Benvida

Benvidos á web do IES Ramón Otero Pedrayo.

IES Ramón Otero Pedrayo
Avda de Monelos s/n
15008 A Coruña

Listaxes de solicitudes de Fondo solidario de libros de texto

Nos documentos adxuntos publícanse as listaxes provisionais de admitidos e exluídos do fondo solidario de libros de texto para o curso 2015-16, e a listaxe provisional de libros dispoñibles Prazo de reclamación o 8 e 9 de xullo. Publicación da listaxe definitiva o 15 de setembro.

Exames de setembro 2015

Calendario de exames e demais actividades de setembro no documento adxunto

Circular libros de texto: Axudas e Fondo solidario

INTRUCIÓNS RECOLLIDA LIBROS
Martes 23 de xuño ás 10.00h:
- Recollida OBRIGATORIA de libros do alumnado segundo o listado de axudas oficial das materias
aprobadas en xuño.
- Recollida VOLUNTARIA de libros a maiores para ampliar o fondo de libros do centro.
- Os libros quedarán depositados na aula en lotes identificados por alumnos.
Venres 4 de setembro ás 9.00h:
- En setembro completarase a devolución OBRIGATORIA do libros, independentemente de que
aproben ou non; será tamén coa entrega de notas de setembro, día 4 ás 9.00h.
Consecuencias da falta de devolución.
A falta de devolución dos libros é causa de exclusión do fondo solidario de libros de texto e das
convocatorias de axudas. Ademais a consellería iniciará un expediente de reintegro da axuda
concedida.
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO
Orde do 21 de maio de 2015 (DOG do 1 de xuño)
Requisitos:
1. Estar matriculado en 2º ou 4º curso da ESO durante o ano escolar 2015-16.
2. Ter devolto os libros de texto adquiridos coas axudas do curso 2014-15.
Prazos:
- Prazo único de solicitude do 2 de xuño ao 30 de xuño de 2015, ambos inclusive.
- Publicación da relación provisional de solicitudes admitidas ou excluídas o 7 de xullo de2015.
- Prazo de reclamación: 8 e 9 de xullo de2015.
- Publicación da relación definitiva de solicitudes admitidas ou excluídas o 15 de setembro de2015.
- Entrega de libros ao alumnado o 16 de setembro de2015.
AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS
Orde do 22 de maio de 2015 (DOG do 1 de xuño)
Requisitos:
1. Estar matriculado en 1º ou 3º curso da ESO durante o ano escolar 2015-16.
2. Ter devolto os libros de texto adquirido coas axudas do curso 2014-15.
3. Ter unha renda per cápita familiar igual ou inferior a 9000 €.
3. Ao terminar o curso escolar 2015-16 (xuño ou setembro, segundo o caso), os libros de texto
adquiridos con cargo ás axudas deberán incorporalos ao fondo solidario de libros do centro.
Prazos:
- Prazo ordinario, do 25 de xuño ao 27 de xullo de 2015, ambos inclusive.
- Prazo extraordinario, do 2 de setembro ao 2 de outubro de 2015, ambos inclusive.
- Para as novas incorporacións ao longo do curso, o prazo será dun mes a partir da formalización da
matrícula e como data tope o 31 de marzo de 2016.
A dirección
Xuño

Olimpíada Matemática

Queremos expresarlle os nosos parabéns ao alumno José Pazos Pérez que foi seleccionado como un dos tres estudantes que representarán á Comunidade Autónoma de Galicia na fase nacional da Olimpíada Matemática para Segundo de ESO, que se celebrará na cidade de Huesca entre os días 24 e 28 de xuño.

Probas de acceso a ciclos formativos 2015

Publicada a Orde do 17 de febreiro de 2015 pola que se convocan as probas de acceso aos ciclos formativos para o ano 2015.

O prazo de inscripción para as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio abrangue do 7 ao 20 de abril de 2015, ambos os dous incluídos, é necesario ter 17 anos ou facelos no ano natural.

Máis información no Departamento de Orientación e no portal FP Portal FP

abalarMóbil

Co novo ano incorporámonos á aplicación abalarMóbil, que permitirá ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles, pedir citas de titoría, xustificar faltas, etc

Pode consultar a seguinte guía_abalarMobil e obter máis información no espazoAbalar

Contratación do servizo de cafetería

Publícanse, no documento adxunto, a folla de especificacións técnicas e as condicións para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería do centro mailos seus anexos.

Prazo para a presentación de ofertas: do 1 ao 31 de xullo de 2015.

Publicase a resolución da valoración das propostas presentadas e de adxudicación do servizo de cafetería. NOVO