BENVIDA Á NOSA WEB

O TSAAFD PRACTICA O SALVAMENTO ACUÁTICO

O alumnado de 2º curso do ciclo superior foI o martes 28 de outubro á praia do Preguntoiro, en Vilaxoán para facer unhas prácticas de socorrismo. Podedes ver a continuación un magnífico vídeo resumo realizado por Protección Civil, as fotos da xornada e ler a nova en dous xornais.

VER EN FOTOS

(Preme nos xornais para ler a nova)

O ALUMNADO DE MÚSICA NO CENTRO GALEGO DE ARTE CONTEMPORÁNEA

Un grupo de 14 alumnas e alumnos de Artes Escénicas, Música e Danza do noso centro educativo, realizaron o venres día 18 unha performance  no Centro Galego de Arte Contemporáneo (CGAC) de Santiago de Compostela coa súa obra “Cactus Workestra” dentro das xornadas de música contemporánea que se celebraron ao longo da fin de semana. Podedes Ler a nova no sitio web do CGAC. Tamén podedes ver un resumo da actividade neste vídeo.

Para completar esta experiencia, o luns, 20 de outubro, o alumnado de 1º e 2º de bacharelato de Artes Escénicas, Música e Danza, participou na Master Class “Uovisionamento e intervençao plastisonora”, impartida polo artista de Viana do Castelo, Joao Ricardo de Barros Oliveira, na biblioteca deste Instituto.

O artista Joao Ricardo de Barros Oliveira estivo presente en festivais internacionais de música, traballou en obradoiros cos nenos e maiores, na construción de instrumentos a partir de materiais de lixo. Ademais presentou a súa música na radio e televisión en Noruega, Portugal, España, Alemania e EEUU. É un artista polifacético que compuxo música para películas nas que tamén actuou.

PIRAGÜISMO PARA O CICLO SUPERIOR (TSAAFD)

(clic na imaxe para aumentar)

O venres 3 de outubro, o alumnado de 1º e 2º curso do Ciclo Superior de Animación de Actividades Físicas e Deportivas (TSAAFD) realizou unha actividade conxunta coordinada pola empresa Piragüilla. Primeiro saíron de Bamio en piragua e deron a volta a Cortegada onde fixeron unha parada. Alí realizaron uns xogos e un roteiro a pé. Seguidamente volveron remando de Cortegada ata a praia Compostela.

VER GALERIA DE FOTOS

COMEZAN AS FOLIADAS!

Hoxe martes, 7 de outubro, celebramos a foliada de outono no instituto. Todo o mundo pode participar. Estamos na entrada principal á hora do xantar. Teremos, pois, comida, bebida, música e baile.

FOLIADA DE OUTONO

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR 2014-15

Ao comezo do curso 2014-15, o Consello Escolar, órgano superior de decisión do  noso centro educativo, está composto polos seguintes membros:

Sector Nome
Equipo directivo
Fco. Manuel Rodríguez Mayo
Ana Barral Martínez
Juan Antonio Mariño Ayaso
Luís García Sanz
Xosé Artiaga Barreira
Juliana Dios Barreiro
Alumnado
(Sen representación)
Nais e pais
Tania Vidal Álvarez
Mónica Gago Bellas
Persoal non docente
Rosa Davila González
ANPA
(Sen representación)
Concello
Manuel Méndez Varela

Esta lista vai ser actualizada en breve prazo xa que a Consellería ven de publicar a orde do 19 de setembro pola que se regulan e convocan eleccións de membros do Consello escolar. Manterémosvos informados.

A SECCIÓN BILINGÜE EN LONDRES

Este imaxe corresponde ao momento da saída en bus do simpático grupo de rapazas e rapaces que forman a Sección Bilingüe de 2ºESO deste curso.

Iniciaron a súa viaxe o mércores 23 de setembro. Pasarán unha semana na capital do Reino Unido visitando o mellor que ofrece a cidade: Hyde Park, Trafalgar Square, 10 Downing Street, Houses of Parliament, Buckingham Palace, Buckingham Abbey, Regent Street,  Oxford Street, a Ponte do Millenium, o Shakespeare`s Globe Theatre e unha longa lista de lugares emblemáticos. Tamén visitarán algúns museos como a National Gallery, a Tate Modern ou o Natural History Museum e asistirán en directo á representación dun musical. Have a good trip!

(Para ampliar, clic na imaxe)

GALERÍA DE FOTOS

PRESENTACIÓNS E COMEZO DAS CLASES (2014-15)

Este curso 2014-15 as presentacións do alumnado e dos/as titores/as e a entrega de horarios será:

LUNS 15

• 1º e 2º ESO de 10h a 11h
  • 3º e 4º ESO de 11h30 a 12h30
  • 1º e 2º BACHARELATO de 13h a 14h

As clases comezarán ao día seguinte nos horarios establecidos para os diferentes grupos.

IMPORTANTE: O luns 15 de setembro queda convocada unha reunión cos pais ás 19h30 .

LUNS 22

• 2º TSAAFD: Presentación do curso ás 10h.
  • 1º TSAAFD: Presentación do curso ás 11h.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS (2014-15)

1º ESO   4º ESO
2º ESO 1º BAC *
3º ESO 2º BAC *

* Última actualización: 23/6/2014

=> Información completa sobre as axudas para a adquisición de libros 2014-15 (PDF) : Novas, lugar e prazo de presentación de solicitudes, requisitos, documentación, tramitación..... ou ir directamente á Orde no DOG.