VIAXE A ANDORRA.

Do día 23 ao 30 de xaneiro un grupo de alumnos da E.S.O. e 1º de Bacharelato estiveron nunha viaxe a Andorra onde disfrutaron da neve e dos deportes de inverno. Viaxaron acompañados polos profes Jorge Cebey e Jorge Eijo.

E polas fotos que trouxeron deberon pasalo moi ben!!

INICIO DO PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS DOCENTES SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS PARA O CURSO 2016/2017

De acordo cos prazos establecidos na disposición adicional primeira da Orde de 12 de marzo de 2013, que regula o procedemento de admisión, o próximo 1 de febreiro inícianse os trámites do procedemento, coa reserva de praza nun centro de adscrición.

MÁIS INFORMACIÓN.

VACACIÓNS DE ANTROIDO

AS VACACIÓNS DE ANTROIDO SERÁN OS VINDEIROS DÍAS 8,9 E 10 DE FEBREIRO.

DATOS DE CONTACTO

DATOS DE CONTACTO:

R/ NACIENTE s/n, CARBALLO. C.P. 15106

TLF: 981701159

FAX: 981755485

ies.monte.neme@edu.xunta.es

FAGA CLIC AQUÍ PARA VER A INFORMACIÓN

SOBRE A NOSA OFERTA EDUCATIVA QUE INCLÚE

E.S.O., BACHARELATO,

CICLOS FORMATIVOS E F.P. INICIAL.

CHARLA: AS CIENCIAS VETERINARIAS A TRAVÉS DAS ANDANZAS DE DON QUIXOTE DA MANCHA

O día 19 de xaneiro o alumnado de 2º de Bacharelato disfrutou dunha charla a cargo da Dra. Cristina Castillo Rodríguez (membro da Academia de Ciencias Veterinarias de Galicia) sobre a Ciencia Veterinaria a través do Quixote.

Fai clic AQUÍ para descargar o libro escrito pola Dra. Castillo sobre este interesantísimo tema.

PATINAXE E VISITAS AOS MUSEOS DA CORUÑA

Durante esta semana de xaneiro o noso alumnado da E.S.O. e 1º de Bacharelato visitou á pista de xeo na cidade herculina e a Casa de las Ciencias e o MUNCYT.

Na pista de xeo.

3º E.S.O. na Casa de las Ciencias

2º E.S.O. no MUNCYT

4º E.S.O. e 1º Bach. na pista de xeo e no MUNCYT

NANOCURSIÑO LINUX

O vindeiro xoves 14 de xaneiro no primeiro recreo (10:40 h) o noso compañeiro Francisco Rivera impartirá un nanocursiño sobre o sistema operativo Linux para o mellor aproveitamento dos portátiles. A xuntanza será na aula 27.