BECAS FUNDACIÓN REPSOL

Enviado por prof_mvr o Lun, 19/10/2015 - 14:27

O mércores 21 de outubro ás 18.30h no auditorio da Refinería Repsol na Coruña (Bens s/n-carretera a Meicende), tivo lugar o acto da entrega da primeira parte das becas da Fundación Repsol.

Os alumnos do noso centro seleccionados na presente convocatoria son:

1. Diego José Buituron Trillo (2º Curso do Ciclo Grao Superior Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma)

2. Esteban Fernández Cajigal (2º Curso do Ciclo Grao medio Sistemas Microinformáticos e Redes)

3. Miguel García Varela (2º Curso do Ciclo Grao Superior Administración de Sistemas Informáticos en Rede)

Neste mismo acto, tamén fíxose entrega dos diplomas acreditativos aos alumnos becados no curso anterior:

1. José Aarón Ceán Álvarez (Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma)

2. Tamara Garaboa Mosquera (Administración de Sistemas Informáticos en Rede)

3. Javier Quintela Fernández (Desenvolvemento de Aplicacións Multiplataforma)

Nota de Prensa en http://www.laopinioncoruna.es/sociedad/2015/10/22/fundacion-repsol-refineria-entregan-becas/1006443.html