Clasificación definitiva ENTROIDO 2014

5º COPA DO MUNDO  31 ptos

6º OS INCOMPRENDIDOS  19 ptos

S Z HIGH SCHOOL: Descalificados

Mulleres Motivadas, Mulleres Inspiradas con Belén Varela "Un diálogo co noso futuro"

Co gallo do Día Internacional da muller, 8 de marzo queremos poñer de relevo actitudes e valores positivos que permitan afrontar a vida con optimismo.

Belén Varela, autora da "Rebelión de las Moscas" 2011, aborda o concepto de optimismo como capacidade de desplegar todo o talento necesario para a consecución das nosas metas.

Alumnado e profesorado de 3º e 4º de ESO disfrutamos dunha charla onde descubrimos as nosas fortalezas.
Resaltouse a importancia da muller no noso pasado galego e a proxección desas fortalezas (humildade, valentía, motivación, apertura ao novo etc )no noso futuro.

" A xente nova en xeral e as mulleres en particular , gozan hoxe duns valores e fortalezas imbatibles capaces de traspasar eses "teitos de cristal" que as veces poden facernos pensar que non podemos acadar os noso soños" Belén Varela.

Semana Branca en Andorra

Do dez ao catorce de marzo os alumnos e alumnas de 2º da ESO iniciáronse na práctica do esquí na estación de Pal-Arinsal, en Andorra. Todos demostraron as súas habilidades na práctica deste deporte invernal.

Sorteo Rifas Andorra

NÚMEROS PREMIADOS

1º PREMIO: 08313

2º PREMIO: 05965

3º PREMIO: 11619

Clasificación Provisional do Entroido

1º PELÍCULA DE UP    81 ptos

2º S Z HIGH SCHOOL   78 ptos

3º MARIO BROS         71  ptos

4º UN PAÍS MARABILLOSO   49 ptos

5º  POLICÍAS E LADRÓNS   48 ptos

6º COPA DO MUNDO  31 ptos

7º OS INCOMPRENDIDOS  19 ptos

Esta clasificación aínda non é definitiva xa que podería

ser descalificada algunha comparsa por

incumprimento de normas.

Plan de Froita Fresca

Do 17 ao 21 de  febreiro participamos, por segundo ano consecutivo, no "Plan de consumo de froita fresca" para difundir hábitos alimenticios saudables entre o noso alumnado, repartíndolle cada día da semana unha peza de froita a cada alumno/a. E foi todo un éxito. Agora xa sabedes, a seguir a comer froita todos os días. En maio repetimos a campaña.