« Outubro 2014 »
LunMarMérXovVenSábDom

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR. CURSO 2014-15

Corresponde ao actual curso escolar a renovación parcial dos membros do Consello Escolar do centro. Nesta páxina web irase publicando toda a información relativa ao proceso electoral. A Xunta Electoral encargada de ordenar todo o proceso constituirase o día 4 de novembro de 2014.

• Lexislación aplicable

• Calendario electoral

• Censos electorais

• Alumnado

• Profesorado

• Pais/nais

• Persoal non docente

• Circular informativa ás familias

• Postos vacantes

• Candidatos proclamados pola Xunta Electoral

• Composición das mesas electorais

• Proclamación dos candidatos electos

Transporte escolar. Usuarios excepcionais.

• Publícase a relación de alumnos/as autorizados como usuarios expcepcionais do transporte escolar.

• Rógase ás familias de todos aqueles alumnos/as que sexan usuarios lexítimos do transporte escolar (alumnado da ESO que reside a máis de 2 km do centro) e que non o estean a utilizar por calquera circunstancia, que pasen polas oficinas do centro para renunciar á súa praza, de tal xeito que esta poida ser adxudicada a alumnado que si a vaia utilizar.

Normas de Organización e Funcionamento (NOF)

Fanse públicas as novas Normas de Organización e Funcionamento do IES María Casares, que veñen substituír, despois da súa aprobación polo Consello Escolar, ao ata agora vixente Regulamento de Réxime Interno.

Acceso aos extractos das Programacións Didácticas

• Publícanse extractos cos elementos máis relevantes das programacións didácticas dos distintos departamentos para facilitar a súa consulta pola comunidade escolar. Acceso aos extractos.

Convocatoria de Becas Highschool

A Fundación Barrié e a Fundación Amancio Ortega convocan a sexta edición do Programa Internacional de Becas High School. Un año académico en Estados Unidos, dirixido a estudantes de 4º de ESO nun centro académico de Galicia no momento da solicitude. Os estudantes seleccionados terán a oportunidade de cursar en EEUU estudos equivalentes ao 1º curso do bacharelato (Grade 11 no sistema de Estados Unidos). Máis información.