Bolsa de Emprego Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Información ao remate do Bacharelato

O Departamento de Orientación elaborou esta información para o alumnado que rematou o bacharelato.

Proxecto Mocidade Contra a Violencia de Xénero

Fotos do noso centro para o proxecto Mocidade Contra a Violencia de Xénero no Facebook de Igualdade na Rede (Secretaría Xeral da Igualdade da Xunta de Galicia).

Probas de acceso de grao superior - convocatoria 2015

Publicadas as sedes e instrucións para a realización das Probas de acceso de grao superior.

Probas Físicas de Acceso ao Grao en CC da Actividade Física e do Deporte (Pontevedra)

Convocatoria para as Probas Físicas de Acceso ao Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte que se estuda na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte de Pontevedra.

Aberto o prazo de inscrición ata o 15 de maio. As probas son o 17 de xuño.

Co obxectivo e rogo que se difunda entre o alumnado de 2º de bacharelato, que poida estar interesado no seu centro no acceso ao Grao en CC da Actividade Física e do Deporte que se estudia na Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte de Pontevedra.

No mes de xuño, en datas próximas ao día de realización (17 de xuño) a Delegación de Alumnado da Facultade, realiza unhas xornadas de preparación/adestramento das probas, abertas para todo o alumnado que esté inscrito nas mesmas (as datas aínda están sen confirmar).

Vídeo-experimento na Semana Cultural

Experimento desenvolvido polo alunado de 1º de bacharelato durante a XXVI Semana Cultural, coordenado por Antón Díaz e María José Gaute, sobre materiais diamagnéticos e paramagnéticos.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio. Convocatoria 2015.

Prazo de inscrición para as probas de acceso para ciclos formativos de grao medio: do 7 ao 20 de abril ambos incluídos.

Máis información.

Iniciar sesión: Acceso