Animación á lectura

HORA DE LER DO 2º TRIMESTRE DO CURSO 2022-23

Á volta das vacacións de Nadal retomaremos a actividade da Hora de Ler, recordade que nesta avaliacíon realizarase os martes.  Aquí tedes o enlace ao calendario.

LECTURAS DE HALLOWEEN

O venres 28 de outubro o alumnado de 1º de ESO asistiu a unha sesión de lecturas de Halloween a cargo de alumnado de 1º e 4º de ESO.

Alumnas de 4º de ESO

Alumnos de 1º de ESO A

Alumnos de 1º de ESO B

HORA DE LER DO 1º TRIMESTRE DO CURSO 2022-23

O vindeiro luns 19 comezaremos coa hora de ler, aquí tedes o enlace ao calendario.

HORA DE LER LUNS 27

Ola a tod@s,

Como xa sabedes, cada ano a biblioteca, coa colaboración das distintas materias e do Departamento de orientación, escolle un eixe de traballo para propor actividades sobre o tema ellixido. Este curso o noso proxecto chámase "Outeando emosións" e para iniciar as actividades nada mellor que unha boa lectura. Esperamos que vos guste e que ó longo do ano as actividades que vos propoñamos esperten cando menos algunha "emoción" no noso alumnado. Este curso volveremos a premiar a participación tanto individual como grupal, así que "preparados, listos, xa!"

Estas lecturas son as que vos propoñemos para a segunda Hora de Ler deste curso.

Comprender tus emociones

Como xa sabemos que, segundo o grupo e as gañas de comentar as lecturas, o tempo de realización da actividade pode variar, deixamos á vosa disposición unha segunda lectura coa que esperamos que vos "entre o apetito":

Recetas de lluvia y azúcar- Eva Manzano

HORA DE LER

O luns 20 de setembro retomaremos a actividade de animación á lectura a 1ª hora de clase, aquí podedes consultar o calendario para o primeiro trimestre.

HORA DE LER SEGUNDA AVALIACIÓN

O martes 19 retomaremos a actividade da Hora de Ler cunhas lecturas dixitais sobre medioambiente no marco do Proxecto de biblioteca Outes por un futuro sostible 2.

Pandemia e Medioambiente

HOLAR DE LER 2020_2021

Aquí podedes consultar o calendario para levar acabo a actividade da Hora de Ler ó longo do primeiro trimestre.

Podedes atopar enlaces de lecturas dixitais no BLOG da biblioteca (tendes o enlace no directorio da dereita)

Boas lecturas a tod@s!

LECTURAS PARA O CONFINAMENTO

Estes días a lectura pode ser unha maneira de escapar da túa casa e visitar un montón de sitios...entra nos enlaces que te propoñemos e escolle destino.

"El que lee mucho y anda mucho, ve mucho y sabe mucho". Miguel de Cervantes Saavedra.

HORA DE LER 2º TRIMESTRE

O próximo martes 14 de xaneiro retomaremos a actividade da HORA DE LER.

As lecturas programadas polo Equipo de biblioteca consistirá en dous cofres para lectura individual e repartirase da seguinte forma:

HORA DE LER- RECURSOS ON LINE

Aquí tedes recursos para atopar lecturas on line, para a actividade da Hora de Ler:

Lecturas en castelán

Ciudad Seva