Bolsa de Emprego Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Orienta

Orienta_logoXa está dispoñible a versión 2014 -2015 do programa ORIENTA. É unha versión en liña que non precisa instalación.

Revista da asociación Convives

A asociación Convives é unha organización de persoas interesadas na convivencia escolar.
Esta asociación elabora materiais, organiza cursos de formación e edita e publica unha revista con diversos recursos de interese.

Calendario 1º parcial de pendentes

No arquivo adxunto tedes o calendario das probas do 1º parcial de materias pendentes do curso anterior, que terán lugar os días 11, 12 e 13 de novembro de 2014.

Nos taboleiros da ESO (1ª planta) e Bacharelato (2ª planta) podedes consultar a información correspondente a cada materia.

Fichas para o profesorado

A Dinamización das TIC presenta un modelo de ficha para o uso do profesorado. Son editables para que cada un poda engadir, quitar ou modificar o que considere axeitado as súas necesidades. Están dispoñibles en formato doc e odt.

Parabéns a Mauro!

ExcelenciaO pasado 1 de xullo o alumno Mauro Gómez Lamela recibiu no Auditorio de Galicia un diploma de recoñecemento a excelencia académica. Este diploma outórgao a Universidade de Santiago de Compostela aos estudantes da comunidade galega que acadaron a puntuación de nove ou superior como resultado da media ponderada do 60% da nota media do bacharelato e o 40% da cualificación da fase xeral das Probas de Acceso á Universidade no curso 2014-15.

Cuale

PROGRAMA CUALE CURSO 2014 - 2015

FORMACIÓN COMPLEMENTARIA EN LINGUAS ESTRANXEIRAS.

SOLICITUDE DE MATRÍCULA PARA A2 E B1 NA SECRETARIA DO CENTRO ATA O 3 DE SETEMBRO 2014

Para saber máis.

EXAMES SETEMBRO 2014

No arquivo adxunto podedes consultar as datas e horario dos exames de setembro, así como a información sobre entrega de notas, reclamacións, etc.

Iniciar sesión: Acceso