Erasmus-Programas Europeos

Premio nacional ao rendemento académico para un alumno do Eusebio

Gonzalo Cao Labora foi recoñecido no BOE do pasado 12 de abril co premio nacional de educación no ensinon non universitario, xunto con outros nove rapaces, polo seu rendemento académico. Gonzalo é o único de orixe galego. Parabéns!

Notre échange en France 2014

Erasmus-FCT: 'Carta Erasmus'

Visita do alumnado de 2º Bacharelato ao CiQUS de Santiago de Compostela

Estas fotos corresponden á visita que os alumnos de Química de 2º de Bacharelato, acompañados polos profesores Mª Carmen Díaz Cabanas, Laura Fernández Villarino e Pedro Rodríguez Porca, realizaron o 4 de abril ao CIQUS (Centro Singular de Investigación en Química Biolóxica e Materiais Moleculares) en Santiago de Compostela, no que os alumnos puideron ver os laboratorios instrumentais, laboratorios de investigación e presenciar algúns experimentos.

Gonzalo Cao, medalla de ouro na fase nacional das Olimpíadas de Matemáticas.

Na final a nivel de todo o Estado que se acaba de celebrar en Requena (Valencia), o noso alumno de primeiro de bacharelato levou medalla de ouro. Dámoslles unha vez máis os nosos sinceros parabéns a el, á súa familia, aos seus profesores e á Comunidade Educativa en xeral.

En Requena competiu con 76 alumnos de toda España, con idades comprendidas entre os 15 e os 18 anos. Agora pasan seis españois (dos cales dous son galegos) á fase internacional, que se celebrará en Cidade do Cabo (Suráfrica) no mes de Santiago. Desde aquí xa nos anticipamos a desexarlle a Gonzalo toda a sorte do mundo. Ánimo, Gonzalo, o Eusebio da Guarda está contigo, campión!