2ª Avaliación. 2ºBach.

• Publicadas en SIXA FAMILIAS as cualificacións do 2º curso de Bacharelato correspondentes á 2ª avaliación.

• O mércores día 4 de marzo, as profesoras titoras farán entrega ao alumnado dos correspondentes boletíns de cualificación.

Actividade da asociación INGADA

A asociación INGADA (Instituto Galego do TDAH e trastornos asociados) promove unha actividade solidaria para o día 25 de abril. Máis información.

Información sobre Calendario de Exames

Co obxecto de facilitar ao alumnado e ás súas familias a planificación do traballo publicarase nesta web información relativa ás datas das distintas probas e exames a realizar polos distintos grupos de alumnos/as. Para acceder a esta información utilizarase a ligazón Calendarios Exames situado na parte superior desta mesma páxina web.

Concello de Oleiros. Programa PRAEMO. Escolas de Pais e Nais. Presentacións Literarias

• O Concello de Oleiros ven desenvolvendo no presente curso escolar o Programa de Reforzo e Apoio Escolar (PRAEMO)  destinado a alumnado de educación primaria e secundaria.

• Escolas de Pais e Nais (Máis información).
  • Bibliotecas Municipais: Presentacións literarias na rede de bibliotecas (xaneiro-febreiro 2015)