O I.E.S. MONTE NEME ASINA UN CONVENIO CO CONCELLO DE CARBALLO PARA O USO DO NOSO PAVILLÓN DEPORTIVO.

O Alcalde de Carballo, Evencio Ferrero, e o noso Director, Javier Pérez Couto, asinaron un convenio de catro anos de duración que permitirá ao Concello o uso do noso Pavillón en horario non lectivo.

O convenio tamén recolle a mellora das instalacións do pavillón coa colocación cun pavimento deportivo.

MÁIS INFORMACIÓN EN: http://carballo.org/novas.php?id=4390&idioma=gl&sec=30

LISTAXE PROVISIONAL DE PERSOAS ADMITIDAS E NON ADMITIDAS PARA O CURSO 2016-2017

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A LISTAXE DO ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO PARA O VINDEIRO CURSO 2016-2017 (SON TRES PÁXINAS).

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2016/2017

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición.

MÁIS INFORMACIÓN.

DATOS DE CONTACTO

DATOS DE CONTACTO:

R/ NACIENTE s/n, CARBALLO. C.P. 15106

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

LUNS 2 DE MAIO CONFERENCIA "LITERATURA E CINE"

O noso Clube de Lectura "Merlín e familia" (para os membros adultos da nosa comunidade educativa) organiza a conferencia "Literatura e Cine" a cargo de Rita Más Ybáñez. Celebrarase o vindeiro luns 2 de maio ás 18:50 horas na nosa Biblioteca.

23 DE ABRIL. 400 ANOS DO PASAMENTO DE MIGUEL DE CERVANTES.

No I.E.S. Monte Neme conmemoramos o cuarto centenario do falecemento

do xenial escritor cunha exposición sobre a súa vida e obra.

CAMPAÑA DE RECICLAXE DE TELÉFONOS MÓBILES.

Durante o mes de Abril, o IES Monte Neme organizará xunto coa empresa Orange unha recollida de móbiles usados. Esta iniciativa pretende concienciar sobre a importancia da reciclaxe, e especialmente a reciclaxe dos aparellos eléctricos e electrónicos. Ademais, a recaudación desta acción irá destiñada integramente a apoiar UNICEF, para promover a educación de nenos en risco de exclusión

CELEBRACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA

Biblioneme celebra o Día de Rosalía participando nos actos organizados pola Biblioteca "Rego da Balsa" de Carballo. Oitenta alumnos/as do noso centro trasladáronse ao auditorio desta entidade e escoitaron a varios dos seus compañeiros/as recitar poemas de Rosalía de Castro das súas obras "Cantares Gallegos" e "Follas Novas". Ademais, o alumnado percorreu as instalacións da Biblioteca e visionou un documental sobre a oferta de actividades que se desenvolven nela.

Moitas grazas pola invitación.
Os encargados da Biblioteca "Rego da Balsa" elaboraron, ademais, o seguinte vídeo sobre a xornada:

>/center>