Novo teléfono do noso instituto

Novo teléfono do centro:

Concurso Cultura Clásica Odisea 2016

Clasificación definitiva Odisea 2016

O grupo do IES Monelos Los Pousis, quedou finalista para participar no desempate da fase galega do concurso Odisea 2016. Moita sorte!

Entroido 2016

Charla sobre la ONGD Manos Unidas

El pasado martes 2 de Febrero, los alumnos de Religión acudieron al I.E.S. Agra I para escuchar el testimonio sobre la labor en Tailandia del misionero de La Salle D.Victor Gil. Nos contó cómo trabaja con niños inmigrantes de Birmania en su "Escuela de Bambú" y como la ONGD "Manos Unidas" le ha ayudado para la compra de un medio de transporte para estos niños, que, a pesar de sus dificultades, nos dan un ejemplo de trabajo y superación.
Les acompañaron el profesor Manuel Lopez y la profesora Carmen Portela (Sita).

Visita a Inditex

O 4 de febreiro fomos visitar a sede de Inditex en Arteixo cos alumnos de economía de segundo bacharelato D. En concreto a sede central, onde puidemos observar o traballo de diseñadores, "country manager", patronaxe, escaparatismo, estudio fotográfico e diseño interior de tendas.

Resumo da visita aquí

Videoconferencia coa estación científica española na Antártida

Resultado da vídeoconferencia que tivemos hoxe coa Base científica española na Antártida Gabriel de Castilla:

Se queredes asistir en directo pichade aquí

O vindeiro Martes 2 de febreiro ás 10:00 teremos vídeoconferencia coa misión científica na Antártida. Desde o IES Monelos da Coruña conectaremos co investigador aresán Javier Cristobo e outros membros da misión (científico e do exército) para que poidan explicarnos cal é a súa labor alí, as condicións de traballo e que os alumnos formulen as súas preguntas.

Para quentar motores podedes ver os vídeos que nos mandou o investigador e a presentación aquí

Visita ao SAI (Servizo de Axuda á Investigación da Universide de A Coruña)

Os alumnos de Bioloxía de 2º de bacharelato, visitaron o 18 de decembro de 2015 o Servizo de Axuda á Investigación da Universide de A Coruña.

Semana Branca en Andorra do IES Monelos

XI Olimpiada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega)

O noso alumno Roberto Rilo Antelo é o gañador da XI Olimpiada de Bioloxía (Fase Autonómica Galega)

Parabéns!

Matemaxia Show

O profesor de matemáticas Gonzalo Temperán fai maxia matemática cos seus alumnos de primeiro de ESO.