BENVIDA Á NOSA WEB

PIRAGÜISMO PARA O CICLO SUPERIOR (TSAAFD)

(clic na imaxe para aumentar)

O venres 3 de outubro, o alumnado de 1º e 2º curso do Ciclo Superior de Animación de Actividades Físicas e Deportivas (TSAAFD) realizou unha actividade conxunta coordinada pola empresa Piragüilla. Primeiro saíron de Bamio en piragua e deron a volta a Cortegada onde fixeron unha parada. Alí realizaron uns xogos e un roteiro a pé. Seguidamente volveron remando de Cortegada ata a praia Compostela.

VER GALERIA DE FOTOS

COMEZAN AS FOLIADAS!

Hoxe martes, 7 de outubro, celebramos a foliada de outono no instituto. Todo o mundo pode participar. Estamos na entrada principal á hora do xantar. Teremos, pois, comida, bebida, música e baile.

FOLIADA DE OUTONO

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2014-15

Ao comezo do curso 2014-15, o Consello Escolar, órgano superior de decisión do  noso centro educativo, está composto polos seguintes membros:

Sector Nome
Equipo directivo
Fco. Manuel Rodríguez Mayo
Ana Barral Martínez
Juan Antonio Mariño Ayaso
Luís García Sanz
Xosé Artiaga Barreira
Juliana Dios Barreiro
Alumnado
(Sen representación)
Nais e pais
Tania Vidal Álvarez
Mónica Gago Bellas
Persoal non docente
Rosa Davila González
ANPA
(Sen representación)
Concello
Manuel Méndez Varela

Esta lista vai ser actualizada en breve prazo xa que a Consellería ven de publicar a orde do 19 de setembro pola que se regulan e convocan eleccións de membros do Consello escolar. Manterémosvos informados.

A SECCIÓN BILINGÜE EN LONDRES

Este imaxe corresponde ao momento da saída en bus do simpático grupo de rapazas e rapaces que forman a Sección Bilingüe de 2ºESO deste curso.

Iniciaron a súa viaxe o mércores 23 de setembro. Pasarán unha semana na capital do Reino Unido visitando o mellor que ofrece a cidade: Hyde Park, Trafalgar Square, 10 Downing Street, Houses of Parliament, Buckingham Palace, Buckingham Abbey, Regent Street,  Oxford Street, a Ponte do Millenium, o Shakespeare`s Globe Theatre e unha longa lista de lugares emblemáticos. Tamén visitarán algúns museos como a National Gallery, a Tate Modern ou o Natural History Museum e asistirán en directo á representación dun musical. Have a good trip!

(Para ampliar, clic na imaxe)

GALERÍA DE FOTOS

PRESENTACIÓNS E COMEZO DAS CLASES (2014-15)

Este curso 2014-15 as presentacións do alumnado e dos/as titores/as e a entrega de horarios será:

LUNS 15

• 1º e 2º ESO de 10h a 11h
  • 3º e 4º ESO de 11h30 a 12h30
  • 1º e 2º BACHARELATO de 13h a 14h

As clases comezarán ao día seguinte nos horarios establecidos para os diferentes grupos.

IMPORTANTE: O luns 15 de setembro queda convocada unha reunión cos pais ás 19h30 .

LUNS 22

• 2º TSAAFD: Presentación do curso ás 10h.
  • 1º TSAAFD: Presentación do curso ás 11h.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS (2014-15)

1º ESO   4º ESO
2º ESO 1º BAC *
3º ESO 2º BAC *

* Última actualización: 23/6/2014

=> Información completa sobre as axudas para a adquisición de libros 2014-15 (PDF) : Novas, lugar e prazo de presentación de solicitudes, requisitos, documentación, tramitación..... ou ir directamente á Orde no DOG.