XORNADA DE PORTAS ABERTAS: 26 DE MARZO

COLEXIO SAN LUIS ROMERO

BENVIDOS

INFORMACIÓN SOBRE A EXCURSIÓN A LONDRES DE 4º E.S.O. E 1º BACHARELATO 2015

AQUÍ TEDES ESTA PRESENTACIÓN ELABORADA POLA PROFE MARÍA JOSÉ POMBO COA INFORMACIÓN PROPORCIONADA POLA PROFE CARMEN CARRACEDO CON TODOS OS DETALLES E CONSELLOS QUE DEBEDES TER EN CONTA PARA A VOSA VIAXE A LONDRES. FACENDO CLIC NOS VÍNCULOS (TEXTOS SULIÑADOS)  ACCEDEREDES ÁS PÁXINAS RELACIONADAS COS DIFERENTES TEMAS.

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA.

DATOS DE CONTACTO:

R/ FONTECALDEIRA s/n, CARBALLO. C.P. 15100

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

19 DE MARZO: CONCERTO DIDÁCTICO PARA 1º E 2º E.S.O.

O alumnado de Primeiro Ciclo da E.S.O. asistirá o vindeiro 19 de marzo a un concerto didáctico no Pazo da Ópera en A Coruña.

O alumnado sairá do Instituto ás 9:00 horas e voltará as 14:30 horas.

A Orquesta Sinfónica de Galicia interpretará "Emilio Aragón e a flor máis grande do mundo. (Musicando a José Saramago)".

Profesorado acompañante: Suso Iglesias, Paula Barbeito, M. Carmen Carracedo, Laura Díaz, Severino González e Xose Mª López.

18 DE MARZO: CONCERTO DIDÁCTICO

O vindeiro 18 de marzo o alumnado matriculado en Música dos cursos 4º E.S.O. e 1º Bacharelato, acudirán no Auditorio de Galicia en Santiago, a un concerto didáctico da Real Filharmonía de Galicia. O concerto será as 11:00 horas e estará dirixido por Maximino Zumalave.

O programa do concerto será:

R. Vaughan Williams, Concierto para tuba.

F. Schubert, Rosamunda (Obertura e Interludio).

Profesorado acompañante: Xose Mª López Carretero e Mercedes Pérez.

O alumnado sairá do Instituto ás 9:50 horas e voltará ás 14:30 horas.

PUBLICADO O CALENDARIO 2015 DAS PROBAS DE ACCESO A CICLOS FORMATIVOS

Fai clic AQUÍ para ver polo miúdo o calendario das probas de acceso a Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior.

Máis información en: http://www.edu.xunta.es/fp/probas-acceso-convocatoria-2015

FESTIVAL DE ANTROIDO 2015

Como xa é tradicional o pasado venres 13 de febreiro celebramos o noso festival de Antroido con concurso de disfraces e o clásico torneo de fútbol.

E os profes e persoal non docente meteron máis medo ca nunca:

Fotos de Jose M. Casal, tomadas da edición dixital de La Voz de Galicia.

VISITA Á EMPRESA HERFRAGA

O Departamento de FOL levou aos alumnos de 2º CM Mecanizado e 2º CS Mantemento Electrónico a visitar a empresa Herfraga. O alumnado gozou moito coa actividade. Agradecemos á empresa Herfraga a visita que nos fixeron e a amabilidade coa que nos trataron.

O NOSO INSTITUTO XA TEN A CARTA ERASMUS

FAI CLIC NA IMAXE PARA VER A CARTA POLO MIÚDO: