Bolsa de Emprego Fontexería

Recursos Didácticos

Curso de Galego
Atención a Pendentes

ANUNCIO CONCURSO CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA DO IES PLURILINGÜE FONTEXERÍA

Segundo a instrución 4/2014, do 5 de xuño, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, convócase un concurso para a contratación do servizo de xestión e explotación  da cafetería do IES PLURILINGÜE FONTEXERÍA de Muros para o curso 2014-2015.

As condicións e bases do concurso pódense consultar na Secretaría do centro ou nos arquivos adxuntos deste anuncio.

O prazo para a presentación de ofertas finalizará o 11 de xullo de 2014

Libros de texto 2014 - 2015: axudas e relación de libros ESO e Bacharelato

Para o vindeiro curso 2014/15, a Consellería de Educación convoca unha serie de axudas para a adquisición dos libros por parte das familias con menos recursos económicos.

O prazo para a solicitude destas axudas comeza o 25 de xuño (para o alumnado que non ten que presentarse ás probas de setembro) e remata o 28 de xullo. En setembro abrirase un novo prazo dende o 2 de setembro ao 2 de outubro.

EXAMES SETEMBRO 2014

No arquivo adxunto podedes consultar as datas e horario dos exames de setembro, así como a información sobre entrega de notas, reclamacións, etc.

Finalización de contrato cafetería, anuncio novo concurso

Comunícase a finalización do contrato da cafetería do curso 2013-2014.

O día 26 de xuño do 2014 comenzará o prazo da contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería para o curso 2014-2015.

As bases do novo concurso serán publicadas nesta mesma web e no taboleiro de anuncios do centro.

O Secretario
Xosé Ramón Farinós López
Muros- 24 – Xullo – 2014

Primeira Carreira J. A. Mayo

Proceso de admisión a ciclos formativos para o curso 2014-2015

Admisión aos ciclos formativos de grao medio e superior de formación profesional no réxime ordinario para o curso 2014-2015.
Prazos de solicitude de admisión:

• Período ordinario: do 17 de xuño ao 4 de xullo ás 13:00 horas
  • Período extraordinario: do 1 ao 12 de setembro ás 13:00 horas

Ver todos os prazos do proceso de admisión.
Enlace ás instrucións do proceso (a ciclos medios ou a ciclos superiores).
Enlace á oferta de FP no que se inclúen os códigos necesarios para a solicitude.

Convocatoria de prazas de residencia

A Consellería de Educación convoca as prazas de residencia nos centros residenciais docentes da Coruña, Ourense e Vigo para realizar estudos postobrigatorios non universitarios no curso académico 2014/15.

Prazos de presentación de solicitudes en período ordinario:

a) Para os solicitantes matriculados en bacharelato, entre o 7 e o 11 de xullo de 2014.
b) Para os solicitantes matriculados en ciclos formativos, entre o 7 e o 18 de xullo de 2014.

Consultar a orde da convocatoria.

Grande Exposition

Et  maintenant oui... la fin de l´année arrive, et pour décorer ces dernières journées, le couloir du premier étage de L´IES Fontexería nous découvre les travaux des élèves de français. Les affiches nous montrent un peu de la géo française, de ses villes et Départements

Bon voyage... profitez l´offre, c´est gratuit!!Guay

Concurso “Jóvenes Talentos de Relato Corto”

A alumna de 2º ESO a, Noemí Gutiérrez Ferrer, obtivo o 5º posto provincial na 54ª edición do Concurso “Jóvenes Talentos de Relato Corto” polo seu relato "La Lección".

A entrega de premios tivo lugar o pasado venres 23 de maio na Illa de San Simón.

Desde aquí felicitamos á nosa alumna e animámola a que continúa coa súa prometedora carreira no mundo das letras.

¡NORABOA NOEMÍ!

Ler "La Lección"

Paris 2014

Voilà enfin le lien pour regarder, commenter, copier...les photos du voyage à Paris!

Bonne visite!

Iniciar sesión: Acceso