Lingua Castelá e Literatura

Charla Sonia Mirón

O venres, 10 de marzo, o alumnado de 4º da ESO e do club de lectura de 3º tiveron a oportunidade de coñecer á autora do último libro que leron este trimestre, Sonia Mirón.

Sonia mostrouse cercana, accesible e moi contenta pola acollida, asimesmo, "encantada de mirar a los ojos de mis lectores y lectoras de este instituto, sentir su cercanía y la certeza de que #sitúquieres ha conquistado sus corazones" (palabras da escritora).

Durante 50 minutos, Sonia Mirón falounos da súa experiencia como escritora, presentounos os seus libros e atendeu a todas as cuestións plantexadas polos nosos corazóns lectores; a continuación, firmou exemplares  de Si tú quieres e deixou a súa firma no libro de visitas da biblioteca.

Un día inesquecible!

Charla Sonia Mirón

Visual thinking sobre o teatro

Aquí amosámosvos o traballo gañador de Sara, alumna de 2º ESO que elaborou este magnífico VISUAL THINKING sobre o teatro, actividade proposta polo departamento de Lingua Castelá e Literatura:

Parabéns Sara pola túa obra!

Profesorado 2018/2019

Benvid@s ao Departamento de Lingua Castelá e Literatura do IES Macías o Namorado

Lema Porteiro, Lourdes (Xefa de Departamento)

Prieto Rodríguez, Miguel Ángel