Bolsa de Emprego Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Convocatoria de Probas

Convocadas as probas para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos e se ditan instrucións para a súa realización.

- O prazo de presentación das solicitudes será entre o 16 e o 27 de febreiro de 2015.
- As probas terán lugar o día 24 de abril de 2015, en sesións de mañá e tarde, no IES San Clemente de Santiago de Compostela.

Convocadas as probas para a obtención do título de graduado en educación secundaria obrigatoria para maiores de dezaoito anos nas convocatorias de maio e setembro, e se ditan instrucións para a súa realización. Os prazos de matrícula serán:

– Convocatoria de maio: 16 de marzo ao 27 de marzo de 2015, ambos os dous incluídos.
– Convocatoria de setembro: 1 ao 10 de xullo de 2015, ambos os dous incluídos.

Inicio do procedemento de admisión para o curso 2015/2016

A Consellería de Educación publicou os formularios de solicitudes para o procedemento de admisión de alumnado para o curso 2015/2016, en centros docentes sostidos con fondos públicos.

CALENDARIO PENDENTES - 2º PARCIAL - FEBREIRO 2015

No arquivo adxunto podedes consultar o calendario do 2º parcial das probas de materias pendentes do curso anterior, que terán lugar o 24, 25 e 26 de febreiro de 2015.

Saída Río Valdexería 1º Bac Bio-Xeo

O pasado 11 de decembro o alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de Bacharelato fixo a primeira saída ao río Valdexería dentro do Proxecto Ríos no que participamos este curso, co obxectivo de determinar o seu estado de saúde.

Na saída, un responsable do proxecto, Paco Bañobre, explicounos o procedemento a seguir, que aspectos debemos observar, como reflictilos na ficha de recollida de datos e como analizalos para tirar conclusións.

Convocatoria da 7ª Recollida de Nanocontos

Nanocontos

A Biblioteca do Fontexería convoca a 7ª Recollida de Nanocontos. No blog da Biblioteca están as bases da convocatoria. O prazo remata o 1 de decembro.

ESCRIBIDE E PARTICIPADE!

Asamblea de nais e pais

Cónvocase asamblea de nais e pais do IES Fontexeria por iniciativa dun grupo de nais e pais para retomar o funcionamento da ANPA do centro. A reunión terá lugar no Salón de Actos o luns 10 de novembro de 2014 ás 18:30 horas

Aviso: días non lectivos

O VENRES 31 DE OUTUBRO (Día do Ensino) e o LUNS 3 DE NOVEMBRO (non lectivo concedido pola Consellería de Educación), non haberá clase.

Iniciar sesión: Acceso