Novas

• Axudas da Consellería de Educación para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras. Prazo aberto dende o 28 de marzo ata o 28 de abril. Ver

Escolarización 2014-15

• NOVO Nos cursos que se indican a continuación temos máis solicitudes que prazas, polo que será preciso baremar. No caso de non telo feito, dende o 24 de marzo ata o 3 de abril, poden presentar a documentación acreditativa do baremo. Os cursos son: 1º ESO, 4º ESO, 1º BACH Ciencias e Tecnoloxía.                                                                                                                                              Nos cursos que non haxa que baremar, os solicitantes teñen unha praza asignada e deben de estar pendentes da publicación das listaxes definitivas e do prazo de matrícula.
  • Calendario do proceso de admisión e matrícula
  • Formularios de admisión de alumnado en centros sostidos con fondos públicos para o curso 2014/15
  • Vacantes para o curso o curso 2014/15 na ESO e en Bacharelato

• Información para alumnado de 4º ESO que queira estudar 1º Bach en EEUU  Becas USA   e  High School

• O prazo de matrícula ordinario para alumnado que aproba todo en Xuño será dende o 25 de xuño ata o 10 de xullo.
  • Convocadas as axudas para adquirir libros de texto. Ver información
  • Impresos de matrícula para o curso 2013-14
  • Libros de texto para o curso 2013-14.
  • Información para alumnado de PDC

Escolarización 2013-14

• ¡14 alumnos! de 4º ESO foron becados para facer 1º BACH en USA. Estamos moi orgullosos de vós.
  • Os días non lectivos escollidos polo centro son o 7 de decembro e o 16 de maio.  Ver calendario escolar.
  • Normas de Organización e Funcionamento. Ver
  • Instrucións para o alumnado de 2º Bacharelato: reclamacións, ponderacións, preinscripcións, carreiras con límite de prazas... Aplicación Nerta
  •  Aquí podedes ler aos gañadores do II Certame de Microrrelatos
  • Bases do concurso literario do Día da Letras Galegas, organizado polo Departamento de Lingua Galega e Literatura do IES Monelos
  • Xa están convocadas as axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado. Prazo de solicitude aberto dende 6 de marzo ata o 7 de abril.
  • O Certame de matmonólogos xa vai pola V edición!!... poden participar alumnos e profesores de todas as idades. Non vos esquezades tampouco do concurso de esopías.
  • Tetractis chega ao número 59
  • ¿Queredes escoitar as reseñas dalgúns dos libros que leron os alumnos de 2º ESO?
Enviado por iesmonelos en Ven, 17/10/2008 - 20:30.