Cualificacións da 2ª avaliación. ESO, 1ºBach e FP.

• Publicadas as cualificacións da 2ª avaliación na aplicación SIXA FAMILIAS

• O venres día 27 de marzo ao longo da mañá o profesorado titor fará entrega ao alumnado dos correspondentes boletíns de cualificación.

AXUDAS INMERSIÓN LINGÜÍSTICA (MECD)

• O Ministerio de Educación Cultura e deporte convoca becas para a participación nun programa intensivo de inmersión lingüística en inglés en España destinadas a alumnado de Bacharelato e Formación Profesional. Acceder á convocatoria

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2015

• A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 682 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2015. Acceso á información

Información sobre Calendario de Exames

Co obxecto de facilitar ao alumnado e ás súas familias a planificación do traballo publicarase nesta web información relativa ás datas das distintas probas e exames a realizar polos distintos grupos de alumnos/as. Para acceder a esta información utilizarase a ligazón Calendarios Exames situado na parte superior desta mesma páxina web.

Concello de Oleiros. Programa PRAEMO. Escolas de Pais e Nais. Presentacións Literarias

• O Concello de Oleiros ven desenvolvendo no presente curso escolar o Programa de Reforzo e Apoio Escolar (PRAEMO)  destinado a alumnado de educación primaria e secundaria.

• Escolas de Pais e Nais (Máis información).
  • Bibliotecas Municipais: "Contos en feminino" na biblioteca de Santa Cruz

Convocatoria probas título de Bacharel para maiores de 20 anos

Convocadas probas para a obtención do título de Bacharel para maiores de 20 anos. Máis información.

Convocatoria probas Graduado en ESO maiores 18 anos

Convocatoria de probas para a obtención do título de graduado en Educación Secundaria Obrigatoria para maiores de 18 anos. Máis información.