Benvida

Benvidos á web do IES Ramón Otero Pedrayo.

IES Ramón Otero Pedrayo
Avda de Monelos s/n
15008 A Coruña

Actividades de idiomas 2014-15

Coruña Linguas

PROGRAMA DE IDIOMAS EN SECUNDARIA

Promove o Concello de A Coruña:

luns e xoves de 16.20-17.20

15€/mes

Incripción: www.edu.coruna.es

logo activa   Actividades de idiomas

Promove a ANPA do centro

luns de 16.20-17.50

17€/mes

Inscripción: ANPA ou conserxería

Dúas opcións para a mellora do voso nivel de inglés e para preparar as probas para a obtención do Certificado Trinity College London. As clases son no propio centro. Apuntádevos!!

Calendario escolar 2014-2015

Calendario escolar 2014-15 da Consellería de Cultura Educación e Ordenación Univesiraria.

Calendario escolar do centro no documentos adxuntos

Presentación:  luns 15 de setembro ás 12.00h

Comezo das clases: martes 16 de setembro ás 8.45h

Matrícula 2014-2015

INSTRUCIÓNS DE MATRÍCULA -  CURSO 2014-15

SOLICITUDE DE MATRÍCULA.  Na secretaría do centro facilitaranse os formularios necesarios para formalizar a matrícula, solicitude de matrícula e ficha do alumno. Tamén se pode descargar o formulario para a solicitude de matrícula dende esta páxina web, unha vez cumprimentado deberá ser entregado na secretaría do centro xunto co resto da documentación. Pódense descargar tamén outros formularios para solicitudes varias, transporte, axuda libros...

Listaxes definitivas de admitidos para o curso 2014-15

Publícanse as listaxes definitvas de alumnado admitido para o curso 2014-15.

Os interesados poderan interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, (ata o 12 de xuño).

- Alumnado procedente dos centros adscritos con reserva de praza: Listaxe 1

- Alumnado doutros centros con solicitude de admisión: Listaxe 2

Axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras 2014

axusdasle

Poderá solicitar estas axudas o alumnado de centros educativos sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de réxime xeral, na Comunidade Autónoma Galega, de:
- 1º, 2º, 3º e 4º ESO.
- 1º e 2º Bacharelato.
- Ciclos formativos de grao superior con módulo de lingua estranxeira.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 28 de marzo e remata o día 28 de abril.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se refire na convocatoria, atoparase na páxina web http://www.edu.xunta.es/axudasle

Escolarización en Bacharelato

Informamos que o IES Ramón Otero Pedrayo está adscrito o IES Monelos  aos efectos da escolarización do alumnado en bacharelato.

Ademais a área de influencia dos centros adscritos ao IES Ramón Otero Pedrayo, CEIP Ramón de la Sagra e CEIP María Pita; pasa a ser tamén área de influencia para o alumnado que soliciten escolarización en bacharelato no IES Monelos. En consecuencia a todos os alumnos desta área de influencia asignaráselles a máxima puntuación neste apartado.

Probas de acceso a ciclos formativos 2014

Publicada a Orde do 5 de marzo de 2014 pola que se convocan as probas de acceso aos ciclos formativos para o ano 2014.

O prazo de inscripción para as probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio abrangue do día 31 de marzo ao 11 de abril de 2014, ambos os dous incluídos, é necesario ter 17 anos ou facelos no ano natural.

Máis información no Departamento de Orientación e no portal FP Portal FP

abalarMóbil

A Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega), en colaboración coa Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, pon en marcha a aplicación abalarMóbil, que permitirá ás familias seguir a actividade educativa dos seus fillos dende calquera lugar, dunha forma rápida e cómoda a través dos seus dispositivos móbiles.

Plan Director 2º ESO

26/11/2013 00:45
26/11/2013 11:15
Etc/GMT+1

Charla para o alumnado de 2º ESO dentro do Plan Director para a Convivencia e a Mellora da Seguridade nos centros educativos.

Hora e lugar: 10.00-11.15 no salón de actos

Obxectivo:  Familiarizar ao alumnado coas Forzas e Corpos de Seguridade e motivalos na adopción de condutas pro-activas fronte aos riscos de seguridade que máis lles afectan como colectivo.

Temática: Riscos asociados ás novas tecnoloxías e acoso escolar.

Relator: Javier Saco (Inspector de policía nacional)