GRANDE ÉXITO DO MAGOSTO 2014

O pasado 7 de novembro celebramos o noso tradicional Magosto. Como sempre o alumnado de Mecanizado tivo a xentileza de asar castañas para o resto dos rapaces.

Tamén tivemos o Concurso de Cabazas, o nivel dos participantes foi moi elevado a os profes membros do xurado o tiveron moi difícil para elexir ós premiados.

VISITA A ASPABER DO ALUMNADO DE 1º E.S.O.

O alumnado de 1º E.S.O. realizou unha moi interesante visita a ASPABER. Aos nosos rapaces gustáronlle moito os obradoiros, sobre todo o de escaiola onde elaboran as molduras para todas as tendas de Carolina Herrera e ver cómo confecionan as alfombras: algún alumno quería encargar unha co  escudo do seu equipo de fútbol.
Queremos agradecer á Direción de ASPABER e ao equipo de educadores a súa atención e  as súas explicacións do funcionamento do Centro.

Ademais estivemos cun antiguo alumno ao que se lle recorda con moito cariño e que nos recibiu moi contento e feliz de estar neste Centro, mostrándonos unha alfombra que está facendo.

FINALISTAS NO CONCURSO DE TEATRO LIDO

AQUÍ TEDES O VÍDEO DA ACTUACIÓN EN "EXCLUSIVA":

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

DATOS DE CONTACTO:

R/ FONTECALDEIRA s/n, CARBALLO. C.P. 15100

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

PRÁCTICAS NO ESTRANXEIRO PARA O ALUMNADO DE CICLOS MEDIOS

O 24 de outubro ás 12.35 horas celebrouse no Salón de Actos do noso IES unha charla informativa coordinada por Pablo Lado e dirixida ao alumnado de ciclos medios. Dita reunión tiña como obxetivo informar sobre a posibilidade de realizar prácticas en empresas no estranxeiro a través do programa Proxecto Leonardo KA1 2014-2016.

O programa ofrece ao alumnado a posibilidade de realizar dous tipos de mobilidades:

Ø  10 semanas para a realización da FCT.

Ø  6 meses para titulados.

Proximamente teredes máis información sobre dito programa na nosa Web.

O I.E.S. MONTE NEME PARTICIPA NO 14º CONCURSO DE TEATRO LIDO XOSE MANUEL EIRÍS

O noso alumnado está a participar na emisora Radio Voz Bergantiños no 14º Concuro de Teatro Lido Xose Manuel Eirís.

Velaí tedes aos nosos rapaces. (Fotos tomadas da edición dixital de La Voz de Galicia)

VER NOVA NO XORNAL

Para escoitar as obras lidas fai clic AQUÍ.

INAUGURACIÓN DO CluBiblioneme DE LECTURA

INAUGURACIÓN DO  CluBiblioneme

O luns 6 de outubro o Club de Lectura do IES Monte Neme comenzou a súa andaina de novo. Este ano o club de lectura trae moitas novidades, así que animámoste a participar nos diferentes grupos que teremos:

1º Destinado a alumnado de 1º, 2º e 3º ESO.  As reunions serán todos os luns en horario de 15:15 a 16:00 horas.

2º Destinado a alumnado de 4º ESO, 1º e 2º de Bacharelato e Ciclos Formativos. As reunións comenzarán en novembro e serán os luns con carácter mensual en horario de 18:00 a 19:00 horas.

3º Destinado a profesores, personal non docente e familias. As reunions comenzarán en novembro e serán os luns con carácter mensual en horario de 19:00 a 20:00 horas.

O nome dos grupos será escollido polos seus compoñentes.

As nosas andainas podes velas no blog: http://clubiblioneme.blogspot.com.es/   Esperámoste!