EXCURSIÓN DO 22 DE MAIO DO PRIMEIRO CICLO DA E.S.O.

Coa fortuna dunha boa climatoloxía, os noso alumnado de 1º e 2º E.SO. realizou na mañá do pasado 22 de maio unha ruta pola bisbarra. Estiveron acompañados polos profes Paula Barbeito, Carmen Carracedo, Laura Díaz, Seve González, Suso Iglesias, Catalina López, Marta Martínez e Rosa Pombar.

Os nosos benqueridos María Fuentes e Antonio Losada tamén estiveron aportando o seu amplísimo coñecemento da zona.

Os nosos rapaces tamén colaboraron co coidado do medio ambiente:

E a espectacularidade da paisaxe de seguro que inspirou a moitos para o Concurso de Fotografía da nosa Biblioteca:

VISITA Á AULA DE ELECTRÓNICA PARA VER O NOSO ROBOT

Alumnado de diferentes niveis educativos do noso Centro está a pasar estes días por unha das aulas de Electrónica para ver o brazo robotizado deseñado polos profesores de Ciclos Formativos Pablo Lado e Juan M. Grille. Na foto podedes ver a uns rapaces de 3º E.S.O. aprendendo a manexalo.

Este proxecto foi premiado pola Consellería no 2014.

Máis información sobre o proxecto en:

UN PROXECTO DO NOSO INSTITUTO GALARDOADO NOS PREMIOS DE INNOVACIÓN NA FP 2015

Como xa acontecera neste curso, o vindeiro ano desenvolverase un novo proxecto premiado pola Consellería de Educación.

O proxecto será sobre un entrenador para instaladores de fibra óptica en ICT2.

Noraboa aos profesores a cargo do proxecto, os nosos compañeiros Xis Costa e Alfonso Valeiro.

Máis información en:

IMPORTANTE: CALENDARIO ACTUALIZADO DE EXAMES DE PENDENTES PARA E.S.O. E BACHARELATO

FAI CLIC AQUÍ PARA VER O CALENDARIO ACTUALIZADO PARA

OS EXAMES DE ÁREAS PENDENTES DA E.S.O. E BACHARELATO

PRÁCTICAS FCT NO ESTRANXEIRO

O alumno do Ciclo Medio de Xestión Administrativa Rubén Pombo está a realizar as prácticas de FCT en Malta grazas ao Programa Erasmus + no que participa este centro.

Trátase dunha estancia de 10 semanas en Mosta (Malta), na que desenvolve as prácticas nunha empresa relacionada coa xestión das estadías de estudantes, para a cal recibe unha bolsa de máis de 4.000 €.

Lembramos que o programa comprende tamén as estadías de FCT nos períodos de outubro-decembro de 2015 e abril-xuño de 2016, ademais de estadías de 6 meses para titulados (a rematar antes do 30 de xuño de 2016).

Aínda estás a tempo de solicitalas!!!

Máis información no enlace aos Programas Europeos na páxina web do centro:

ou escribindo un correo a: erasmusmonteneme@gmail.com

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

DATOS DE CONTACTO:

R/ NACENTE s/n, CARBALLO. C.P. 15100

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

VENRES 22 DE MAIO: EXCURSIÓN DO PRIMEIRO CICLO DA E.S.O.

O I.E.S. Monte Neme vai fai facer unha marcha desde a férveda de Rus ata a férveda de Entrecruces. Pasaremos pola Igrexa de Rus, Casal de Perros, Lugar de Pazos, Igrexa de Entrecruces e Capela de San Paio.

Participaremos na actividade de Coge3, colaborando na recollida de lixo.

Tamén no concurso de fotografía organizado pola Biblioteca do I.E.S. Monte Neme titulado "Unha imaxe, todas as palabras" co lema "Estampas de Bergantiños".(Ver bases do concurso).