Reunións

EDUsaúde. Formación do profesorado en técnicas de respiración e relaxación.

No marco do contrato programa de EDUsaúde, no que está implicado a maioría do profesorado do noso centro, o mércores 8 de novembro tivo lugar a primeira xornada de formación sobre técnicas de respiración e relaxación.
Durante o curso 2023-2024 pretendemos ampliar o ámbito e intervención  do proxecto EDUsaúde dos pasados anos, que estivo centrado na promoción da actividade física, a alimentación saudable, o risco do consumo de bebidas enerxéticas..., incorporando o descanso e tamén os hábitos saudables que axudan á nosa saúde mental.
A experiencia resultou moi positiva e esperamos darlle continuidade, aplicándoa co alumnado nas aulas e con outras actividades formativas no futuro.

REUNIÓN-PRESENTACIÓN DAS FAMILIAS CO PROFESORADO TITOR E CO EQUIPO DIRECTIVO

A reunión-presentación das familias co profesorado titor e co equipo directivo do IES M. García Barros para o curso 23/24 realizarase o mércores 27 de setembro coa seguinte distribución horaria:

HORA          NIVEL                 LUGAR DE ENCONTRO
      16:30 h    1º ESO

Sala de Usos Múltiples e, despois, co

profesorado titor de cada grupo na súa

aula de referencia.

17:00 h    2º ESO
      17:30 h    3º ESO
      18:00 h    4º ESO
      18:30 h    1º BAC

24 de xaneiro, terceira reunión do club de lectura.

Corredoiras e Autoestradas, os dous grupos de club de lectura NA Estrada - 525, reuníronse o martes 24 de xaneiro para compartir as súas impresións, ideas e impresións ao redor do libro Golpes de luz de Ledicia Costas e Mamá, quero ser Ziggy stardust de Iria Misa. Ademais de compartir as nosas lecturas, compartimos un rato de risos, rosca da casa e convivencia na MeGaBiblioteca do centro.
Os vindeiros libros serán:
Caperucita en Manhattan de Carmen Martín Gayte para o grupo de Corredoiras.
Nada de Carmen Laforet para o grupo de Autoestradas.

Xubilación de Leonardo, María José e Pilar

A comunidade do IES MGB quere rendir un homenaxe moi especial a Pilar, María José e Leonardo pola súa xubilación. Un pracer e sorte nesta nova etapa.

Xubilacions2019.jpeg

Claustro Extraordinario

O vindeiro xoves 28 de abril, terá lugar unha reunión, en sesión extraordinaria, do claustro de profesores do centro.

Comisión de Coordinación Pedagóxica

O martes, 19 de abril de 2016, terá lugar unha reunión da Comisión de Coordinación Pedagóxica do Centro.

Diversas reunións

O martes 26 de xaneiro tiveron lugar no Centro reunións dos seguintes equipos: a Comisión de Coordinación Pedagóxica, a Comisión Económica, o Consello Escolar e a Comisión de Convivencia.

Comisión de Coordinación Pedagóxica

O vindeiro martes, 1 de decembro, terá lugar unha reunión en sesión ordinaria da Comisión de Coordinación Pedagóxica do centro.

Consello Escolar Extraordinario

O vindeiro luns 9 de novembro reunirase en sesión extraordinaria o Consello Escolar do Centro.

Consello Escolar

O vindeiro martes 27 de outubro terá lugar unha reunión, en sesión extraordinaria, do Consello Escolar do Centro.

Claustro ordinario

O vindeiro martes 13 de outubro terá lugar unha reunión en sesión ordinaria do Claustro de profesores de Centro.

Consello Escolar

O vindeiro martes, 13 de outubro, terá lugar unha reunión en sesión ordinaria do Consello Escolar do Centro.

Comisión de Coordinación Pedagóxica

O vindeiro venres 9 de outubro terá lugar unha reunión en sesión ordinaria da Comisión de Coordinación Pedagóxica do Centro.

Consello Escolar

O vindeiro martes 29 de outubro reunirase, en sesión extraordinaria, o Consello Escolar do Centro.

Claustro ordinario

O martes 15 terá lugar unha reunión, en sesión ordinaria, do Claustro de profesores do Centro.