Actualidade

Gratuidade solidaria

Formación Profesional

Información do proceso de admisión a ciclos formativos

Información xeral de admisión

Convocatoira ordinaria: Matrícula directa ata o 30 de xullo ás 13.00 horas.

Convocatoria extraordinaria: do 1 ao 11 de setembro

Fondo Libros - Listado provisional de admitidos

Publícase o listado provisional de admitidos de 2º e 4º de ESO para o fondo solidario.

LIBROS DE TEXTO - CURSO 15-16

Antes de mercalos, infórmate sobre o BANCO SOLIDARIO DE LIBROS da ANPA.

Na seguinte ligazón podes consultar o listado de libros de texto e material didáctico impreso para o curso 2015-2016.

application/pdf icon LIBROS DE TEXTO 2015-2016

Calendarios Exames extraordinarios de Setembro

1º + 2º ESO 3º + 4º ESO
1º + 2º Bach. 1º FP Básica

X° intercambio a Francia

Os alumnos de 3° ESO están estes días por Francia. Despois de pasar uns días por París, os rapaces foron acollidos en Bretaña polas familias. Visitaron O Mont Saint Michel, Dinan, Saint Malo e Rennes. Estiveron en clases e foron recibidos no Concello de Janzé polo alcalde.

Intercambio de francés - Acollida en Galicia - 10 anos de irmandamento

Actividades de intercambio do departamento de Francés - Acollida en Galicia 19-26 de marzo.

Un total de 29 alumnos franceses acompañados por tres dos seus profesores do Colexio Jean Monnet da localidade bretona de Janzé están de visita en Burela como parte dun intercambio lingüístico entre os dous centros de enseñanza. Este ano cúmprense 10 anos de intercambio entre ambas vilas.

ANÁLISE AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 2014

Na avaliación das competencias realizada ao alumnado de 2º da ESO no curso 2013-2014 o IES Perdouro superou a media do grupo ISEC (Índice Socio Económico) de referencia nos resultados acadados para as competencias avaliadas.

Competencia

Media ISEC

Media galega

IES Perdouro

Diferenza

Lingüistica

491

531

40

490

C. I.Medio Físico

494

523

29

O noso alumnado destaca nas tres competencias (lingüística, matemática e no coñecemento e na interacción co mundo físico) estando por enriba da media xeral galega.

Informe avaliación de diagnóstico 13-14 IES Perdouro

Erasmus en Alemaña

Tres ex-alumnos recen titulados do IES Perdouro de Burela, viaxarán a Alemaña cunha bolsa de mobilidade Erasmus para realizar prácticas profesionais en centros de traballo de Augsburgo.

Serán oitenta días de prácticas non remuneradas en empresas relacionadas cos estudos cursados para estes tres alumnos do Perdouro. Foron tres os seleccionados que se beneficiarán dunha experiencia laboral única. Remataron a súa formación profesional nos Ciclos Medios de Mecanizado, Peitado e Cosmética Capilar e Instalacións en Telecomunicacións. Como recen titulados, estas bolsas proporcionaralles a oportunidade de ter unha experiencia laboral no estranxeiro, de perfeccionar o coñecemento doutro idioma e de coñecer outras culturas e modos de vida. Tamén coñecerán outros métodos de traballo e ampliarán os seus coñecementos co obxetivo de facilitarlles o acceso laboral e mellorar así a súa empregabilidade. A dirección do centro educativo é consciente na necesidade de internacionalizarse e aposta asi pois por abrir as portas de Europa aos seus titulados a través da realización de programas de mobilidade para a formación.

Análise avaliación de diagnóstico 2012

Na avaliación das competencias realizada ao alumnado de 2º da ESO no curso 2011-2012 o IES Perdouro superou a media do grupo ISEC (Índice Socio Económico) de referencia nos resultados acadados para as competencias avaliadas.

Na competencia matemática e lingüística tamén está por enriba da media xeral galega. Parabéns para toda a comunidade educativa do noso centro por estes máis que satisfactorios resultados.

Máis información