • 6 de abril.

Gracias.

Premio extraordinario de F.P. para un alumno do Eusebio

Parabéns!

Premio Picasso coruñés ao mellor periódico

A entrega dos premios será o vindeiro martes 14 de abril a partir das seis da tarde, no salón de actos do Instituto.

Gonzalo Cao, medalla de ouro na Olimpiada Matemática Española

Aquí podes ver ao noso campeón recollendo o diploma que o acredita. En xullo, Gonzalo participará na Olimpiada Internacional, que este ano celébrase en Thailandia.

Os deixamos as emocionadas verbas que nos enviou a nai:

"Gonzalo y su medalla de oro. Estuvimos en Badajoz su padre y yo en la entrega de medallas que lo hacen como similar a la entrega de los oscar. La sala entera se vino abajo en aplausos cuando lo nombraron. El Eusebio presente también en Badajoz.  Todos los evaluadores nos felicitaron por su madurez matemática y personal. Estamos emocionadisimos."

Visita da escritora Andrea Maceiras

O luns, 16 de marzo, visitou o noso Instituto a escritora coruñesa Andrea Maceiras. Disertou sobre a súa novela Nubes de Evolución e de seguido houbo un interesante coloquio cos nosos alumnos de cuarto da ESO e primeiro de Bacharelato, moitos dos cales leran previamente a obra. Andra Maceiras é poeta (gañadora do premio Díaz Jácome con Auga lonxincua) e novelista laureada (por exemplo, premio ‘Meiga Moira’ no 2014 con Miña querida Sherezade). O diálogo coa mocidade ela mesma confesaba que é unha das maiores satisfaccións que lle produce o seu labor literario. Ao final asinou libros. Desexámoslle desde aquí unha longa traxectoria  artística.