OBRADOIRO DE POESÍA CON DORES TEMBRÁS

Versión para impresoraVersión para impresora

O venres 5 de abril tivo un lugar o obradoiro Poesía + Graffiti impartido pola poetisa Dores Tembrás e dirixido ao alumnado de 4ºESO-B. Nunha primeira fase de sensibilización Dores presentou a obra poética dalgúns das autoras e autores máis salientables en distintos idiomas, entre eles varias galegas e galegos actuais. Nunha segunda fase, máis técnica tentou aprenderlle ao alumnado a buscar como artellar a expresión da propia sensibilidade, da propia visión do mundo. Un traballo delicado e intenso o de Dores Tembrás, sen dúbida. Por iso queremos agradecerlle toda a inspiración e o alento que lle deu aos poetas que abrollan no instituto de Carril.

Para ter unha información máis completa e ver fotos da clase podedes visitar o artigo do blog da Biblioteca dedicado a este obradoiro. Tamén podedes visitar o artigo do blog da autora dedicado ao obradoiro en Carril e se queredes saber máis sobre esta autora e o seu traballo aquí tedes a páxina web de Dores Tembrás.

story | by Dr. Radut