Mantemento de vehículos

Charla sobre seguridade nos rallyes e vehículos de competición

A charla será de 11:30 a 14:00 no salón de actos. Para os alumnos de FP Básica automoción, CM Electromecánica de vehículos e CS Automoción

Simultáneamente e dende as 11:00 ata as 14:00 estarán expostos uns vehículos de rallye no patio. Colocaranse na pista que está entre o edificio D e o edificio E.

Viaxe a Lugo dos alumnos de FPB de Mantemento de Vehículos e CM de Electromecánica

Nesta saida formativa visitaron en Lugo as instalacións de Inturasa (IVECO, vehículos industriais) e Balpersa  (Volvo, vehículos lixeiros) do Grupo Pérez Rumbao para coñecer a realidad empresarial do sector a través do programa EdutecEmprende da Xunta de Galicia.

Tamén foron o club privado Aerolugo onde puideron ver os hangares coas diferentes aeronaves e os lugares asignados ao seu mantemento.

Viaxe do alumnado de Transporte e Mantemento de Vehiculos a EXPOFRAIN

O venres 18 de novembro o alumnado de Transporte e Mantemento de vehïculos asistiu a EXPOFRAIN, que se celebrou no Pazo de Feiras e Congresos de Lugo

Aqui quedan algunhas fotos da actividade.

Ciclos da familia de Transporte e Mantemento de Vehículos

Queres coñecer da man dos nosos compañeiros o que poderás facer estudando nos seguintes ciclos?

-FP Básica Mantemento de Vehículos.

-Ciclo Medio Eletromecánica de vehículos automóbiles

-Ciclo Superior Automoción

Preme no seguinte vídeo!

Integrantes Auto

Ben Eiroa, Xacobo

López Chao, Andrés

Martínez Pego, Ramón

Remior Sanjurjo, José Ramón

Rey Fernández, Manuel

Teijeira Pernas, Tamara (Xefa de Departamento)

Timiraos Labaén, Néstor

A empresa de reparación de lunas RALARSA estivo no centro facendo unha demostración da reparación de lunas cos alumnos do ciclo de automoción.

Actualmente no IES María Sarmiento impártense o ciclo básico Mantemento de vehículos e o ciclo medio de Electromecánica de vehículos automóbiles.

Premendo en cada unha das ligazóns anteriores accédese á seguinte información:

Que se aprende a facer?

En que ámbitos se traballa?

Que ocupacións se desempeñan?

Cales son os módulos do ciclo?

Que título se obtén?

A que outros estudos se pode acceder?

Doc DOG RD
Mantemento de vehiculos