Actualidade

100% de aprobados na PAU

Mellores expedientes

PAU

Axudas para libros de texto

curso 2014-2015

Becas   School : Teacher Explaining Something to Students   Formación Profesional            Axudas libros de texto

Curso 2014-2015 - Inicio e presentación

School : Teacher Explaining Something to Students

MARTES 16 DE SETEMBRO

• 10:00h - Presentación do curso: 3º de ESO
  • 10:30h - Presentación do curso: 4º de ESO + FP básica
  • 11:00h - Presentación do curso: 1° e 2° de BAC
  • 11:30h - Presentación do curso: 2º de ESO
  • 12:00h - Presentación do curso: 1º de ESO

MÉRCORES 17 DE SETEMBRO

• 10:00h - Presentación dos Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior:1º Curso
  • 11:00h - Presentación dos Ciclos Formativos de Grao Medio e Superior:2º Curso

As clases empezarán o día seguinte da presentación do curso con total normalidade.

Listaxes de grupos. Curso 2014-2015

Estamos a publicar as listaxes de grupos 2014-2015.

Formación Profesional Básica

Lista de admitidos en FP Básica: aquí

Matrícula : do 15 ao 19 de setembro.

Documentación a presentar:

• Comprobante de pago do Seguro Escolar (Nova Galicia Banco, conta número: IBAN ES13 2080 0183 2430 4000 0260)
  • Dúas fotografías de carné
  • Fotocopia da Tarxeta da Seguridade Social ou da comunicación do número da Seguridade Social (NUSS) do alumno ou alumna

Matrícula ciclos formativos : prazo extraordinario

Prazo extraordinario: do 1 ao 12 de setembro

máis información:www.edu.xunta.es/fp

máis información en www.edu.xunta.es/fp

Recoñecemento aos mellores expedientes

O instituto felicítavos polo éxito acadado co premio de excelencia da Universidade de Santiago de Compostela.

O programa “A Ponte entre o Ensino Medio e a USC” organizará o Acto de recoñecemento aos estudantes de centros de Ensino Medio de Galicia que acaden a puntuación de nove ou superior como resultado da media ponderada do 60% da nota media do bacharelato e o 40% da cualificación da fase xeral (queda excluída a fase específica que só ten efectos para acceder ás titulacións con limite de prazas) das Probas de Acceso á Universidade (PAAU) no presente ano.

4 ALUMNOS DE 2º DE BACHARELATO RECOÑECIDOS MELLORES EXPEDIENTES:

• Begoña Fachal Bugarín
        • Laura López Galdo
        • Xabier Mazaira López
        • Uxía Yáñez Ramil

O Acto tivo lugar o martes día 1 de xullo ás 18:00 horas na Sala Ángel Brage do Auditorio de Galicia.

Foron 434 estudantes os que acadaron unha nota igual ou superior a 9 na PAU este ano.

69 son da provincia de Lugo e 4 do IES Perdouro!

Parabéns Begoña, Uxía, Xabier e Laura!!!!!!

100% de aprobados na PAU

Un ano mais o 100% dos alumnos do IES Perdouro que realizaron a proba de acceso a universidade (PAU) entre os días 11 e 13 de xuño lograron superala con éxito.

O director do centro, Santiago Pérez, amosouse moi satisfeito do bo resultado acadado polos 15 alumnos e alumnas que se presentaron ás probas (remataron o curso en maio 16 dos 22 matriculados) e atribuíu este éxito ao intenso traballo do alumnado durante os dous anos de bacharelato coa axuda, por suposto, do seu profesorado.

Parabéns Daniel Arranz, Lara Bello, Sabela Blanco, Cristofer Canosa, Pablo Costa, Uxía Díaz, Tania Díaz, Begoña Fachal, Pablo Fernández, Daniel Sante, Azucena Fonteriz, Sara Gil, Laura López, Xabier Mazaira, Uxía Yáñez! Moita sorte nesta nova andaina que se abre!

Premios para as alumnas do CS de Administración e Finanzas

O pasado 19 de xuño, no acto de clausura do proxecto "A Mariña Emprende" promovido pola Fundación Alcoa e a Consellería de Cultura e Educación, tivo lugar a entrega dos premios aos mellores proxectos empresariais realizados polos alumnos dos oito centros educativos da Mariña participantes.

Alumnas do ciclo superior de Administración e Finanzas acadaron o 1º e 2º premio dunha dotación económica de 2.500€ e 1.500€ para financiar o proxecto da súa empresa. O 1º premio foi para as alumnas Andrea Pico Pena e Leticia Rodríguez Pérez. Cristina García López, Raquel Rouco Iglesias e Nuria Rodríguez Blanco levaron o 2º premio do concurso de proxectos da Mariña Emprende.

Parabéns rapazas!!!

Requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015. MEC - BOE 14 xuño 2014

O Ministerio de Educación publica no BOE do 14 de xuño de 2014 os requisitos de renda e patrimonio familiar e as contías das bolsas e axudas ao estudo para o curso 2014-2015, tanto para ensinanzas non universitarias como para ensinanzas universitarias.

Abalar Móbil para as familias

O noso centro foi seleccionado para participar na 3ª fase da implantación de AbalarMóbil.
Abalar Móbil é unha aplicación gratuita que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.
As familias do alumnado xa poden descargar a App en GooglePlay e AppStore. No caso de algún problema coa descarga, podrán acudir ao centro solventar o problema.

Toda a información no portal educativo: Espazo Abalar

Comenius

Comenius 2012-2014              Mon EcoVille: la ville au futur

Actividades de intercambio do departamento de Francés - Acollida en Galicia 18-27 de febreiro.

O alumnado de 3º de ESO participa estes días nun programa de acollida no marco do seu proxecto Comenius MonEcoVille. Máis información no blog do proxecto.

Análise avaliación de diagnóstico 2012

Na avaliación das competencias realizada ao alumnado de 2º da ESO no curso 2011-2012 o IES Perdouro superou a media do grupo ISEC (Índice Socio Económico) de referencia nos resultados acadados para as competencias avaliadas.

Na competencia matemática e lingüística tamén está por enriba da media xeral galega. Parabéns para toda a comunidade educativa do noso centro por estes máis que satisfactorios resultados.

Máis información