Estebiño

Curtametraxe realizada polo profesorado do IES para a representación teatral de Mutis polo foro, do mes de xuño de 2014. Tratabamos de adaptar obras de teatro tradicional ás novas tecnoloxías. Texto: "Estebiño" de Xavier Prado Lameiro.

Cabalo de Pedra

Arranca un clube de xadrez no noso instituto... Cabalo de Pedra

Apúntate!

Espectáculo de ciencia: A ciencia dos superheroes

O 14 de outubro algúns alumnos/as de cuarto da ESO participaron nesta actividade na Fundación Barrié de Vigo.

Os superheroes son personaxes case que mitolóxicos que se converteron en iconas da nosa sociedade. Existen de todo tipo e os seus poderes son moi diversos, pero, soportan unha análise científica as súas capacidades?

Mediante proxeccións de fragmentos de filmes e cómics descubriremos os problemas que comportan os superpoderes e por qué non debemos temer moitos dos viláns xurdidos do maxín dos escritores de cómic e os guionistas de cine.

Os poderes dos distintos personaxes permitirannos tratar aspectos da física, química, bioloxía ou matemáticas que habitualmente quedan restrinxidos ás clases da materia. Flash, Superman ou Spiderman ayudarannos no noso percorrido polo engaiolante mundo da ciencia.

De forma complementaria levaremos a cabo experiencias que ilustren as explicacións. Descubriremos a presenza de uranio en obxectos cotiáns, transmitiremos sons a través de voluntarios e comprobaremos a fe na ciencia do público con “arriscadas” experiencias -como rachar ladrillos sobre o seu corpo sen lles provocar danos-, desmontando algúns dos mitos científicos máis habituais entre os estudantes.

ACOLLIDA AOS PAIS/NAISDE ALUMNOS/AS DE 2º,3º E 4º DA ESO

Estimados pais/nais:

Comunícovos que o vindeiro luns 29 de setembro terá lugar a reunión de Acollida aos pais/nais dos alumnos/as de 2, 3º e 4ºESO, na que vos daremos diferentes informacións sobre o funcionamento do centro así coma  do curso que estamos comezando. Sería  moi importante que asistirades.

Día: LUNS 29 de SETEMBRO

Lugar: Salón de Actos

Hora: 18:30. Procurade non chegar ao instituto antes das 18:20 para evitar interferir na saida dos autobuses.

(A REUNIÓN DE 3ºA POSPONSE - XA VOS SERÁ COMUNICADA A NOVA DATA)

ACOLLIDA AOS PAIS/NAISDE ALUMNOS/AS DE 1ºESO

Estimados pais/nais:

Comunícovos que o vindeiro luns 22 de setembro terá lugar a reunión de Acollida aos pais/nais dos alumnos/as de 1ºESO, na que vos daremos diferentes informacións sobre o funcionamento do centro así coma  do curso que estamos comezando. Sería  moi importante que asistirades.

Día: LUNS 22 de SETEMBRO

Lugar: Salón de Actos

COMEZO DAS CLASES

As clases comezarán o luns 15 de setembro, de 10:30 a 12h.

(Haberá transporte escolar)

A partir do martes 16 haberá horario normal: de 8:30 a 14h.

INFORMACIÓNS PARA SETEMBRO

Consulta nos seguintes enlaces:

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

DATAS DO MES DE SETEMBRO

LIBROS DE TEXTO CURSO 14/15

Orde pola que se regula a admisión aos ciclos de formación profesional básica 14/15 (antigo PCPI)

As clases do curso 2014/15 comezan o luns 15 de setembro.

Os exames de setembro serán os días 1, 2 e 3 de setembro. Consultar calendario.

O bosque das linguas do amor

Podes consultar o fallo do premio literario "O bosque das linguas do amor" no seguinte enlace. PREMIADOS

As viaxes literarias

O lema deste curso da Biblioteca e de todo o centro foi "As viaxes literarias". No seguinte enlace do blog da Biblioteca podedes consultar algunhas das actividades realizadas ao longo do 2013/14.

Viaxes literarias