xuño

ENLACES PARA ACCEDER AOS IMPRESOS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2016-2017

IMPRESOS DE MATRÍCULA
Preme no vínculo correspondente para acceder ao IMPRESO DE MATRÍCULA do curso correspondente en formato pdf, cúbreo no ordenador e imprímeo:
Se o arquivo pdf non che deixa escribir ou non escribe correctamente, pode ser cuestión do navegador co que o abriches. Proba a abrilo co navegador Chrome.

• 2º PMAR :  IMPRESO DA MATRÍCULA DE 2º DE PMAR (LOMCE) (PROXIMAMENTE)

Cafetaría
CONDICIÓNS PARA A CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

No seguinte vínculo accedes ao documento pdf das bases para a CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA.

maio 2016

Excursión fin de curso
VIAXE A ROMA DO ALUMNADO DE 4º DE ESO
O alumnado de 4º de ESO elixíu neste curso como destino da súa viaxe de fin de curso a cidade de Roma. Aquí temos un pequeno vídeo dos lugares de interese que visitaron.

PENAVENTURA 2016
Video das actividades realizadas polo alumnado na edición de Penaventura (Portugal) deste curso

abril 2016

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO E FAX DO CENTRO
A CONsellería de Educación cambia de operadora para os teléfonos.
E no IES de Ponteceso xa nos fixeron o cambio das liñaS, polo que se modificaN os números de telefono e fax.

NOVO NÚMERO DE TELÉFONO DO CENTRO

NOVO NÚMERO DE FAX DO CENTRO

marzo 2016

Día da muller
DÍA DA MULLER 2016
...................

Plastica bilingüe
VIDEO de PLÁSTICA BILINGÜE de 1º ESO do CURSO 2014-2015
Víideo desenrolado polo alumnado de EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL BILÍNGÜE, NIVEIS 1º ESO A-B durante o pasado curso 2015, 2016

Automoción
Demostración en directo da explosión dun airbag.
Video gravado no taller de automoción da activación e posterior explosión dun airbag.

febreiro 2016

Celebracións
ANTROIDO 2016 NO IES DE PONTECESO. FESTIVAL
Video do festival de Entroido no IES de Ponteceso coas actuacións en coreografías e desfiles do alumnado e tamén do profesorado.

Excursións
EXCRUSIÓN Á NEVE. ASTUN 2016
Video da viaxe do alumnado a Astun para disfrutar dos deportes da neve en xaneiro, organizado polo departamento de Educación Física