MAGOSTO 2016

Versión para impresoraVersión para impresora

Este ano tivemos un Magosto máis ben movidiño e moi divertido. Celebramos a festa en media xornada do venres 11 de novembro, día do San Martiño. Segundo reza o programa que podedes ver aquí á esquerda (clic na imaxe para ampliar), tivemos unha charla dirixida ao alumnado de 1ºESO a cargo dun grupo de alumnas de 1ºBacharelato. Uns días antes unhas alumnas tamén de 1º Bacharelato presentaron diante dos compañeiros e compañeiras de 1ºESO a orixe e o significado da celebración do Samaín no país galego.

Máis tarde o alumnado do ciclo superior invitounos a todos a bailar nun flashmob e nun móvete dance a toda marcha.

Despois e como xa é tradicional no noso instituto, tivemos unha degustación de bolos preñados con chourizo e castañas asadas polos nosos profes Miguel Barros, "O Mestre", X.M. Longo,o profe de Tecnoloxía e por Manolo, o noso ex-director e profesor de Matemáticas xa xubilado. Amenizou a festa un grupo de música tradicional composto por rapazas e rapaces que forman parte de asociacións de música e baile tradicionais e que se xuntaron para  esta ocasión.

VER GALERÍA DE FOTOS DO MAGOSTO

Como broche final foron entregados os premios do concurso de cabazas do Samaín.

ENTREGA DE PREMIOS DO CONCURSO DE CABAZAS DO SAMAÍN

(para ampliar,  clic nas imaxes)

David González Torrado,

Premio á cabaza máis orixinal

Ricardo Eiras Espiñeira

Premio á cabaza máis elaborada.

VER GALERÍA DE FOTOS DE CABAZAS DO SAMAÍN

story | by Dr. Radut