Guías Prácticas Fontexería

Recursos Didácticos

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras - 2016

A Consellería de Educación convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016. Estas axudas están destinadas ao alumnado de centros sostidos con fondos públicos.

A información sobre a convocatoria e a aplicación "en liña" para solicitar as axudas, atópase en http://www.edu.xunta.es/axudasle

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 29 de marzo e remata o día 28 de abril.

Oferta de campamentos de verán 2016

A Dirección Xeral de Xuventude da Xunta convoca prazas para participar en actividades de tempo libre a desenvolver en diferentes quendas durante os mese de xullo, agosto e setembro de 2016. O prazo de presentación de solicitudes inclúe do 9 ao 23 de abril.

Máis información.

Probas de Acceso ao Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte (Universidade de Vigo)

Convocatoria das Probas de Aptitude Física para o acceso aos estudos de Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte da Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física da Universidade de Vigo para o curso académico 2016-2017. Máis información.

Probas de Admisión ao Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte (Coruña)

Convócaronse as Probas Específicas de Admisión aos estudos de Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte da Facultade de Ciencias do Deporte e a Educación Física da Universidade da Coruña para o curso académico 2016-2017. Máis información.

Premio no Concurso de Cultura Clásica Odisea 2016

O equipo A Crisálida de Aire, do noso centro, obtivo o 3º premio do Concurso de Cultura Clásica Odisea 2016. No concurso participaron case 400 equipos de todo Galicia.
Parabéns!

VI Concurso Audiovisual Fontexería

VI CAVFA Dinamización das TIC organiza durante a Semana Cultural o V Concurso Audiovisual Fontexería coa finalidade fomentar o uso das tecnoloxías da información e comunicación e a creatividade audiovisual entre o noso alumnado.

O alumnado pode participar nestas dúas categorías:

A. Fotografía dixital.
B. Vídeo dixital.

Tamén poderá participar como xurado.

Bases do concurso

Iniciar sesión: Acceso