Consello Escolar: candidatos electos

SECTOR ALUMNADO (4 representantes)

o   Pérez Olivares, Cristina

o   Pascual Ramos, César

o   Rodríguez Giráldez, Pablo

o   González Puertas, Marta

SECTOR PROFESORADO (3 representantes)

o   Alonso Rodríguez , Luis

o   Rodríguez Sío, Ana Isabel

o   Sanjuro Villanueva, Luis

SECTOR PAIS/NAIS :

o   Representante da ANPA:  Néstor Fandiño Fernández

o   Representantes dos pais/nais:

Ø         Martínez Taboada, Enma

Ø         Martínez Ojea, Gonzalo

Anagrama Onda Raia

O anagrama gañador é obra de Ángel R. Alonso Martínez de 2ºA. Parabéns!

Premios Magosto 2014

GAÑADORES:  2ºB

SEGUNDO POSTO: 4ºD

TERCEIRO POSTO: 2ºC

CURSO PUNTOS POSICIÓN
1ºA 56
1ºB 58
1ºC 54
2ºA 52 10º
2ºB 94
2ºC 72
3ºA 61
3ºB 59
3ºC 59
3ºD 46 13º
4ºA 49 11º
4ºB 44 14º
4ºC 47 12º
4ºD 84

Lecturas terroríficas

O pasado 13 de novembro celebrouse na Biblioteca Calixtina unhas sesións de lectura terroríficas.

Conulsta máis información no blog da biblioteca.

Día mundial contra a violencia cara á muller

Visionado da película "Solas" de Benito Zambrano para o alumnado de 3º e 4º da ESO, onde tratamos de concienciar aos rapaces do noso centro sobre esta problemática actual. Nos vindeiros días haberá máis actividades. Consulta o seguinte enlace do blog da Calixtina.

Entrega dos Premios Ondas

Hoxe, martes 25 de novembro, no Palau de la Música de Barcelona, a partir das 20h entregas dos Premios Ondas, onde Ponte nas Ondas, proxecto educativo e radiofónico no que participa o noso instituto dende hai moitos anos recollerá o Premio Ondas na categoría de"mellor cobertura informativa". Mañá teremos unha conexión en directo coa profesora Flori, que asistirá á entrega, para que nos conte todos os detalles.

Podedes ver a gala en directo por televisión pola cadena "Divinity" e pola cadena "Ser" a partir das 20h.

Recital "Poesía e Ciencia"

O pasado xoves 30 de outubro celebrábase o día das Bibliotecas, polo que dende o Club de lectura organizouse un recital de poesía que xirou arredor do lema da biblioteca para este curso: "Poesía e Ciencia", e que tivo lugar o venres 7 na Calixtina.

Máis información no blog da Biblioteca.

Posteriormente esta sesión de lectura poética foi gravada na radio e será emitida o vindeiro xoves 20 de novembro. Adiantamos en primicia esa gravación que ti xa podes escoitar dende a nosa páxina web: