.

UN ANO MÁIS PERDEMOS PROFESORADO

Xa van 6 cursos e 9 profesores menos.

HORARIOS DOS GRUPOS

Nos arquivos adxuntos podedes descargar ou consultar os horarios dos grupos.

CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2014-15

Segundo a Orde de de 13 de xuño de 2014 que aproba o calendario escolar de Galicia para o curso 2014-15, establécense os seguintes periodos vacacionais:

- Día do ensino: 31 de outubro

- Nadal: do 22 de decembro ao 7 de xaneiro (ambos incluídos)

- Entroido: do 16 ao 18 de febreiro (ambos incluídos)

MOITA SORTE, JORGE!!!

Despois de moitos anos realizando barrancos de gran dificultade por diferentes partes do mundo, Jorge Núñez disponse a realizar un reto que, polo de agora, ninguen levou a cabo en solitario: descender 5 cañóns de máxima dificultade en solitario.

O reto terá lugar en Isla Reunión e desde o IES Maruxa Mallo queremos enviarlle todo o noso APOIO.

Se queres saber máis sobre o desafío fai clic aquí.

CURSO ESCOLAR 2014-15

Esperámosvos

- o luns 15, de 11:00 a 13:00 para a xornada de presentación se sodes alumnas ou alumnos de 1º ESO (o transporte escolar funcionará con horario adaptado)

- o martes 16, a todas e todos co horario habitual do centro.

BENVIDOS!!!

DATAS ENTREGA NOTAS, RECLAMACIÓNS E MATRÍCULA

Entrega de notas: xoves 4 de setembro ás 10:00.

Reclamacións ás cualificacións: xoves 4 e venres 5 de setembro.

Matrícula: xoves 4 e venres 5 de setembro.

HORARIO DOS EXAMES DE SETEMBRO

No arquivo adxunto podedes consultar e descargar o horario dos exames de setembro.

Se queredes estudar nas horas libres entre os exames podedes solicitar a apertura da biblioteca en conserxería.

FESTIVAL FIN DE CURSO NO MARUXA MALLO

teatro     discursos   audiovisuais
                       SUPEROITO     despedidas

orlas

premios

fotografías

Todas as fotos do festival na galería da nosa páxina web.

MATRÍCULA, LIBROS DE TEXTO E AXUDAS CURSO 2014/15

No apartado adminstración/secretaría desta páxina web podes acceder a toda a información sobre a matrícula para o curso 2014/15 e tamén descargar os impresos necesarios.

OLLO!!! Con data 27 de xuño foi corrixido o campo observacións do libro de Sociais de 4º ESO, que pasa de "obrigatorio" a "non mercar".

O ALUMNADO DE 2º ESO XA ESTÁ EN ASTURIAS

O alumnado de 2º ESO xa chegou a Asturias. Marcharon o luns ben cedo e a media mañá estaban en Cudillero onde fixeron a foto de grupo.

Mirade na galería, xa nos enviaron algunhas máis!!!.

Fai clic na foto para vela na galería.

NON SE CUMPRIRON OS PROGNÓSTICOS: SUPERÁRONSE

A NOSA AROA, GALARDOADA NO GAIÁS

QUEDOU DE TERCEIRA NA ÁREA DA VENCEDORA ABSOLUTA

Pincha na foto para vela na galería

Ás 6 da tarde do día 6 do mes 6, xuntáronse na Cidade da Cultura as 6 persoas seleccionadas de cada unha das áreas galegas.

Proclamáronse os sextos postos... e Aroa non estaba.

O mesmo aconteceu cos quintos e cos cuartos.

Foi moi emocionante saber que o seu traballo se encontraba entre os tres mellores da zona de Compostela, nomeadamente cando a alumna de Lalín que quedou de primeira nesta, tamén foi vencedora absoluta de toda Galicia, gañando unha estancia literaria na clásica Residencia de Estudantes de Madrid.

INDIAKA OU PETECA

Todo o alumnado de 1° curso da ESO, coincidiendo coa U.D. de Xogos e Deportes Alternativos en Educación Física, tiveron que fabricar durante este trimestre unha INDIAKA ou PETECA.

En Atención Educativa o alumnado de 1°C e 1°D, traballou buscando informaciòn sobre a súa orixe, historia e como se xoga ao o CALINCO, xogo brasileiro que ten como principal instrumento a PETECA. Toda a información está plasmada sobre tres cartolinas na entrada do insti para que o alumando e profesorado saiban sobre este instrumento de xogo.

Podes ver as fotos na galería.

NOVO ÉXITO LITERARIO DUNHA ALUMNA DO MARUXA MALLO

Fanse públicos os finalistas do concurso de redacción en galego da Coca-Cola.

Aroa Sánchez de 2º ESO A está entre os seis finalistas da área de Santiago.

O próximo día 6 de xuño ás 18:00 horas –o 6 do 6 ás 6– farase público o nome da persoa vencedora absoluta galega durante un acto que se celebrará na Cidade da Cultura.A área de Santiago preséntase con catro candidaturas da capital autonómica, unha de Lalín e a nosa de Ordes.

Por segundo ano consecutivo unha alumna do noso centro chega a esta fase na que o ano pasado nos representou Noelia Cernadas de 3ºA. As restantes áreas que optan ao premio absoluto son A Coruña, Ferrol, Lugo, Vigo e a macroárea de Pontevedra-Ourense.

Accede á toda a información no arquivo adxunto e ás fotos na galería.

BALONCESTO NA CORUÑA

Este venres 11 de abril, o alumnado de 3º curso da E.S.O, e coincidindo coa U.Didáctica de Baloncesto na materia de Educación Física, asistiu a un partido en directo da liga ADECO ORO onde se enfrontaron no 1º partido de play off de ascenso á liga ENDESA ACB, os equipos do Leyma Natura Basquet Coruña e Unión Financiera Oviedo Baloncesto.

Os asturianos, cunha gran remontada no último periodo, venceron ao equipo galego cun marcador final de Leyma Natura Basquet Coruña 64 Unión Financiera Oviedo Baloncesto 70.

Os xogadores máis destacados foron, polo bando do LEYMA CORUÑA con 29 puntos e 30 de valoración para Jason Cain, e polos visitantes, gran encontro de Fran Cárdenas (20 puntos con 8/9 en tiros de campo) e ‘doble-doble’ para a dupla interior Juanjo García (15-13) e Van Wijk (10-11).

fai clic na imaxe para ver a foto na galería

Agradecer o trato recibido por parte de todo o equipo tecnico e deportivo do LEYMA CORUÑA, e en especial a Nacho Rama Casás por facer posible que levaramos a cabo esta visita.

ENCONTROS CON ESCRITORES

Ana Alcolea visitou o noso centro o pasado luns pola tarde para comentar a súa novela "La noche más oscura" coas alumnas e alumnos de 4º ESO.

O venres estará Gonzalo Moure en 2º ESO.