O TSAAFD VISITA O HANGAR DO HELICÓPTERO DO SERVIZO DE GARDACOSTAS DE GALICIA

VISITA CON DATA 21-1-2014 DOS ALUMNOS DO 2º CURSO DO T.S.A.A.F.D. AO HANGAR DO HELICOPTERO PESCA 1  DO SERVICIO DE GARDACOSTAS DE GALICIA, EN PEINADOR

Estivemos catro horas nas súas instalacións, un hangar do aeroporto de Peinador; a visita foi todo un éxito grazas á estreita e desinteresada colaboraciòn de Micky, Xavi, Luis e Rubén ( copiloto, operador de guindastre e rescatadores )

Formaron catro grupos de traballo que rotaban co cronograma seguinte:

• 1º GRUPO: Protocolo de activación da emerxencia, Briefing das misións SAR e procedementos de emerxencia.
  • 2º GRUPO: Equipos de vóo e navegación, características e sistemas do helicóptero.
  • 3º GRUPO: Equipo persoal de rescatador, Equipos SAR (padiola, cesta, cincha, botiquín…)
  • 4º GRUPO: Equipo SAR (guindastre de rescate, cámara FLIR, Nightsun)

Simplemente, como profesores do ciclo, mostrar a nosa gratitude en materia formativa aos nosos alumnos. Esperamos unha futura colaboración co módulo de Salvamento Acuático pola valiosa contribución desta visita a un novo mundo: a do rescatador acuático.

Como última reseña, destacar que o noso ex-alumno RUBÉN LIJÓ, da segunda promoción do ciclo, era un dos rescatadores que traballan no helicóptero e que foi para nós, como profesores, toda unha satisfacción atopalo no seu lugar de traballo.

Profesorado do TSAAFD