Mario Benedetti

Sabemos pola prensa do delicado estado de saúde de Mario Benedetti e desde a nosa biblioteca queremos sumarnos á cadea poética por Mario Benedetti.

A actividade parte do blog da Fundación José Saramago e preténdese recitar poesía de Benedetti por todo o mundo, para así axudalo neste mal momento que está a pasar.

Nalgunhas das actividades que se propoñen desde a nosa biblioteca, sempre aparece Benedetti entre os poetas escollidos. De feito, nun recital poético que celebramos en febreiro, el foi un dos poetas seleccionados. Podédelo escoitar nas voces de dúas  das nosas profesoras: María, que recita "Es tan poco" e Lucía, "¿Qué les queda a los jóvenes?" quen ademais explican por que escolleron estes poemas. (Tedes que teclear nos seus nomes na páxina de descargas da nosa radio).

E se queredes ler máis poemas do autor, podedes facelo tecleando aquí ou mesmo escoitalo a el recitando o poema "Hagamos un trato".