Relixión Católica

"CoRuÑeaNDo"

Na campaña da Biblioteca deste curso quixemos dar cabida  a cidade da Coruña no amplio sentido da palabra. "CoRuÑeaNDo" responde a esas pequenas investigacións promovidas desde a nosa Biblioteca. A árbore fai un percorrido por boa parte de barrios e rúas. Agradecemos ao alumnado de 4º A a súa implicación, sobre todo a Pilar, Carmen, Lola e Inés. "Bo Nadal"

Xornada de convivencia en Vilasantar

26 de outubro de 2022

Xornada de convivencia na Escola Ecolóxica de Vilasantar

O pasado 24 de outubro a rapazada de 4º de ESO estivo coa asociación Raíña Paraíso na Escola Ecolóxica de Vilasantar. Un proxecto de inclusión social no rural. Foron acompañados polos profesores Serxio Gómez e Antonio Fondo. A experiencia resultou moi grata, para moitos foi un auténtico bautismo rural. Salientable o comportamento de todos eles.

Para acceder a todas as fotos pinchar na imaxe

Nadal na Biblioteca

Na nosa Biblioteca queremos lembrar e celebrar con materiais da Biblioteca este tempo novo. Que a lectura sexa parte da felicidade e nós leve por bo camiño. Bon Nadal Lector!

As alumnas e alumnos de Relixión de 4º de ESO visitan o Fogar de Santa Lucía en Bens

Alumnos de 4º Eso de Relixión foron a compartir o seu tempo e a escoitar as experiencias das residentes e monxas do Fogar de Santa Lucía en Bens, adicado a a coller mulleres da rúa. Foron acompañados de Baldomero Carballada, Mar Naveira, Charo Soto e Antonio Fondo.

Ver fotos

Excursión de alumnos de Relixión de 3º e 4º de ESO polo Salnés

Polo Salnés da man de Xulio Cuba, Mar Naveira, Gloria Lamas e Antonio Fondo. Visitamos a Lanzada, Armenteira e Cambados.

Visita e actividades en orto ecolóxico

Actividade de alumnos de Relixión.

Un sono feito realidade: O párroco de Cabrui e a asociación Raiña Paraiso poñen en marcha un proxecto de agricultura ecolóxica. Solidariedade, interculturalidade e aprendizaxe van da man.

Excursión do departamento de Relixión Católica a Pontevedra

O pasado 10 de maio, os alumos de Relixión Católica fixeron un percorrido polas rúas da Pontevedra histórica, contemprando prazas, rúas e edificios, e en xeral o seu urbanismo. Tamén pararon na Basílica de Santa María, a Peregrina e San Bartolomé, Eugenio Montero Ríos e Pazo de Lourizán. Un legado difícil de igualar. Non deixaron de coñecer os tesouros que o Museo provincial de Pontevedra alberga.

(O texto é do profesor Antonio Fondo, as fotos, da alumna Pilar López de la Osa)

Excursión do Departamento de Relixión Católica ao Mosteiro de Oseira, 14 de maio de 2015

Velaiquí a crónica da viaxe que fixeron hai unhas datas, e unha selección das fotos que tomaron. O texto é de Antonio Fondo, as fotos de Carmen Aquino.

Campaña de Cáritas "Ráscate el bolsillo"

Un grupo de animadores/as, digna representación deste centro nun amplo abanico de tarefas e de actividades (animación á lectura, Eusebio TV,…), puxeron en marcha unha campaña solidaria cun spot publicitario en Eusebio TV,Ráscate el bolsillo”.

A campaña iba encamiñada ao recabamento de fondos e de roupa para os máis desfavorecidos.

O pasado 30 de xaneiro, tivo lugar un encontro con responsables de Cáritas Interparroquial da Coruña (Vicente Iglesias, Director e Rafael Pillado, Responsable do Voluntariado) co fin de entregar a recaudación e a roupa. Os responsables de Cáritas quixeron agradecer o esforzo e a laboura dos colaboradores/as nunha sociedade cada vez máis individualista, intentando transmitir unha escala de valores nun mundo no que a globalización vai a máis. Fixeron fincapé na problemática que leva a moita xente á rúa, á albergues e a facer uso de institucións benéfico-sociais, problemática que abrangue dende o económico ata o familiar e a exclusión social, nun contexto de crise que non deixe a ninguén indiferente.

Finalmente resaltaron a importancia destas tarefas de voluntariado e do noso centro por dar acollida a este tipo de iniciativas.