Alumnos do CIFP participan nunha xornada de voluntariado

Como integrantes da Rede de Centros Escolares Solidarios, almnos do noso CIFP participaron a pasada fin de semana do 15 e 16 de marzo na "Xornada Construíndo Redes"

<<Saber máis>>

Olimpiada Cultural 2014

Hoxe comeza a edición 2014 da nosa tradicional OLIMPIADA CULTURAL, un concurso organizado pola biblioteca do noso centro, no que durante catro semanas (ata o 14 de marzo) haberá cada día preguntas, xogos de pistas e xogos de inxenio.

A que esperas? Aínda estás a tempo. Atrévete!

Hai follas de inscrición na biblioteca.

XA TEMOS CARTA ERASMUS!

O CIFP Ferrolterra obtivo a Carta Erasmus para o período 2014-2020.Sorriso

As nosas webquest

Encontraralas na sección "Recursos" na categoría "BIBLIOTECA" da nosa aula virtual ou clicando no enlace de cada unha delas

• Webquest Premios Nobel 2010
    Presentamos unha webquest apropiada para 2º e 3º da ESO, na que se pretende elaborar un monográfico sobre os Premios Nobel 2010, e a historia deste evento.
  • Astérix en Galicia
    Unha webquest para coñecer como era o mundo na época dos romanos e dos celtas da man destes intrépidos galos.
  • Sorolla, o mestre da luz
    Para coñecer a obra e a vida deste pintor, actividade pensada para alumnos de 1º ciclo da ESO que vai acompañada dunha ficha de traballo.