VIAXE AOS ANCARES 2016

(Preme na imaxe para ampliala)

O 15 e o 16 de marzo un grupo formado polo alumnado de 2º TSAAFD e alumnado de 1º Bacharelato de Ciencias realizou unhas xornadas nos Ancares

O primeiro día fixeron un roteiro cara a TRES BISPOS e o segundo desde PIORNEDO ata a subida á campa do MUSTALLARHabía moitísima neve e os percorridos facíanse moi duros porque ao camiñar os pés afundíanse continuamente.

A experiencia foi moi enriquecedora para todos e notouse que o grupo estaba moi unido a pesares da diferenza de idade dos seus membros. Invitámosvos a ver a galería de fotos para admirar as fermosas paisaxes dos Ancares e o ambiente que reinaba no grupo.

Como acompañantes de luxo ían os biólogos do centro, Paquita, Xela e Chou, que explicaron as características da paisaxe, da flora e da fauna. Ademais e como non podía ser doutro xeito os profesionais do exercicio físico : Luís e Conchi. Unha gran combinación!