Bolsa de Emprego Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Reunión Pais/Nais - curso 2014/2015

O vindeiro mércores 1 de outubro, ás 16:30 h., no Salón de Actos do IES Fontexería, terá lugar unha reunión de pais/nais de alumnado de ESO e Bacharelato, coa finalidade de explicar a organización do novo curso. En dita reunión tamén se informará dunha saída para o alumnado de 2º da ESO organizada polo Departamento de Inglés.

Rogamos asistan a esta reunión.
A DIRECCIÓN

Fichas para o profesorado

A Dinamización das TIC presenta un modelo de ficha para o uso do profesorado. Son editables para que cada un poda engadir, quitar ou modificar o que considere axeitado as súas necesidades. Están dispoñibles en formato doc e odt.

Parabéns a Mauro!

ExcelenciaO pasado 1 de xullo o alumno Mauro Gómez Lamela recibiu no Auditorio de Galicia un diploma de recoñecemento a excelencia académica. Este diploma outórgao a Universidade de Santiago de Compostela aos estudantes da comunidade galega que acadaron a puntuación de nove ou superior como resultado da media ponderada do 60% da nota media do bacharelato e o 40% da cualificación da fase xeral das Probas de Acceso á Universidade no curso 2014-15.

Cuale

PROGRAMA CUALE CURSO 2014 - 2015

FORMACIÓN COMPLEMENTARIA EN LINGUAS ESTRANXEIRAS.

SOLICITUDE DE MATRÍCULA PARA A2 E B1 NA SECRETARIA DO CENTRO ATA O 3 DE SETEMBRO 2014

Para saber máis.

EXAMES SETEMBRO 2014

No arquivo adxunto podedes consultar as datas e horario dos exames de setembro, así como a información sobre entrega de notas, reclamacións, etc.

Iniciar sesión: Acceso