Fondo Social Europeo 2014-2020

Tríptico informativo FSE

Información na web da Consellería sobre novos itinerarios de 3º e 4º curso da ESO (clic aquí)

Información na web da Consellería sobre a impartición de Programas de mellora da aprendizaxe e do rendemento (clic aquí)

Paz Antón e o Doutor Zunzunegui

Convidamos a Xosé Ramón Paz Antón para que nos presentara o seu libro sobre O DOUTOR ZUNZUNEGUI.

Paz Antón é historiador, pintor, deseñador, músico, escritor, político …

En 1980 fundou o grupo musical Na Lúa, co que chegou a editar oito discos  entre 1985 e 2001, ano da súa disolución: Na Lúa (1985), A estrela de Maio (1987), Ondas do mar de Vigo

Visita aos Pazos

(27 E 28 DE ABRIL DE 2016)

Como xa é tradicional, en abril os alumnos/as de 4º ESO visitamos Pegullal, Avalle e Picoña, os nosos pazos: espazos privados abertos polos seus propietarios  para nós; deferencia que agradecemos.

Móvenos o desexo de coñecer ben os elementos patrimoniais do noso entorno, de familiarizarnos coa arquitectura pacega (complexos que conxugan ben a construción residencial con áreas de lecer, edificacións funcionais e aspectos simbólicos de relevancia)  e imaxinar o modo de vida fidalgo nos séculos de apoxeo, así como percibir o significado da súa decadencia e as diversas estratexias e situacións actuais de conservación ou recuperación dos edificios; ao mesmo tempo é ocasión inmellorable para introducirnos na heráldica.

A visita foi unha situación, un intre, de aprendizaxe (recollemos datos, anotamos detalles, inscricións...), pero tamén de convivencia, axudados polo bo tempo primaveral.

Sen embargo, faltábanos a presenza querida do profesor Manuel Prego Español, experto guía que nos acompañou en tantas ocasións, ilustre e apaixonado defensor e divulgador das nosas antigüidades; amigo xeneroso.

“Todo se ha dormido.

Se ha dormido todo. La ventana. Y la nieve en la ventana (...)”

(Joseph Brodsky)

Día Internacional contra o Acoso Escolar

Hoxe 2 de maio é o día Internacional contra o Acoso Escolar, con tal motivo divulgamos a seguinte curtametraxe realizada por alumnado dun instituto de Mallorca. Reflexiona, denuncia, non participes no acoso.