ACOLLIDA AOS PAIS/NAISDE ALUMNOS/AS DE 2º,3º E 4º DA ESO

Estimados pais/nais:

Comunícovos que o vindeiro luns 29 de setembro terá lugar a reunión de Acollida aos pais/nais dos alumnos/as de 2, 3º e 4ºESO, na que vos daremos diferentes informacións sobre o funcionamento do centro así coma  do curso que estamos comezando. Sería  moi importante que asistirades.

Día: LUNS 29 de SETEMBRO

Lugar: Salón de Actos

Hora: 18:30. Procurade non chegar ao instituto antes das 18:20 para evitar interferir na saida dos autobuses.

(A REUNIÓN DE 3ºA POSPONSE - XA VOS SERÁ COMUNICADA A NOVA DATA)

ACOLLIDA AOS PAIS/NAISDE ALUMNOS/AS DE 1ºESO

Estimados pais/nais:

Comunícovos que o vindeiro luns 22 de setembro terá lugar a reunión de Acollida aos pais/nais dos alumnos/as de 1ºESO, na que vos daremos diferentes informacións sobre o funcionamento do centro así coma  do curso que estamos comezando. Sería  moi importante que asistirades.

Día: LUNS 22 de SETEMBRO

Lugar: Salón de Actos

COMEZO DAS CLASES

As clases comezarán o luns 15 de setembro, de 10:30 a 12h.

(Haberá transporte escolar)

A partir do martes 16 haberá horario normal: de 8:30 a 14h.

INFORMACIÓNS PARA SETEMBRO

Consulta nos seguintes enlaces:

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

DATAS DO MES DE SETEMBRO

LIBROS DE TEXTO CURSO 14/15

Orde pola que se regula a admisión aos ciclos de formación profesional básica 14/15 (antigo PCPI)

As clases do curso 2014/15 comezan o luns 15 de setembro.

Os exames de setembro serán os días 1, 2 e 3 de setembro. Consultar calendario.

O bosque das linguas do amor

Podes consultar o fallo do premio literario "O bosque das linguas do amor" no seguinte enlace. PREMIADOS

As viaxes literarias

O lema deste curso da Biblioteca e de todo o centro foi "As viaxes literarias". No seguinte enlace do blog da Biblioteca podedes consultar algunhas das actividades realizadas ao longo do 2013/14.

Viaxes literarias

Premio de cooperativismo no ensino aos Siareiros da palabra. Club de lectura.

Os membros do Club de Lectura andiveron ao longo do mes de maio e xuño de "contacontos" polos centros educativos do concello, contanto para os máis pequenos algúns dos contos clásicos. Esta actividade foi premiada como podedes ver no seguinte enlace. PREMIO

O PCPI vai de visita ao Grove

Os alumnos/as do PCPI foron o luns 16 de xuño de visita ao Grove e Cambados, onde puideron visitar distintos lugares como o Acuario e algunhas empresas vitivinícolas.

Viaxe ás Illas Cíes

O 20 de xullo os alumnos/as de 4º da ESO despediron o curso cun atractivo viaxe ás Illas Cíes, onde ademais de pasear polas illas, e dar un baño, tiveron un retorno moi divertido con sesión de baile no barco como se pode apreciar na foto.