Guías Prácticas Fontexería

Recursos Didácticos

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Despedida ao alumnado de segundo de bacharelato

Imaxes do acto celebrado o pasado 20 de maio para despedir ao alumnado de segundo de bacharelato da promoción de 2016:

Orientación académica ao remate do bacharelato LOE

Neste arquivo podedes atopar información de interese ao remate do bacharelato elaborada polo Departamento de Orientación.

IV Centenario de la muerte de Cervantes

No 2016 cúmprense 400 anos da morte de Miguel de Cervantes. Realizamos este vídeo conmemorativo.

ACTUALIZACIÓN DA CONCRECIÓN CURRICULAR DE ESO

ACTUALIZACIÓN DA CONCRECIÓN CURRICULAR DE BACHARELATO

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras - 2016

A Consellería de Educación convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016. Estas axudas están destinadas ao alumnado de centros sostidos con fondos públicos.

A información sobre a convocatoria e a aplicación "en liña" para solicitar as axudas, atópase en http://www.edu.xunta.es/axudasle

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 29 de marzo e remata o día 28 de abril.

Oferta de campamentos de verán 2016

A Dirección Xeral de Xuventude da Xunta convoca prazas para participar en actividades de tempo libre a desenvolver en diferentes quendas durante os mese de xullo, agosto e setembro de 2016. O prazo de presentación de solicitudes inclúe do 9 ao 23 de abril.

Máis información.

Iniciar sesión: Acceso