PRESENTACIÓN DO LIBRO "TALLER DE POESÍA"

Versión para impresoraVersión para impresora

VER GALERÍA DE FOTOS

O proxecto do TALLER DE POESÍA naceu no curso 2012-13, coa intención dar espazo á creación poética do noso alumnado e está incluído nas actividades do Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares que estamos levando adiante no noso centro educativo.

Actuou como coordinador D. Augusto Guedes de Castro, que foi  Director do noso centro durante varios anos e que na actualidade goza dunha xubilación activa e, como podemos comprobar, moi fructífera. Ao longo de varias sesións o grupo participante, que era heteroxéneo, tivo ocasión de reflexionar sobre temas, técnicas, motivacións para escribir e  os resultados acadados foron sorprendentes. Participantes: Antía Maneiro (4ºPDC), Raúl Varela (1ºBAC), Carolina Silva (1ºBAC), Olesya Kanevska (1ºBAC), Candela Vidal (2ºBAC) e Antón Blanco (2ºBAC).

MÁIS INFORMACIÓN EN BIBLIOMALVEIRAS

O libro TALLER DE POESÍA recolle unha selección de composicións que estes autores noveles presentaron diante dos seus compañeiros o pasado martes, 11 de febreiro (ver vídeo) e que volverán a presentar diante de nais, pais, compañeiros, compañeiras, prensa e todo o público que queira asistir o xoves 13 de febreiro ás 20h na Biblioteca do noso centro.

RECORTES DE PRENSA

13/2/2014                   14/2/2014