« Abril 2015 »
LunMarMérXovVenSábDom

Elección de materias opcionais

Nas seguintes páxinas inclúese información relativa ao proceso de elección de materias opcionais para o vindeiro curso 2015-16

Alumnos/as de 3ºESO finalistas no "Rallye matemático sen fronteiras"

Un grupo de alumnos e alumnas de 3ºESO, coordinados pola súa profesora de Matemáticas, Dna. Consuelo Castro Vázquez, quedou clasificado en primeira posición na fase autonómica do "Rallye de ciencias e matemáticas sen fronteiras".

Este grupo representará ao IES María Casares na fase final a nivel europeo que se celebrará na cidade francesa de Toulouse o vindeiro mes de maio.

¡¡¡Parabéns ao grupo finalista!!!

Ver reportaxe en "La Opinión. A Coruña".

Información sobre Calendario de Exames

Co obxecto de facilitar ao alumnado e ás súas familias a planificación do traballo publicarase nesta web información relativa ás datas das distintas probas e exames a realizar polos distintos grupos de alumnos/as. Para acceder a esta información utilizarase a ligazón Calendarios Exames situado na parte superior desta mesma páxina web.

Concello de Oleiros. Programa PRAEMO. Escolas de Pais e Nais. Familias que Falan.

• O Concello de Oleiros ven desenvolvendo no presente curso escolar o Programa de Reforzo e Apoio Escolar (PRAEMO)  destinado a alumnado de educación primaria e secundaria.

• Escolas de Pais e Nais (Máis información).
  • Familias que falan. (Máis información).

Intercambio Oleiros-Varsovia

21/04/2015
29/04/2015
Atlantic/Bermuda

Un grupo de alumnos e alumnas do Liceo Miguel de Cervantes de Varsovia visitará Oleiros entre os días 21 e 29 de abril no curso dun intercambio con alumnado de 1º de Bacharelato do IES María Casares con cuxas familias permanecerán aloxados. No vindeiro mes de setembro os alumnos/as oleireses visitarán Varsovia. Máis información.

Convocatoria probas título de Bacharel para maiores de 20 anos

Convocadas probas para a obtención do título de Bacharel para maiores de 20 anos. Máis información.

Convocatoria probas Graduado en ESO maiores 18 anos

Convocatoria de probas para a obtención do título de graduado en Educación Secundaria Obrigatoria para maiores de 18 anos. Máis información.