Benvida

Benvidos á web do IES Ramón Otero Pedrayo.

IES Ramón Otero Pedrayo
Avda de Monelos, nº-10A
15008 A Coruña

Bolsa da Fundación Barrié

Zoe Calvo Ferreira

A nosa alumna, Zoe Calvo Ferreira, de 4º B, obtivo unha bolsa da Fundación Barrié para cursar 1º de bacharelato en Canadá.

Os nosos parabéns.

Reserva de praza para o curso 2015-16

Para o alumnado dos centros adscritos, o prazo de solicitude de reserva de praza para cursar estudos de 1º ESO no IES Ramón Otero Pedrayo é do 1 ao 15 de febreiro. Analogamente, o alumnado de 4º da ESO deste centro poderá facer a reserva de praza para cursar Bacharelato no IES de Monelos (centro ao que estamos adscritos) neste mesmo prazo.

O impreso correspondente pode descargarse (en formato pdf editable) premendo nesta ligazón. Deberá presentarse no centro actual.

Para o alumnado de novo ingreso que non proceda dun centro adscrito, o prazo para presentar a solicitude de admisión é do 1 de marzo ao 20 de marzo

Transporte Escolar

logo_transporte_escolar

Para facer uso do transporte escolar do centro compre figurar na listaxe oficial de usuarios nunha ruta e parada concretas. De non figurar, non poderá facer uso do mesmo e deberá pedir a autorización á dirección do centro.

- Relación de rutas e paradas pdf

- Solicitude para o uso do transporte escolar pdf

- Solicitude de autorización excepcional (dist<2km) pdf

abalarMóbil

Co novo ano incorporámonos á aplicación abalarMóbil, que permitirá ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles, pedir citas de titoría, xustificar faltas, etc

Pode consultar a seguinte guía_abalarMobil e obter máis información no espazoAbalar

Calendario escolar 2015-2016

logo calendario

Calendario escolar 2015-16 da Consellería de Cultura Educación e Ordenación Univesitaria.

Calendario escolar do centro nos documentos adxuntos

Presentación:  martes 15 de setembro ás 12.00h

Comezo das clases: mércores 16 de setembro ás 8.45h

Actividades lectivas:

Do 15 de setembro de 2015 ata o 22 de xuño de 2016, ambos dous inclusive.