DIA DA MULLER E NENA NA CIENCIA ACTIVIDADE DO 9 DE FEBREIRO

Aquí vos deixamos o enlace ó vídeo previo á realización do kahoot.

Aquí tedes os códigos para o kahoot por cursos e grupos no caso de 2ºESO:

código 1ºESO:06695846

RECURSOS RECOMENDADOS SOBRE RECICLAXE E REUTILIZACIÓN

O equipo de biblioteca recomenda a toda a comunidade educativa o visionado dos documentais enlazados, sobre a temática da problemática de consumo excesivo e posterior necesidade de reciclaxe de materiais, que serán o maior reto medioambiental do noso siglo.

"Cada xesto conta e entre todos podemos cambiar as cousas"

REPORTAXES SOBRE OBSOLESCENCIA PROGRAMADA

Documentales de La 2

Comando actualidad

Montañas de roupa usada nos países máis pobres

BBC

Lectura

CONCURSO SOBRE COGUMELOS

CLUBS DE LECTURA E TEATRO VISITAN LUGO e PORTOMARÍN

Como actividade final para despedir o curso, o alumnado pertencente aos Clubs de Lectura e Teatro viaxaron a Lugo e Portomarín o pasado martes 27 de xuño. Especialmente interesante foi a visita ao Vello Cárcere de Lugo e a historia de Portomarín contada pola nosa guía Candela, alumna do IES Fernando Blanco de Cee e filla do último bebé nacido no vello Portomarín.

Aquí vos deixamos algúns dos momentos desa xornada:

8-M NO POETA AÑÓN

ESTA SEMANA DO 8-M NO NOSO IES TIVEMOS A SORTE DE PODER CONTAR CUNHAS MULLERES PIONEIRAS EN DISTINTOS CAMPOS.

O luns pola mañá tivemos unha charla da investigadora María Mayán, responsable do grupo de investigación CellCOM, que nos falou do seu traballo de investigación no CHUAC da Coruña.

O luns pola tarde Pilar Neira, deportista de alto nivel, actualmente adestradora da selección femenina galega de fútbol, contounos como foron os seus inicios neste mundo tan masculino.

O mércores acompañounos Bárbara Romaní, capitana de buque mercantil a explicarlle ao noso alumando que xa non hai carreiras de homes ou de mulleres e que todos teñen as mesmas oportunidades.

Deixámovos uns vídeos que preparamos para celebrar ese día.

ENTREGA DE PREMIOS EXPOSICION "MULLERES NA CIENCIA"

Aquí podedes ver ós gañadores do concurso realizado pola BIBLIOTECA  en colaboración co departamento de BIOLOXÍA na semana das MULLERES NA CIENCIA. Noraboa ós gañadores e tamén a tódolos participantes !!!!!

José Lago e Santiago Rodríguez de 4ºESO e Álvaro Domínguez de 3ºA.

SEMANA DA CIENCIA NO IES POETA AÑÓN

Esta semana no IES POETA AÑÓN o Departamento de Bioloxía e Xeoloxía en colaboración coa bibiloteca organizaron actividades de divulgación da Ciencia.

Exposición sobre mulleres científicas

Exposición micolóxica

Exposición de libros sobre Ciencia

Concienciación medioambiental

O NADAL CHEGOU AO IES POETA AÑÓN

Esta semana o IES inaugurou o árbol de Nadal coa axuda de alumnado de 4º de ESO.

RECOLLIDA SOLIDARIA DE ALIMENTOS NO IES

Do 1 ao 15 de decembro organizamos unha recollida de alimentos e produtos de hixiene para colaborar ca asociación Cáritas de Outes, que está a cargo de veciñas do Concello.

Despois de consultalo con elas, as maiores necesidades actuais son de latas de legumbres, verduras, pescado, bricks de zumo, leite, sopas, condimentos como sal, aceite, azucre, cacao e produtos navideños para que as festas poidan celebrarse en todas as casas neste Nadal.

Tamén precisan algún produto de hixiene como xel ou champú.

(Xa teñen cubertas as necesidades en pasta e galletas)

Grazas a todos e todas pola súa colaboración!

25-N ACTIVIDADE 5ªHORA

Hoxe queremos participar do conxunto de actividades que se levan a cabo nos distintos centros educativos e consellos de Galicia para sumarnos ao rechazo da violencia de xénero e do machismo.

Propóñemoste unha lectura para comezar.

A continuación gustaríanos que reflexiones coa túa clase sobre o vídeo (que atoparás no escritorio), elaborado pola biblioteca escolar e o Departamento de TIC coa colaboración de algúns de vos. Duración:10 minutos

En caso de querer algo máis recomendámoste o vídeo seguinte sobre a nova masculinidade. Duración:7 minutos