Información xeral

Información xeral do departamento. Pinchar no enlace

Actividades do departamento para realizar durante as sesións de titoría no curso  23-24. Pinchar na imaxe.

Actividades programadas polo Departamento de Orientación para o curso 2021-22

Son actividades para realizar durante as sesións semanis de titoría.

Exposición fotográfica da asociación A.I.R.E.

A Asociación Integral de Rescate en Emergencias (A.I.R.E.) desenvolve un proxecto de concienciación social sobre as migracións forzosas e as persoas refuxiadas, cunha exposición fotográfica de Irisi Durán e Muhammad Ali.

Visita de 2º Bacharelato á Feira das Universidades

O evento UNITOUR é unha grande oportunidade para os alumnos, e tamén os pais, de achegarse ás distintas opcións de futuro universitario no noso país, da man dos representantes desas institucións.

Antes de partir ao evento, posaron para o recordo:

Por 365 días contra a violencia de xénero

No marco do programa "Por 365 días contra a violencia de xénero", o alumnado do noso Instituto colaborou na campaña do Día internacional contra a violencia machista.

Becas de estudo no Centro Superior de Hostelería de Galicia

O Centro Superior de Hostelería de Galicia (CSHG), entidade de gran prestixio nas ensinanzas de Xestión Hoteleira e de Xestión de Cociña, ven de publicar na súa páxina web unha nova a cerca de Becas de estudo para os mellores expedientes académicos que se presenten.

O prazo remata o 15 de xullo de 2015.

Infórmate facendo clic, chamando aos teléfonos 981 54 25 19 o 981 54 25 59 en horarios de 9
a 14 horas, ou ben pasando polo departamento de Orientación.