3º premio no concurso Reto Alcoa para Adriana e Aitor, do CM de Xestión Administrativa

Os alumnos Aitor Eijo Oroza e Adriana Otero Pérez gañaron o terceiro premio da final nacional do Reto Alcoa; na 14ª edición da competición celebrada na U-tad (Universidade de Tecnoloxía e Arte Dixital) de Madrid o pasado venres 15 de abril.

O Reto Alcoa é un programa sobre xestión empresarial promovido pola Fundación Alcoa e oreganizaddo pola Fundación Junior Achievement. Consiste nunha simulación virtual de estratexias empresariais; evocando un mundo no que os estudantes son os directores executivos da súa propia empresa. Durante a competición, iniciada en decembro por internet, os alumnos dirixiron a súa propia empresa e tomaron decisións empresariais claves tales como: prezo do produto, niveis de producción, gastos e marketing, gastos de investigacións e desenvolvemento, donacións e porcentaxe de inversión en capital.

Os alumnos do Ciclo Medio de Xestión Administrativa do IES Perdouro de Burela, acompañados pola súa profesora Ana Belén Martínez, recolleron o galardón de mans de Clara Acebes, Directora de Comunicación Alcoa España, e Blanca Narváez, Directora General Fundación Junior Achievement. Ademais de participar na final presencial, tiveron a oportunidade de acudir a talleres de formación relacionados coas habilidades ou a busca de emprego impartidos por Jaime Elguero, Account Executive de General Electric, e Julio Carlavilla, Director de Comunicación de Citibank.