TÉCNICAS DE ESTUDO

Enlaces interesantes:

Neste enlace ofrécennos unha serie de consellos para facilitar a tarea de estudo. Tamén hai actividades para comprobar a nosa velocidade e comprensión lectora, técnicas para memorizar mellor e para facer esquemas e resumos.

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

DATOS DE CONTACTO:

R/ FONTECALDEIRA s/n, CARBALLO. C.P. 15100

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

O I.E.S. MONTE NEME PARTICIPA NO 14º CONCURSO DE TEATRO LIDO XOSE MANUEL EIRÍS

O noso alumnado está a participar na emisora Radio Voz Bergantiños no 14º Concuro de Teatro Lido Xose Manuel Eirís.

Velaí tedes aos nosos rapaces. (Fotos tomadas da edición dixital de La Voz de Galicia)

VER NOVA NO XORNAL

Para escoitar as obras lidas fai clic AQUÍ.

INAUGURACIÓN DO CluBiblioneme DE LECTURA

INAUGURACIÓN DO  CluBiblioneme

O luns 6 de outubro o Club de Lectura do IES Monte Neme comenzou a súa andaina de novo. Este ano o club de lectura trae moitas novidades, así que animámoste a participar nos diferentes grupos que teremos:

1º Destinado a alumnado de 1º, 2º e 3º ESO.  As reunions serán todos os luns en horario de 15:15 a 16:00 horas.

2º Destinado a alumnado de 4º ESO, 1º e 2º de Bacharelato e Ciclos Formativos. As reunións comenzarán en novembro e serán os luns con carácter mensual en horario de 18:00 a 19:00 horas.

3º Destinado a profesores, personal non docente e familias. As reunions comenzarán en novembro e serán os luns con carácter mensual en horario de 19:00 a 20:00 horas.

O nome dos grupos será escollido polos seus compoñentes.

As nosas andainas podes velas no blog: http://clubiblioneme.blogspot.com.es/   Esperámoste!

VISITA AO MONTE NEME DO 2º CURSO DE XESTIÓN ADMINISTRATIVA

O Departamento de FOL acudiu co alumnado de 2º curso de Xestión Administrativa ao Monte Neme. O motivo de realizar esta actividade, é dar a coñecer ao noso alumnado a ubicación do Monte que da nome o noso Centro e que coñezan a súa importancia a nivel xeográfico, etnográfico, económico (minas de volframio) e ecolóxico.

COMEZO DO CURSO 2014-2015. LUNS 15 DE SETEMBRO

O vindeiro luns 15 de setembro comeza o novo curso 2014-2015.

Para ver o horario ACTUALIZADO das presentacións dos diferentes niveis educativos, faga clic AQUÍ.

O transporte escolar fará o seu percorrido acostumado, chegando ao Instituto ás 10:30 horas.

Despois da presentación a actividade lectiva desenvolverase segundo o horario escolar normal (haberá transporte escolar, comedor e clase pola tarde).

NOVA SECCIÓN BILINGÜE PARA O VINDEIRO CURSO 2014-2015

O vindeiro curso 2014-2015, o noso Instituto contará cunha nova sección bilingüe en inglés en Tecnoloxías 2º E.S.O., que virá a unirse ás seccións bilingües que xa estaban en funcionamento no I.E.S. Monte Neme (Proxecto Interdisciplinar en inglés-1º E.S.O. e Matemáticas en francés-3º E.S.O.)

A resolución da Consellería pode verse en: http://www.edu.xunta.es/web/node/13331

Para coñecer máis datos sobre esta nova sección bilingüe faga clic AQUÍ.

XUBILACIÓN DA NOSA QUERIDA PROFESORA MERCEDES BARCA AREOSA

Aproveitando o tradicional xantar de fin de curso do profesorado e persoal non docente do noso Instituto, homenaxeamos a nosa benquerida compañeira, a profesora de Inglés Mercedes Barca Areosa.

Ademais dos agasallos de todos, a súa compañeira e amiga Carmen González Llorca adicoulle un sentido discurso.

Mercedes xa recibira unha cálida despedida por parte dos rapaces durante a celebración da cerimonia de graduación de 2º de Bacharelato deste ano. Leva toda a súa vida profesional como profe no IES Monte Neme no que ten ensinado lingua inglesa a moitas promocións de estudantes da bisbarra.

Alumnado e compañeiros lembrarémola sempre pola súa gran profesionalidade e agarimo cara a todos nós. Sempre de bo humor e sempre pendente dos seus alumnos, é un exemplo para todos.

Aínda poderemos ter a súa compaña nas primeiras semanas do vindeiro curso, pero dende outubro poderá  disfrutar do seu merecido descanso e da súa familia.

VER NOVA NO XORNAL.

MOITOS BICOS MERCE!!!