RUMBO A LONDRES

Os nosos rapaces xa están en Londres. Aquí os tedes o sábado 18 de abril no aeroporto antes de saír cara alá.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2015-2016

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A LISTAXE PROVISIONAL DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2015-2016 (a listaxe son tres páxinas).

VIAXE A LONDRES: ITINERARIOS DE METRO PARA CADA DÍA

Premendo en cada unha das ligazons inferiores, veredes o itinerario de metro para cada día da viaxe a Londres do alumnado de 4º E.S.O. e 1º Bach.

DOMINGO

LUNS

MARTES

MÉRCORES

XOVES

VISITA CULTURAL Á CORUÑA DO CLUBIBLIONEME

O martes, 14 de abril, os membros do Club de Lectura, CluBiblioneme, fixeron unha saída a A Coruña.

Visitaron, en primeiro lugar, o Arquivo do Reino de Galicia, donde recibiron información sobre o traballo alí desenvolvido, os fondos documentais conservados, etc. Ademais, puideron ter acceso a documentos relacionados con Carballo. Finalmente, pasaron á Sala de Restauración Documental, onde comprobaron cómo se restauran e recuperan documnetos antigos.

A segunda visita centrouse na Biblioteca Pública Miguel González Garcés. Coñeceron os diferentes espazos do edificio e a bibliotecaria fixo unha presentación sobre a páxina web e os recursos desta biblioteca.

Pola tarde percorreron o casco antigo da cidade e visitaron a RAG. Alí informáronse da historia desta institución, así como, da relación dos seus membros e o traballo que nela se realiza.

INFORMACIÓN SOBRE A EXCURSIÓN A LONDRES DE 4º E.S.O. E 1º BACHARELATO 2015

AQUÍ TEDES ESTA PRESENTACIÓN ELABORADA POLA PROFE MARÍA JOSÉ POMBO COA INFORMACIÓN PROPORCIONADA POLA PROFE CARMEN CARRACEDO CON TODOS OS DETALLES E CONSELLOS QUE DEBEDES TER EN CONTA PARA A VOSA VIAXE A LONDRES. FACENDO CLIC NOS VÍNCULOS (TEXTOS SULIÑADOS)  ACCEDEREDES ÁS PÁXINAS RELACIONADAS COS DIFERENTES TEMAS.

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

DATOS DE CONTACTO:

R/ FONTECALDEIRA s/n, CARBALLO. C.P. 15100

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

10 DE ABRIL: VISITA DOS ALUMNOS DO CICLO DE FABRICACIÓN MECÁNICA A FACET IBÉRICA

O pasado 10 de abril o alumnado de 1º do Ciclo Medio de Fabricación Mecánica visitou as instalación de Facet Ibérica. Agradecemos a esta empresa a súa amable acollida.

8 DE ABRIL: VISITA A FEIRACO

Alumnado de Bacharelato e de Ciclos Formativos visitou as instalacións da cooperativa láctea FEIRACO en Ames. Esta visita está enmarcada no programa Rede Eusumo que promove AGACA.

Fai clic AQUÍ para ver a nova no xornal.

GAÑADORES DO CONCURSO DE CARTEIS "AFFICHE TON FRANÇAIS! 2015"

Como xa ven sendo habitual, varias das nosas alumnas veñen de gañar neste concurso de carteis en francés organizado pola APFG (Asociación de Profesores de Francés de Galicia)  e pola Editorial Santillana.

PARABÉNS!!!

Para ver os carteis fai clic en: http://sandrillana.blogspot.com.es/2015/04/personnages.html