« Maio 2015 »
LunMarMérXovVenSábDom

AVALIACIÓN FINAL 2º CURSO DE BACHARELATO.

Os impresos de liquidación de taxas expóñense nesta web a título informativo para dar a coñecer os importes correspondentes. Será preciso retirar en secretaría os modelos orixinais en papel autocopiativo.

Alumnos/as de 3ºESO vencedores no "Rallye matemático sen fronteiras"

O grupo de alumnos/as do IES María Casares, formando equipo con outros centros de Galicia resultaron vencedores na fase final a nivel europeo do "Rallye de ciencias e matemáticas sen fronteiras" na cidade francesa de Toulouse.

Estes alumnos/as, xunto coa profesora responsable do proxecto, Dª Consuelo Castro Vázquez, serán recibidos e agasallados o venres 29 de maio na Cidade da Cultura de Santiago polo Secretario Xeral de Política lingüística D. Valentín García Gómez.

¡¡¡Parabéns a todos e todas!!!

AXUDAS PARA A REALIZACIÓN DE ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS NO ANO 2015

• Publicación de listados de alumnado seleccionado e suplente, así como de solicitudes pendentes de envío de documentación (26 de maio)Acceso á información

Premios da "Fundación de Ingeniería Civil de Galicia".

A "Fundación de Ingeniería Civil de Galicia" convoca 5 premios de 1.000 € aos mellores expedientes preuniversitarios entre os alumnos que se matriculen na Escola Técnica Superior de Enxeñería de Camiños, Canais e Portos no curso 2015-16. Bases da convocatoria.

Probas de acceso a ensinanzas artísticas

Probas de acceso a ensinanzas artísticas. Curso 2015-16. Máis información.

Concello de Oleiros. Actividades de verán

Actividades de verán organizadas polo Concello de Oleiros. Máis información.

Información sobre Calendario de Exames

Co obxecto de facilitar ao alumnado e ás súas familias a planificación do traballo publicarase nesta web información relativa ás datas das distintas probas e exames a realizar polos distintos grupos de alumnos/as. Para acceder a esta información utilizarase a ligazón Calendarios Exames situado na parte superior desta mesma páxina web.