« Maio 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom

AVALIACIÓN FINAL 2º CURSO DE BACHARELATO.

(*) Expóñense aquí con finalidade informativa (consulta de taxas a abonar). Os impresos descargados de esta páxina non son utilizables para os trámites. Deberán recollerse os impresos orixinais autocopiativos na secretaría.

Acto de graduación 2016

O venres día 20 de maio celebrouse no auditorio Gabriel García Márquez de Mera o acto de graduación do alumnado que remata o 2º curso de Bacharelato.

Foto Graduación

Descargar foto ampliada

Axuda ao pobo saharaui

A asociación Solidaridade Galega co Pobo Saharaui (SOGAPS) ven de solicitar a colaboración desta comunidade escolar para conseguir fondos que lles permitan continuar co programa "Vacacións en paz", a través do cal nenos procedentes dos campos de refuxiados de Alxeria poidan pasar con familias galegas que os acollen unhas vacacións lonxe da zona de conflito.

Convocatoria probas para a obtención de títulos de ESO e Bacharel

• Probas para a obtención do título de graduado en ESO para maiores de 18 anos. Máis información

• Probas para a obtención do título de Bacharel para maiores de 20 anos. Máis información

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2016

• Finalizada a comprobación das solicitudes recibidas, faise pública a relación das listaxes detalladas a continuación e ábrese un prazo de 10 días naturais (do 17 de maio ao 26 de maio) para emendar erros, falta de documentación, así como para efectuar reclamacións ou renuncias.

Acceso á información

Acceso aos extractos das Programacións Didácticas

• Publícanse extractos cos elementos máis relevantes das programacións didácticas dos distintos departamentos para facilitar a súa consulta pola comunidade escolar. Acceso aos extractos.