« Xaneiro 2015 »
LunMarMérXovVenSábDom

Información sobre Calendario de Exames

Co obxecto de facilitar ao alumnado e ás súas familias a planificación do traballo publicarase nesta web información relativa ás datas das distintas probas e exames a realizar polos distintos grupos de alumnos/as. Para acceder a esta información utilizarase a ligazón Calendarios Exames situado na parte superior desta mesma páxina web.

Convocatoria probas título de Bacharel para maiores de 20 anos

Convocadas probas para a obtención do título de Bacharel para maiores de 20 anos. Máis información.

Convocatoria probas Graduado en ESO maiores 18 anos

Convocatoria de probas para a obtención do título de graduado en Educación Secundaria Obrigatoria para maiores de 18 anos. Máis información.

Concello de Oleiros. Programa PRAEMO. Escolas de Pais e Nais. Presentacións Literarias

• O Concello de Oleiros ven desenvolvendo no presente curso escolar o Programa de Reforzo e Apoio Escolar (PRAEMO)  destinado a alumnado de educación primaria e secundaria.

• Escolas de Pais e Nais (Máis información).
  • Bibliotecas Municipais: Presentacións literarias na rede de bibliotecas (xaneiro-febreiro 2015)

Normas de Organización e Funcionamento (NOF)

Fanse públicas as novas Normas de Organización e Funcionamento do IES María Casares, que veñen substituír, despois da súa aprobación polo Consello Escolar, ao ata agora vixente Regulamento de Réxime Interno.

Acceso aos extractos das Programacións Didácticas

• Publícanse extractos cos elementos máis relevantes das programacións didácticas dos distintos departamentos para facilitar a súa consulta pola comunidade escolar. Acceso aos extractos.