Proxecto Leonardo - Abril 2014

Video realizado por estudantes franceses do 20 ao 25 de abril durante a súa visita con motivo do proxecto Leonardo LDV Partnership que  tivo lugar o IES de Fene e no que participaron profesores e alumnos de Francia, Noruega, Holanda, Polonia e Fene.

No seo de este programa estase a crear unha páxina web www.skill4u.eu, que porá en comunicación a estudantes, profesores e empresas implicadas nas prácticas que os alumnos de FP de distintos países fan noutros países, sendo financiado todo isto con fondos europeos

Homenaxe a Carmela Loureiro

O  9  de  outubro  de  2014  celebrouse  no  Centro  Cultural Carvalho  Calero  de  Ferrol  un  recitado  de  poesía  en homenaxe a Carmela Loureiro,  quen fora, durante moitos anos, a presidenta das Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra.

Foi  un  acto  moi  emotivo  que  combinou  poesía,  música, danza e teatro. Participaron diversos centros de ensino da bisbarra  e,  entre  eles,  o  IES  de  Fene,  perfectamente representado  por  alumnado  de  2º  de  Bacharelato  e coordenado pola profesora Mª do Pilar Sanmartín (Lula).

Carmeliña, sempre nos nosos corazóns.

COMENIUS: Entrevista sobre a visita a Romanía

30/09/2014 15:10
Atlantic/Bermuda

Los alumnos que asistieron al encuentro en Rumanía dentro del proyecto Des voies européennes pour la voie de la réussite fueron entrevistados en Redio Fene y en esta entrevista hablan sobre su experiencia.

COMENIUS Entrevista en Radio Fene

30/09/2014 11:26
Atlantic/Bermuda

El 21/01/2013, tres alumnos del IES Fene acuden a Radio Fene para ser entrevistados sobre el proyecto Comenius en el que el centro está involucrado. Aquí teneis la entrevista, por si os interesa.

 

COMENIUS 2012-2014. Libro interactivo

28/09/2014 13:52
Atlantic/Bermuda

Libro interactivo que contén todas as actividades realizadas dentro do proxecto comenius Des voies européennes pour la voie de la réussite ( 2012 - 2014)

 

Vídeo resumo COMENIUS 2012-2014

28/09/2014 11:12
Atlantic/Bermuda

Os alumnos implicados no proxecto comenius Des voies européennes pour la voie de la réussite do centro enviaron este video como resumo do que este proxecto significou para eles. É un resumo da súa experiencia, sobre todo a nivel humán e de relacións interpersonais  Parece que a experiencia foi moi positiva!


COMENIUS. Artigos de opinión de dúas alumnas

26/09/2014 22:49
Atlantic/Bermuda

Dúas alumnas do centro comparten con nós a súas reflexións sobre cómo ven o futuro profesional da xente nova de hoxe en día. E tí que opinas? 

Marta Vázquez                                         Isabel Rodríguez

  

COMENIUS: experiencias do alumnado

26/09/2014 14:07
Atlantic/Bermuda

E xa rematando o proxecto comenius Des voies européennes pour la voie de la réussite, uns alumnos que viviron o proxecto dende dentro, comparten as súas experiencias con todos nós.

 

COMENIUS 2012-2014

Para que nos quede unha bonita lembranza do proxecto comenius Des voies européennes pour la voie de la réussite, que está a piques de rematar, aquí tedes unha presentación da visita ao IES Fene que tivo lugar en Xaneiro do 2013. Esperamos que vos guste.

Descarga PowerPoint COMENIUS

Calendario escolar 2014-2015

Orde do 13 de xuño de 2014 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2014/15 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.

 

 

 

Novos servizos web para solicitantes de ciclos formativos

CONTA ADMISION CICLOS

Hoxe puxéronse en marcha novos servizos en liña para as persoas solicitantes de ciclos formativos de formación profesional. Os servizos e a información están dispoñibles no portal de FP (www.edu.xunta.es/fp).

Os servizos dispoñibles son:

-  Consulta do historial persoal de admisión.
-  Solicitude web para calquera modalidade, réxime e grao.
-  Renuncia web a prazas adxudicadas en réxime ordinario.
-  Reserva de matrícula en réxime de persoas adultas na modalidade a distancia.

Xuntamos os documentos coas instrucións para estes servizos que tamén están dispoñibles no portal de FP

Libros de texto para o curso 2014-2015

2º de Bacharelato        

3º e 4º ESO                 

CM Electromecánica de vehículos

1º de Bacharelato       

1º e 2º ESO                  

 Hai varios cambios nos libros do CM Electromecáncia de vehículos con respecto ó curso 2013-2014.

Os libros de texto de ESO e Bacharelato son os mesmos que os do curso anterior, agas o de Inglés de 2º de bacharelato. Na materia de Matemáticas de 4º de ESO, hai especificacións acerca do libro para o grupo de ciencias e para o de letras

Entrega de premios dos IV Concurso de Microrrelatos e do I Concurso En Galego? É o noso!

O pasado venres 30 de maio, na Casa da Cultura de Fene,  celebrouse a cerimonia de entrega de premios dos devanditos concursos.

Houbo unha actuación estelar que correu a cargo do Coro da Rá e, paralelamente, procedeuse á apertura da exposición dos traballos elixidos no concurso En Galego? É o noso!

Posteriormente, e coa presenza e palabras pertinentes do Secretario Xeral de Política Lingüística, do Alcalde de Fene e da Concelleira de Cultura de Fene, foron entregándose os premios correspondentes ás edicións deste ano.

Por parte do noso instituto, foron obsequiados, no apartado de microrrelatos,  Xiao Calvo Sanjurjo, de 1º ESO e Noelia Freire Fernández, de 4º ESO.

No aspecto plástico, o premio que nos concederon como instituto, xa que eran premios colectivos,  foi polas obras realizadas polo alumnado de 1º ESO seguinte: Nathaly Mirella Gómez Pablo, que ilustrou un poema de Eva Veiga,  María González Romero, que ilustrou un poema de Matilde Castro, Celeste López Codesido, que ilustrou un poema de Antón Cortizas, Cristina Alonso López, que ilustrou un poema de Paula Carballeira e  Teo Castro Santiago, que ilustrou un poema de Eva Veiga.

Parabéns a todos/as os participantes e aos premiados/as.

 

IV Concurso de Microrrelatos Concello de Fene

 

 

  O venres, 30 de maio,  a partir das 20:00 horas terá lugar a  entrega de premios do  IV Concurso de Microrrelatos Concello de Fene, no que foron premiados Noelia Freire Fernández de 4º da ESO e Xiao Calvo Sanjurjo de 1º  da ESO, estudantes no IES de Fene. No decurso do acto distribuirase un libro coas publicacións dos mesmos (descargar aquí) e inagurarase a exposición de traballos seleccionados por cada centro para o certame   En galego? É o noso!

 

No mesmo acto procederase tamén á entrega dos premios colectivos aos centros de ensino participantes no Certame de Creación Artística.

O IES de Fene quere manifestar os parabéns a tódolos/as que particparon na actividade e nomeadamente aos/as premidaos e premiadas

A voltas co informe PISA

04/04/2014 10:42
Etc/GMT+1

A. Orozco e M.Suárez

O informe PISA -preme no link para ver cuestionario- (Program for International Student Assessment) é moito máis ca un ranking da calidade dos sistemas educativos dos sesenta e cinco paises que participan neste proceso de avaliación, aplicado a estudiantes de quince anos de idade, aínda que polo que se pode ler nos xornais pareza eso. Os medios, as autoridades educativas, as familias, os estudiantes e os ensinantes teñen tendencia a consideralo como unha competición de xeito que cando os resultados non son  bos buscan responsables para autoxustificarse.
Resultan chamativos os titulares que aparecen istes días na prensa: “Informe PISA: Los alumnos españoles, a la cola de la OCDE en resolución de problemas»(ver cuestinorio)titula o ABC   mentres que El País nos iforma de que temos un “ Suspenso en la vida real “.  Idependentemente de que  os periódicos busquen o titular, eso é parte do seu traballo, o que queda claro é que parece que non contan con moitos periodistas de datos nas súas plantillas e o análise que fan posteriormente, non só non é riguroso, senón que mesmante semella estar sesgado.
Se nos imos aos datos do informe  publicados polo propio Istituto Nacional de Evaluación Educativa (ver resultados), vemos que so analizan os de tres comunidades autónomas: Madrid, Cataluña e  o País Vasco, ademais dos datos globais de España.  Por tanto no podemos coñecer cal  é a situación de Galiza. Doutra banda no mesmo informe  pódese ver que España está en sexto lugar pola cola no Índice Socioeconómico e Cultural  (ESCS) dos países do entorno. Pero, doctores ten a Igrexa, afirman que ese indice non influe nos resultados. Calquera sin coñecementos de estatística nin de modelos matemáticos complexos, só botando man do sentido común,  entende que ten que haber  unha correlación entre o índice socioeconómico dos estudiantes e os resultados acadados. A explicación dos técnicos dese organismo é ben interesante: non somentes non hai correlación senón que a influencia en España é menor ca na OCDE pola menor variabilidade de resultados. De ser así o sistema educativo español sería máis igualitario ca a media da OCDE .

PISA diseña probas distintas para cada país en función  das suas caracteríticas culturais e despois utiliza o modelo Rasch, un moelo matemático complexo,  para procesar  os resultados. Iste  modelo, segundo un discípulo Rasch, o profesor Svend Kreiner, aplícase de forma incorrecta, segundo este matemático para que o modelo funcionase correctamente as preguntas de PISA deberían de funcionar da mesma maneira nos distintos paises participantes. Segundo este profesor as comparacións entre paises non teñen sentido. Para Kreiner tódolos modelos estatísticos teñen fallos  pero “algunhos  son piores ca outros en non hai razón para usar o pior de todos de todos”.
No 2007 un grupo de vinte investigadores analizou exhaustivamente PISA e  os productos asociados a PISA, os resultados foron publicados no libro PISA according to PISA (Transaction Publishers). Concluen que os “rankings” que comparan os resultados entre países ”están baseados en tantos puntos débiles deben ser abandonados de inmediato” e as análisis de cómo deben ser as boas escolas ou as  diferencias entre sistemas educativos “ son na súa maioría pura especulación”.

Ten que mellorar escola? Como se pode mellorar?. Son maioría os docentes que afirman que a escola ten que mellorar, e as propostas para mellorar tamén son moitas. Pero hai unha idea na que a maioria dos docentes coinciden e é que  calquera mellora necesita primeiro ter claro por parte da sociedade  qué  se debe ensinar na escola, que os orzamentos dedicados a educación non son un gasto  senon un investimento e que os cambios dun sisteme educativo son lentos, posto  que implican cambios sociais de calado.
A gran maioría de docentes concorda en que é necesaria a actualización continua de profesorado a través de progarmas de formación, seminarios permanentes, grupos de traballo e compartindo información.
Só resta dicir que as autoridades educativas deben de propiciar as condicións necesarias para que os cambios se leven adiante, non perdendo de vista que o éxito na cosecución das melloras é un éxito de todos.

Distribuir contido