Taboleiro

LIBROS DE TEXTO 2023-2024

Xa están dispoñibles as listaxes dos libros de texto para o vindeiro curso 2023-2024.

Consulta os arquivos adxuntos.

Xornada de portas abertas para o alumnado de primaria.

O vindeiro martes 24 de xaneiro o noso IES celebrará unha xornada de portas abertas para o alumnado de 6º de primaria de centros adscritos. Familias interesadas de outros centros tamén serán benvidas. Dende as 18:00h a Directora e a a Orientadora do Macías, explicarán o funcionamento do noso centro e acompañarán ao alumnado e ás familias nun percorrido polas instalacións.

Dende o Macías queremos dar unha sentida benvida ao noso futuro alumnado!!!!

PRÓXIMO OBRADOIRO SOBRE VIOLENCIAS

MARTES 13 DE XUÑO ÁS 20:30H NA AULA DO CENTRO SOCIAL DE PADRÓN

Matrícula ciclos formativos curso 2021-2022

Aberto o prazo de matrícula nos ciclos formativos de formación profesional para o curso 2021-2022: do 20 de xullo ao 26 de xullo, ambos os dous inclusive.

Dispós de toda a información sobre o proceso de admisión na seguinte ligazón: http://www.edu.xunta.gal/fp/admision-curso-2021-2022.

Ademais, desde a pestana da nosa páxina web (parte superior) podes acceder ao espazo virtual que a Consellaría adica á FP.

Listaxes provisionais Fondo Libros curso 2021-2022

Publicadas as listaxes provisionais do fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o vindeiro curso 2021-2022.

Pódense consultar:

- No taboleiro de anuncios do noso centro.

- Na aplicación FondoLibros con certificado dixital ou chave 365.

A entrega de vales e libros de texto correspondentes realizarase en setembro, segundo as instrucións que se publicarán nesta páxina web.