Bolsa de Emprego Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

CALENDARIO PROBAS FINAIS PENDENTES - MAIO 2014

No arquivo adxunto podedes consultar as datas e horarios das probas finais de materias pendentes, que terán lugar os días 6, 7 e 8 de maio de 2014.

Programa Campus Científicos de Verán

Está aberto prazo presentación de solicitudes para a 5ª edición do programa Campus Científicos de Verán dirixido a estudantes de 4º de ESO e 1º de Bacharelato. Están organizados pola Fundación Española para a Ciencia e a Tecnoloxía e o Ministerio de Educación

O prazo para a presentación de solicitudes é do 2 de abril ata o día 26 de abril de 2014.

Máis información en Campus Científicos de Verán.

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras - 2014

AXUDASLEA Consellería de Educación convoca 680 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2014. Estas axudas están destinadas ao alumnado de centros sostidos con fondos públicos.

Á información sobre a convocatoria e á aplicación "en liña" para solicitar as axudas atópase en http://www.edu.xunta.es/axudasle

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 28 de marzo e remata o día 28 de abril.

IV Concurso Audiovisual Fontexeria

fotoA Dinamización das TIC organiza durante a Semana Cultural o IV Concurso Audiovisual Fontexería coa finalidade fomentar o uso das tecnoloxías da información e comunicación e a creatividade audiovisual entre o noso alumnado.

O alumnado pode participar nestas dúas categorías:

A. Fotografía dixital.
B. Vídeo dixital.

Tamén poderá participar como xurado.

Bases do concurso

Día Internacional de Internet Segura

SIDO Día Internacional da Internet Segura (Safer Internet Day en inglés) celébrase en máis de 70 países de todo o mundo cada 11 de febreiro dende o ano 2003. O obxectivo é concienciar e promover un uso máis seguro e responsable da rede, sobre todo entre os máis novos como o sector máis vulnerable da sociedade.

Este ano 2014 o lema é XUNTOS PODEMOS FACER UNHA INTERNET MELLOR e ten a intención de frear brecha dixital no mundo promovendo o diálogo e o traballo conxunto.

En España, o organismo encargado da promoción e organización é a ONG Protégeles.

28 de xaneiro: Día Europeo da Protección de Datos

28/1O 28 de xaneiro celébrase  Día Europeo da Protección de Datos. Trátase dunha xornada impulsada pola Comisión Europea, o Consello de Europa e a Axencia Española de Protección de Datos, para que os cidadáns coñezan cales son os seus dereitos e responsabilidades en materia de protección de datos e privacidade en Internet.

Máis información:

CALENDARIO 2º PARCIAL PENDENTES - FEBREIRO 2014

No arquivo adxunto podedes consultar o calendario do 2º parcial de pendentes. As probas terán lugar os días 18, 19 e 20 de febreiro de 2014.

Iniciar sesión: Acceso