« Febreiro 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom

Viaxe a Italia. 2ºBach.

• Un grupo de alumnos e alumnas de Latín de 2º Bach. visitarán Italia entre o 6 e o 13 de febreiro no curso dunha viaxe organizada pola prestixiosa Sociedade Española de Estudos Clásicos (sección Galicia).

• Programa da viaxe.

Convocatoria probas para a obtención de títulos de ESO e Bacharel

• Probas para a obtención do título de graduado en ESO para maiores de 18 anos. Máis información

• Probas para a obtención do título de Bacharel para maiores de 20 anos. Máis información

Concurso de fotografía Xurxo Lobato

Concurso de fotografía Xurxo Lobato. 11ª edición. Máis información

Concello de Oleiros. Programa PRAEMO

• O Concello de Oleiros pon en marcha o Programa de Reforzo e Apoio Educativo Municipal (PRAEMO). Máis información

Comunicación coas familias. App Tokapp School

O IES María Casares pon en funcionamento unha nova canle de comunicación coas familias do alumnado, que se complementa coas actualmente en servizo (SIXA FAMILIAS e mensaxería SMS). Trátase da App TOKAPP SCHOOL, que permitirá aos responsables do alumnado recibir información puntual acerca dos seus fillos/as a través dunha aplicación gratuita que poderán instalar nos seus Smart Phones e/ou Tablets.

•     Para comezar a utilizar a aplicación deberá vostede descargala e instalala no seu dispositivo móvil (Smart Phone e /ou Tablet) seguindo as instrucións do seguinte vídeo.

• Aclaración importante.- Se vostede xa ten comunicado ao centro o seu teléfono móbil a través do impreso de matrícula do seu fillo/a, xa non será necesaria unha comunicación posterior cando instale Tokapp School. Bastará conque valide o seu teléfono móbil cando relice a instalación da app.

• Unha vez instalada a aplicación e validada como se indica no vídeo anterior poderá vostede comezar a utilizala de inmediato como se especifica no seguinte vídeo.

• A través desta aplicación as familias recibirán nos seus dispositivo móbiles información diaria acerca de todo tipo de incidencias que afecten aos seus fillos/as (asistencia, puntualidade, conduta, informes do profesorado)

• Páxina web de Tokapp School (información sobre a app)