Alumnado

ACREDITACIÓN DA COMPETENCIA DIXITAL DO ALUMNADO

A resolución do 28 de febreiro de 2024, da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa, dita instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa ensinanzas de educación secundaria obrigatoria e bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

De maneira resumida, pode acreditar a competencia dixital o alumnado que esté matriculado en 4º ESO ou 2º BACHARELATO no curso 2023-2024, do seguinte xeito:

1. Acreditación da competencia dixital do alumnado de 4º de ESO:

1. 1. O alumnado que obteña o título de graduada ou graduado en educación secundaria obrigatoria recibirá o certificado que acredite o nivel de iniciación.

1.2. O alumnado matriculado en 4º de educación secundaria obrigatoria poderá presentarse a unha proba específica co obxectivo de acreditar os coñecementos, habilidades e actitudes propias do nivel intermedio.

2. Acreditación da competencia dixital do alumnado de 2ºBACH

A obtención do título de bacharel acredita que a alumna ou o alumno ten os coñecementos,  habilidades e actitudes das áreas de dominio 1, 2, 3 e 5 do nivel intermedio descritas no Marco galego de competencias dixitais.

No caso de que unha alumna ou un alumno obteña o título de bacharel e ademais supere aproba específica da área de dominio 4 do nivel intermedio, recibirá a certificación que acredita o nivel intermedio.

As probas de acreditación terán lugar nas instalacións do IES Lagoa de Antela.

Podes acceder a unha demo das probas

Ligazón á orde completa.

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2024-2025

Desde o 1  ata o 20 de marzo permanecerá aberto o prazo de solicitude de admisión nos centros escolares sostidos con fondos públicos para o vindeiro curso 2024/25 para todo o alumnado  ESO e Bacharelato que desexan cambiar de centro escolar sempre que haxa prazas dispoñibles.

A solicitude deberá facerse a través da aplicación admisión alumnado.

XXVII PREMIOS LITERARIOS SAN CLEMENTE

Un ano máis, o IES Lagoa de Antela vén de participar o  mércores 7 de febreiro na entrega dos Premios Literarios San Clemente. Asistiron ao acto os nosos alumnos Rodrigo Díaz, Imane Harak, Carmen Mariño, Mateo Rúa e Alexandra Virtus, acompañados polas profesoras Belén Castro e Julia Pulido.

Podes ver algunha fotografía do acto na galería de imaxes e tamén un artigo da prensa