IMPORTANTE: AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 2015-2016 PARA O ALUMNADO DA E.S.O.

A Consellería ven de publicar a orde do 25 de agosto de 2015 para a convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar. O prazo de solicitide abrangue dende o 2 de setembro ata o 1 de outubro.

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN.

Os impresos están dispoñibles na Conserxería do noso Instituto.

100% DE APROBADOS NA SELECTIVIDADE XUÑO 2015

Por terceiro ano consecutivo o noso alumnado conqueriu un 100% de aprobados nas Probas de Acceso á Universidade.

NORABOA!!!!!

VER NOVA NO XORNAL

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

DATOS DE CONTACTO:

R/ NACENTE s/n, CARBALLO. C.P. 15100

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

DESPEDIDA DE DÚAS BENQUERIDAS PROFESORAS

Para o vindeiro curso xa non teremos a sorte de contar con dúas estupendas docentes: Susana Lema e Ana Alcalá.

Susana chega á súa ben merecida xubilación tras ter ensinado Lingua Galega a moitas promocións de estudantes, e todos, grandes e pequenos, a levaremos sempre no corazón.

Ana marcha a outro instituto tras obter praza no concurso de traslados. Todos a lembraremos tamén con agarino na súa dobre faceta de profesora de Inglés e Directora do noso Instituto nos últimos anos.

Foron homenaxeadas na tradicional comida de fin de curso dos traballadores do Centro, onde a súa compañeira e amiga Carmen G. Llorca adicoulles un sentido discurso.

Moita sorte ás dúas na súa nova etapa!!!