Bolsa de Emprego Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Saída Río Valdexería 1º Bac Bio-Xeo

O pasado 11 de decembro o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de Bacharelato fixo a primeira saída ao río Valdexería dentro do Proxecto Ríos no que participamos este curso, co obxectivo de determinar o seu estado de saúde.

Na saída, un responsable do proxecto, Paco Bañobre, explicounos o procedemento a seguir, que aspectos debemos observar, como reflictilos na ficha de recollida de datos e como analizalos para tirar conclusións.

Convocatoria da 7ª Recollida de Nanocontos

Nanocontos

A Biblioteca do Fontexería convoca a 7ª Recollida de Nanocontos. No blog da Biblioteca están as bases da convocatoria. O prazo remata o 1 de decembro.

ESCRIBIDE E PARTICIPADE!

Asamblea de nais e pais

Cónvocase asamblea de nais e pais do IES Fontexeria por iniciativa dun grupo de nais e pais para retomar o funcionamento da ANPA do centro. A reunión terá lugar no Salón de Actos o luns 10 de novembro de 2014 ás 18:30 horas

Aviso: días non lectivos

O VENRES 31 DE OUTUBRO (Día do Ensino) e o LUNS 3 DE NOVEMBRO (non lectivo concedido pola Consellería de Educación), non haberá clase.

Normas de organización e funcionamento (curso 2014 / 2015)

Poñemos a disposición da comunidade educativa do IES Fontexería as Normas de Organización e Funcionamento do centro, actualizadas neste urso 2014 / 2015 e que inclúe como documentos adxuntos unha Guía de funcionamento para as familias e alumnado e outra para o profesorado.

Descargar NOF Descargar guía

Orienta

Orienta_logoXa está dispoñible a versión 2014 -2015 do programa ORIENTA. É unha versión en liña que non precisa instalación.

Revista da asociación Convives

A asociación Convives é unha organización de persoas interesadas na convivencia escolar.
Esta asociación elabora materiais, organiza cursos de formación e edita e publica unha revista con diversos recursos de interese.

Calendario 1º parcial de pendentes

No arquivo adxunto tedes o calendario das probas do 1º parcial de materias pendentes do curso anterior, que terán lugar os días 11, 12 e 13 de novembro de 2014.

Nos taboleiros da ESO (1ª planta) e Bacharelato (2ª planta) podedes consultar a información correspondente a cada materia.

Iniciar sesión: Acceso