« Abril 2016 »
LunMarMérXovVenSábDom

Elección de materias opcionais

Nas seguintes páxinas inclúese información relativa ao proceso de elección de materias opcionais para o vindeiro curso 2016-17

Axuda ao pobo saharaui

A asociación Solidaridade Galega co Pobo Saharaui (SOGAPS) ven de solicitar a colaboración desta comunidade escolar para conseguir fondos que lles permitan continuar co programa "Vacacións en paz", a través do cal nenos procedentes dos campos de refuxiados de Alxeria poidan pasar con familias galegas que os acollen unhas vacacións lonxe da zona de conflito.

Finalistas no Rallye Matemático sen Fronteiras

Un grupo de alumnos/as de 2ºESO do IES María Casares resultaron vencedores no seu nivel na fase autonómica galega do "Rallye de ciencias e matemáticas sen fronteiras", celebrada en Santiago o pasado venres día 8 de abril.

En consecuencia, participarán na fase final deste Rallye a nivel internacional que terá lugar na cidade francesa de Toulouse o vindeiro día 13 de maio.

Parabéns ao grupo de alumnos e aos profesores responsables, Dª Consuelo Castro Vázquez e D. Luis Vázquez Rodríguez!!!

Alumnos finalistas no Rallye Matemático

Ver noticia en La Opinión de A Coruña

Parabéns do Excmo. Sr. Conselleiro de Educación.