Guías Prácticas Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Selectividade Xuño 2016

100 % de aprobadas e aprobados na Selectividade!!

Parabéns!!!

Prazas de residencia para o curso 2016-17

O alumnado que acceda a estudios postobrigatorios non universitarios poderá solicitar prazas nos Centros Residenciais Docentes de A Coruña, Vigo e Ourense.

Publicación: DOG 08-06-2016

Orientación académica ao remate do bacharelato LOE

Neste arquivo podedes atopar información de interese ao remate do bacharelato elaborada polo Departamento de Orientación.

Pablo Monteagudo, premio nacional de ESO

Pablo Monteagudo

Pablo Monteagudo Lago, alumno do IES Plurilingüe Fontexería, gaña un dos 15 Premios Nacionais de educación ao rendemento académico do alumnado na categoría de Educación Secundaria Obrigatoria, convocados polo Ministerio de Educación correspondentes ao curso 2014/2015.

Pablo, despois de ter conseguido o primeiro Premio Extraordinario de Educación Secundaria Obrigatoria en Galicia, presentouse a unha proba  estatal, na que participou o alumnado que obtivo as mellores notas nas súas respectivas comunidades.

A finalidade destes premios é outorgar recoñecemento ao especial aproveitamento do alumnado que cursase cun rendemento académico excelente.

O premio está dotado con 1.000 euros, unha distinción no seu expediente académico e un diploma acreditativo que recollerá proximamente na sede do Ministerio de Educación en Madrid.

A dirección do IES Plurilingüe Fontexería manifesta a súa alegría e satisfacción ao sumarse a outros premios recibidos por este centro nos últimos cursos. Queremos salientar a importancia deste premio estatal do noso alumno do que facemos partícipes á familia e a todo o profesorado. Non debemos deixar de destacar que Pablo Monteagudo Lago, nesta convocatoria, foi o único galego que conseguiu este importante premio.

Pablo Monteagudo Lago recibindo  o Primeiro Premio  da ESO de Galicia

Parabéns a Pablo e a todo o profesorado do Fontexería!

Obradoiro de seguridade informática (actualización de contidos)

A dinamización das TIC, dentro do Plan Proxecta: programa Quérote+, ven de actualizar contidos sobre identidade dixital no obradoiro de seguridade informática que está dispoñible na aula virtual.

Iniciar sesión: Acceso