Fondo Social Europeo 2014-2020

Tríptico informativo FSE

Información na web da Consellería sobre novos itinerarios de 3º e 4º curso da ESO (clic aquí)

Información na web da Consellería sobre a impartición de Programas de mellora da aprendizaxe e do rendemento (clic aquí)

Paz Antón e o Doutor Zunzunegui

Convidamos a Xosé Ramón Paz Antón para que nos presentara o seu libro sobre O DOUTOR ZUNZUNEGUI.

Paz Antón é historiador, pintor, deseñador, músico, escritor, político …

En 1980 fundou o grupo musical Na Lúa, co que chegou a editar oito discos  entre 1985 e 2001, ano da súa disolución: Na Lúa (1985), A estrela de Maio (1987), Ondas do mar de Vigo

Visita aos Pazos

(27 E 28 DE ABRIL DE 2016)

Como xa é tradicional, en abril os alumnos/as de 4º ESO visitamos Pegullal, Avalle e Picoña, os nosos pazos: espazos privados abertos polos seus propietarios  para nós; deferencia que agradecemos.

Móvenos o desexo de coñecer ben os elementos patrimoniais do noso entorno, de familiarizarnos coa arquitectura pacega (complexos que conxugan ben a construción residencial con áreas de lecer, edificacións funcionais e aspectos simbólicos de relevancia)  e imaxinar o modo de vida fidalgo nos séculos de apoxeo, así como percibir o significado da súa decadencia e as diversas estratexias e situacións actuais de conservación ou recuperación dos edificios; ao mesmo tempo é ocasión inmellorable para introducirnos na heráldica.

A visita foi unha situación, un intre, de aprendizaxe (recollemos datos, anotamos detalles, inscricións...), pero tamén de convivencia, axudados polo bo tempo primaveral.

Sen embargo, faltábanos a presenza querida do profesor Manuel Prego Español, experto guía que nos acompañou en tantas ocasións, ilustre e apaixonado defensor e divulgador das nosas antigüidades; amigo xeneroso.

“Todo se ha dormido.

Se ha dormido todo. La ventana. Y la nieve en la ventana (...)”

(Joseph Brodsky)

Día Internacional contra o Acoso Escolar

Hoxe 2 de maio é o día Internacional contra o Acoso Escolar, con tal motivo divulgamos a seguinte curtametraxe realizada por alumnado dun instituto de Mallorca. Reflexiona, denuncia, non participes no acoso.

Donicelas

Con motivo da presentación do segundo disco do grupo de Salceda de Caselas "As Donicelas" facemos un pequeno recorrido pola súa traxectoria musical e nos trasladamos den directo ao auditorio de Salceda, onde presentaron o seu novo disco, para falar con algunha das súas integrantes e coñecer a opinión do público que asistiu.