Bibliotecas Escolares

CONCENTRACIÓN EN REPULSA DA VIOLENCIA MACHISTA

Esta mañá a comunidade educativa do IES Número 1 Ribeira concentrouse na porta principal do centro, no recreo, para gardar un minuto de silencio en repulsa polo asasinato machista ocorrido onte no Concello de Ribeira. Nesta concentración estaban representantes concello, alumnado, profesorado, persoal non docente e familiares do alumnado.

Mercado de intercambio da Semana Cultural

Bolsas e Axudas do ministerio de educación

O martes 19 de marzo de 2024 ábrese o prazo para a solicitude de  Bolsas e Axudas do Ministerio de Educación. O prazo pecharase o día 10 de maio ás 15:00. A solicitude faise 100% online. Para mais información, podedes pasar polo departamento de Orientación.

PREVENCIÓN DO ACOSO ESCOLAR

CLUB DE LECTURA DE PROFES

O próximo xoves 14 de marzo, terá lugar a reunión do Club de lectura de profes, no que participará a autora do libro escollido, Marilar Aleixandre.

cartel_maria_aleixandre

XORNADA TÉCNICA DE FORMACIÓN NO CAFI

A aventura dos Polos Creativos segue en marcha coa formación. O sábado 2 de marzo a Coordiandora dos Polos Creativos do noso centro, asistiu a unha xornada de formación técnica no CAFI en Santiago. Esta xornada ven a completementar a formación establecida no programa para os novos coordinadores.

REDE DE CAPACITACIÓN DIXITAL

RedeCapacitacionDixital