Lingua Española

PROFESORADO

Manuel Bouzas Escudero

María de los Ángeles Diéguez Rodríguez

Soledad Cuba López (Jesús Carlos Ramilo Machado)

David Pérez Álvarez, xefe do departamento

Charla da Escritora Sonia Mirón

O pasado venres o alumnado de 2º de ESO puido desfrutar dun encontro coa escritora Sonia Mirón, autora de Un sol dentro de mí, un dos libros que máis éxito está a ter neste nivel. Sonia Mirón falou, entre outras cousas, do seu proceso de escritura e afondou nun dos temas principais que aborda na súa obra, o acoso escolar, así como no efecto que tivo o seu libro en rapaces e rapazas que o leron. Rematou a sesión cunha interesante rolda de preguntas do noso alumnado e, por suposto, coa firma de libros. Grazas, Sonia, por este estupendo encontro literario!

CURIOSIDADES LITERARIAS 2022

Compartimos nuevos podcasts! Esta vez, elaborados por alumnado de 1º de Bachillerato en la materia Literatura Universal:

Buen trabajo!

EL BATISCAFO CURIOSO 2022: SUMERGIÉNDONOS EN EL ORIGEN

Compartimos audios de alumnado de 1º de Bachillerato sobre el origen de alguna palabra o expresión:

Enhorabuena por el trabajo!!!

ENCONTRO CON IGNACIO VILAR

Hoxe, no festival de Cans, con Ignacio Vilar e con Aura 1964, o guión da súa vindeira película.No grupo do clube de lectura do Pino Manso leron o libro Aura 1964 e hoxe realizaron un coloquio con el. Intercambiaron opinións sobre a temática, os protagonistas, os espazos, a literatura, o audiovisual... Porque unha peli sempre comeza por palabras e por alguén que as escribe. "Aura 1964", unha ollada ao pasado para poder seguir sementando un bo futuro. E se rematase sendo algúns d@s nos@s alumn@s os actores ou actrices da peli? Grazas a Ignacio Vilar e grazas a Eva, de Vía Láctea Films, por convidarnos a esta sesión tan bonita.

CLUBE DE LECTURA

No clube de lectura de 1º e 2º da ESO xa rematamos as nosas reunión sobre

O ladrón de soños! Despois de viaxar polo universo fantástico do profesor

Basilius, ímonos adentrar nunha dura realidade histórica, o xenocidio