Lamas de Castelo s/n - 15293 - Carnota (A Coruña) - ies.lamas.castelo@edu.xunta.gal - 881867200

Horario: de luns a venres de 8:40 a 14:10 - luns tarde de 16:20 a 18:00 - recreo de 11:10 a 11:40

Deseño gañador: concurso de camisetas do 25N

Durante o primeiro trimestre todo o alumnado do centro participou nun concurso de deseño de camisetas con temática feminista aliñandose coa conmemoración do 25 de novembro, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra as Mulleres. O deseño gañador, escollido por un xurado imparcial, foi realizado por tres alumnas/os de 2º de ESO: Adriana Blanco Quintela, Ainhoa Morán Lado e Roi Rico Rodríguez. Estes estudantes recibirán de forma gratuita unha unidade da camiseta deseñada, máis toda/o interesada/o pode facerse con ela!

Prezos:

- 4 euros para as unidades destinadas ao alumnado matriculado no centro.

- 10 euros para familias, persoal docente e non docente e persoas alleas ao centro.

Durante os próximos días entregaremos ao alumnado circulares para que as persoas interesadas especifiquen as unidades e tallas que precisen. Alternativamente, pode solicitarse o pedido en conserxería ata o 9 de febreiro.

Deseño gañador: concurso de camisetas do 25N

image | by Dr. Radut