« Novembro 2014 »
LunMarMérXovVenSábDom

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR. CURSO 2014-15

Corresponde ao actual curso escolar a renovación parcial dos membros do Consello Escolar do centro. Nesta páxina web irase publicando toda a información relativa ao proceso electoral.

Programa Orienta

-Nesta páxinas poderás acceder ao Programa Orienta, unha aplicación informática que te guiará a través das distintas posibilidades de estudios que se abren ao rematar os estudos de ESO ou Bacharelato.

• Hai varias opcións:
    • Utilizar a versión Orienta On-Line.
    • Solicitar unha copia en PenDrive ao departamento de Orientación.

Concello de Oleiros. Programa PRAEMO

• O Concello de Oleiros ven desenvolvendo no presente curso escolar o Programa de Reforzo e Apoio Escolar (PRAEMO)  destinado a alumnado de educación primaria e secundaria.

Subvención Concello de Oleiros

O Concello de Oleiros, tal como ven facendo todos os anos, acordou conceder ao IES María Casares unha subvención de 11.500 € para actividades didácticas e culturais dirixidas a 594 alumnos /as do centro, así como para a viaxe de fin de estudos de 51 alumnos/as da ESO, realizadas todas elas ao longo deste ano 2014.

Información sobre a Semana Inglesa

Normas de Organización e Funcionamento (NOF)

Fanse públicas as novas Normas de Organización e Funcionamento do IES María Casares, que veñen substituír, despois da súa aprobación polo Consello Escolar, ao ata agora vixente Regulamento de Réxime Interno.

Acceso aos extractos das Programacións Didácticas

• Publícanse extractos cos elementos máis relevantes das programacións didácticas dos distintos departamentos para facilitar a súa consulta pola comunidade escolar. Acceso aos extractos.