Actualidade

Guía da LOMCE   Formación Profesional

Elena Valle gaña o 2º premio do Certame Trapero Pardo

A nosa alumna de 2º de Bacharelato, Elena Valle García, foi recoller esta tarde, mércores 03 de febreiro, no salón de plenos do Concello de Lugo un dos premios do XXI Certame de Contos e Relatos Curtos Trapero Pardo. Acadou co seu relato "Xogas" o 2º premio na categoría 15-18 anos valorado en 130 euros.  Todos os gañadores recibiron ademais un diploma e un lote de libros. O profesor Castro Castedo, membro do xurado e promotor da iniciativa, fixo unha valoración moi positiva da creatividade literaria dos premiados deste ano e animounos a seguir lendo para seguir escribindo e converterse, quen sabe, nun futuro Cunqueiro, nun Fole ou nun Manuel María.

Noraboa Elena !!!!!

Viaxe a Ferrol - Teatro de Lope de Vega e urbanismo de Ferrol

O mércores 27 de xaneiro, os alumnos de 1º Bacharelato asistiron pola mañá, acompañados das profesoras do Depatamento de Lingua castelá, á representación teatral La dama boba de Lope de Vega en Ferrol. Pola tarde, fixeron unha visita guiada polo historiador de Ferrol, Justino Fernández Negral, que lles explicou, de maneira amena e moi práctica, o urbanismo e o Modernismo da cidade de Ferrol.

O Conselleiro de Cultura e Educación visita o IES Perdouro

El conselleiro de Educación, Román Rodríguez, visitou as instalacións do IES Perdouro e asi como a nova ampliación do centro educativo para responder ás necesidades da FP básica.

Educación licitou en xuño a obra do novo edificio, anunciando un orzamento de 420.000 euros, para edificar 344 metros cuadrados. Finalemente a actuación, cuxo importe final de adxudicación foi de 353.916 euros, responde así mesmo á demanda de novos espazos a raíz da implantación da FP Básica. En concreto, instalouse un taller da familia profesional de Fabricación Mecánica no lugar onde antes estaban as aulas de electrónica e tecnoloxía, que pasaron a localizarse no novo volume de planta baixa. O semisoto deste novo volume queda agora como un espazo diáfano, que nun futuro podería utilizarse como aulas e almacén, en función das necesidades. (Foto: Pepa Losada)

Ver nota de prensa no portal educativo da Xunta: aquí.

Viaxe á Coruña - 2º ESO + 4º PDC : Obradoiro de matemática e pista de xeo

O pasado martes 12 de xaneiro os alumnos dos cursos 2º de ESO e 4º PDC desprazámonos á Coruña para realizar unha viaxe de estudos. Fomos acompañados das profesoras de Física e Química (Cándida), de Tecnoloxía (Mª José) e de Educación Física (Susi).
A primeira visita que fixemos foi ao Muncyt (Museo Nacional da Ciencia e Tecnoloxía) onde nos saudaron uns simpáticos robots. Amosáronnos algunhas patentes da historia e grandes inventos da antigüedade, ademais dun avión de pasaxeiros dos anos 80. Tamén realizamos un obradorio de matemáticas en papel donde nos explicaron a proporción aúrea ou númenro de ouro.
Logo tivemos un pequeno decanso para xantar antes de pasar a seguinte actividade: patinamos sobre xeo! Esta resultou moi divertida para a grande maioría aínda que algúns saíron accidentados....

Aberto prazo de Matrícula ata o 02/10/15

ANÁLISE AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2014

Na avaliación das competencias realizada ao alumnado de 2º da ESO no curso 2013-2014 o IES Perdouro superou a media do grupo ISEC (Índice Socio Económico) de referencia nos resultados acadados para as competencias avaliadas.

Competencia

Media ISEC

Media galega

IES Perdouro

Diferenza

Lingüistica

491

531

40

490

C. I.Medio Físico

494

523

29

O noso alumnado destaca nas tres competencias (lingüística, matemática e no coñecemento e na interacción co mundo físico) estando por enriba da media xeral galega.

Informe avaliación de diagnóstico 13-14 IES Perdouro

Análise avaliación de diagnóstico 2012

Na avaliación das competencias realizada ao alumnado de 2º da ESO no curso 2011-2012 o IES Perdouro superou a media do grupo ISEC (Índice Socio Económico) de referencia nos resultados acadados para as competencias avaliadas.

Na competencia matemática e lingüística tamén está por enriba da media xeral galega. Parabéns para toda a comunidade educativa do noso centro por estes máis que satisfactorios resultados.

Máis información