Bolsa de Emprego Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

CALENDARIO PROBAS FINAIS PENDENTES - MAIO 2015

No arquivo adxunto podedes consultar as datas e horas dos exames finais de pendentes, que terán lugar no mes de maio.

V Concurso Audiovisual Fontexeria

A Dinamización das TIC organiza durante a Semana Cultural o V Concurso Audiovisual Fontexería coa finalidade fomentar o uso das tecnoloxías da información e comunicación e a creatividade audiovisual entre o noso alumnado.

O alumnado pode participar nestas dúas categorías:

A. Fotografía dixital.
B. Vídeo dixital.

Tamén poderá participar como xurado.

Bases do concurso

Exposición "Introvisións"

"Introvisións" é unha mostra de imaxes do proxecto fotográfico de fin de curso das dúas últimas promocións do Ciclo de Fotografía do IES Virxe do Mar de Noia, organizada pola profesora Montse Pernas.
A exposición estará na entrada do instituto ata o 26 de marzo.
Introvisións

Parlamento Xove

Maica, Iria, María e Ángel representan ao IES Fontexería no concurso de debate Parlamento Xove. Saímos hoxe para A Coruña, onde se celebrarán os debates durante toda a xornada do sábado 8 de marzo. Neste grupo de traballo tamén forman parte tamén Noemí, Isma e Manuel.

Parabéns polo voso traballo e moita sorte!
Parlamento Xove

Convocatoria de Probas

Convocadas as probas para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos e se ditan instrucións para a súa realización.

- O prazo de presentación das solicitudes será entre o 16 e o 27 de febreiro de 2015.
- As probas terán lugar o día 24 de abril de 2015, en sesións de mañá e tarde, no IES San Clemente de Santiago de Compostela.

Convocadas as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización. Os prazos de matrícula serán:

– Convocatoria de maio: 16 de marzo ao 27 de marzo de 2015, ambos os dous incluídos.
– Convocatoria de setembro: 1 ao 10 de xullo de 2015, ambos os dous incluídos.

Inicio do procedemento de admisión para o curso 2015/2016

A Consellería de Educación publicou os formularios de solicitudes para o procedemento de admisión de alumnado para o curso 2015/2016, en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Iniciar sesión: Acceso