LIBROS DE TEXTO CURSO 2014-2015

Para ver a listaxe dos libros de texto para o curso 2014-2015, faga clic no título que lle interese:

LIBROS DE TEXTO PARA A E.S.O.

LIBROS DE TEXTO PARA BACHARELATO.

Información sobre o programa de gratuidade solidaria da Consellería en:

ÁBRESE O PRAZO DE ADMISIÓN A CICLOS FORMATIVOS CURSO 2014-2015

É IMPORTANTE SEGUIR OS PRAZOS DOS DIFERENTES TRÁMITES.

PARA VER POLO MIÚDO TODO O CALENDARIO FAGA CLIC

AQUÍ

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

DATOS DE CONTACTO:

R/ FONTECALDEIRA s/n, CARBALLO. C.P. 15100

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E P.C.P.I.

COMEZO DO CURSO 2014-2015. LUNS 15 DE SETEMBRO

O vindeiro luns 15 de setembro comeza o novo curso 2014-2015.

Para ver o horario ACTUALIZADO das presentacións dos diferentes niveis educativos, faga clic AQUÍ.

O transporte escolar fará o seu percorrido acostumado, chegando ao Instituto ás 10:30 horas.

Despois da presentación a actividade lectiva desenvolverase segundo o horario escolar normal (haberá transporte escolar, comedor e clase pola tarde).

NOVA SECCIÓN BILINGÜE PARA O VINDEIRO CURSO 2014-2015

O vindeiro curso 2014-2015, o noso Instituto contará cunha nova sección bilingüe en inglés en Tecnoloxías 2º E.S.O., que virá a unirse ás seccións bilingües que xa estaban en funcionamento no I.E.S. Monte Neme (Proxecto Interdisciplinar en inglés-1º E.S.O. e Matemáticas en francés-3º E.S.O.)

A resolución da Consellería pode verse en: http://www.edu.xunta.es/web/node/13331

Para coñecer máis datos sobre esta nova sección bilingüe faga clic AQUÍ.

XUBILACIÓN DA NOSA QUERIDA PROFESORA MERCEDES BARCA AREOSA

Aproveitando o tradicional xantar de fin de curso do profesorado e persoal non docente do noso Instituto, homenaxeamos a nosa benquerida compañeira, a profesora de Inglés Mercedes Barca Areosa.

Ademais dos agasallos de todos, a súa compañeira e amiga Carmen González Llorca adicoulle un sentido discurso.

Mercedes xa recibira unha cálida despedida por parte dos rapaces durante a celebración da cerimonia de graduación de 2º de Bacharelato deste ano. Leva toda a súa vida profesional como profe no IES Monte Neme no que ten ensinado lingua inglesa a moitas promocións de estudantes da bisbarra.

Alumnado e compañeiros lembrarémola sempre pola súa gran profesionalidade e agarimo cara a todos nós. Sempre de bo humor e sempre pendente dos seus alumnos, é un exemplo para todos.

Aínda poderemos ter a súa compaña nas primeiras semanas do vindeiro curso, pero dende outubro poderá  disfrutar do seu merecido descanso e da súa familia.

VER NOVA NO XORNAL.

MOITOS BICOS MERCE!!!

BOTAREMOSTE DE MENOS!!!

A CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN PREMIA DOUS PROXECTOS DO NOSO DEPARTAMENTO DE ELECTRÓNICA

Os proxectos:

-Automatización e supervisión cun prototipo de robot de seis eixes.

-Proxecto integral de seguridade electrónica.

Veñen de recibir cadanseu premio para o desenvolvemento de proxectos de innovación tecnolóxica ou científica e proxectos de innovación didáctica na modalidade A.

Noraboa aos profesores que os elaboraron: Fina Bastón e Carlos Mondelo, por unha banda e Pablo Lado e Juan M. Paz Grille, por outra.

Máis información en:

100% DE APROBADOS NA SELECTIVIDADE XUÑO 2014.

POR SEGUNDO ANO CONSECUTIVO O NOSO ALUMNADO OBTIVO UN 100% DE APROBADOS NAS PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE.

NORABOA!!!!!

UN DOS NOSOS ALUMNOS DE 2º DE BACHARELATO OBTIVO UN 10 EN TODAS AS MATERIAS DO CURSO.

O noso alumno Alejandro Allo Anido obtivo un 10 nas calificacións finais de todas as materias de 2º de Bacharelato.

Noraboa Álex!!!

Cómpre salientar que entre o alumnado da nosa promoción deste ano hai outros expedientes académicos tamén excelentes. Estamos moi orgullosos de vos.

PARABÉNS A TODOS OS NOSOS GRADUADOS!!!!!!

EXCURSIÓN A MADRID: 2º DÍA (20 DE MAIO 2014).

O noso alumnado de 1º e 2º E.S.O. visitou en Madrid o Parque Zoolóxico, o Pazo Real e a Praza Maior.