Guías Prácticas Fontexería

Curso de Galego
Atención a Pendentes

Como soarse o nariz

O Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia (CoFiGa) ven de súmase á campaña “12 meses, 12 consellos de saúde”, co obxectivo de previr lesións que sofre a poboación provocadas polos malos hábitos. As curtas de animacion pódense ver no canal do CoFiGa en Youtube.

O primeiro videoconsello ten recomendacións sobre como soarse o nariz para evitar patoloxías como sinusitis, neumonía ou bronquiolitis:

A campaña “12 meses, 12 consellos de saúde” comenzou no ano 2013, promovida polo Colexio de Fisioterapeutas da Comunidade de Madrid. Na actulidade, ademais do Colexio Oficial de Fisioterapeutas de Galicia, tamén participan os Colexios homónimos de Cataluña, País Vasco e Navarra.

Admisión de alumnado para o curso 2016/2017

O próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2016/2017. Máis información.

Convocadas as probas para a obtención do título de graduado en ESO para maiores de dezaoito anos

Os prazos de matrícula serán:

– Convocatoria de maio: 7 de marzo ao 18 de marzo de 2016, ambos os dous incluídos.
– Convocatoria de setembro: 1 ao 8 de xullo de 2016, ambos os dous incluídos.

Máis información

Convocadas as probas para a obtención do título de bacharel para maiores de vinte anos

O prazo de presentación das solicitudes será entre o 18 de febreiro e o 3 de marzo de 2016. A proba terá lugar o día 22 de abril. Máis información.

Calendario de pendentes - Segunda proba (NOVO)

Os días 2 e 4 de febreiro terán lugar as probas de pendentes.

No arquivo adxunto pódese consultar o novo calendario.

Voeux pour la nouvelle année

On vous laisse le lien de la petite vidéo que L´APFG a réalisée pour dire bonjour à l´année 2016... Ainsi soit-il...

ABALAR MÓBIL

IMPORTANTE INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS SOBRE A APLICACIÓN ABALAR MÓBIL