O MAGOSTO 2012

A semana do 12 ao 16 de novembro estivo toda chea de actividades dirixidas a completar e celebrar unha das nosas festas máis tradicionais: o Magosto.

O profesor Ramón Brea explicoulle ao alumnado de 3ºESO esta tradición tan de noso. En 4º ESO Carlos Puga foi o encargado de falar dos cogumelos, especie característica desta época do ano. Ademais houbo unha exposición de cogumelos na aula de Ciencias e proxección de diapositivas sobre este mesmo tema seguida doutras imaxes da festa do Magosto no noso instituto. Ademáis convocáronse dous concursos: un de receitas de cociña do Magosto e outro de fotografía do outono.

O día grande foi o 16 de novembro: o alumnado de 1º e 2º ESO participou en xogos populares, profesorado e persoal non docente formou equipo de baloncesto contra un equipo formado por alumnado do centro. Aínda que o resultado non acompañou ao equipo do alumnado todo o mundo sabía que eran os mellores... Despois do partido fíxose a entrega de premios dos diferentes concursos convocados:

• Concurso de cabazas do Samaín: Juan Manuel Tomé, Lola Belén Orrego e Inés Lorenzo.
  • Concurso de fotografía do outono: Antía Maneiro (3ºESO)
  • Concurso de receitas: Sara González (2ºESO)

Despois comezou o xantar popular con bolos preñados e castañas amenizado pola música tradicional e os bailes dos nosos alumnos e alumnas.  Se queres ver as fotos do evento preme nas imaxes.