abril 2014

XIV Semana Cultural
VÍDEOS DA XIV SEMANA CULTURAL
Amosamos anaquiños das actividades realizadas durante os catro días da nosa Semana Cultural. Grazas a aqueles que participaron e esperamos que disfrutárades e aprenderades un pouquichiño.
XOVES E VENRES:

MARTES E MÉRCORES:

Bolsas e axudas
BOLSAS de FORMACIÓN en LINGUAS ESTRANXEIRAS

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca 680 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2014.

Destinatarios:
Alumnado de centros educativos sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de réxime xeral, na Comunidade Autónoma Galega, de:
- 1º, 2º, 3º e 4º ESO.
- 1º e 2º Bacharelato.

Requisitos:
- Non ter concedida outra axuda para o mesmo fin neste curso nin estar incurso/a nalgunha prohibición para a subvención.
- Nota mínima na área ou materia de lingua inglesa de Ben ou 6, curso 2012-2013.
- Ter superadas todas as áreas ou materias no curso 2012/2013.
- Ter DNI (excepto menores de 14 anos), ou NIE en vigor, segundo corresponda.

Prazos:
Do 28 de marzo ao 28 de abril (ambos incluídos)

Nestes enlaces accederás a toda a información editada pola xunta:
- CARTEL DAS ACTIVIDADES DE FORMACIÓN, coa información de a quen vai dirixidos e as modalidades, documentación a presentar, prazos, solicitudes, publicación de listas, achegas..
- PÁXINA AXUDASLE DA XUNTA, na que entras identificandote.

CAMPAMENTOS de VERÁN

Oferta de prazas xuvenís nesta Campaña de verán: campamentos de verán por Galicia ou outras comunidades autónomas nos meses de xullo e agosto.

Dirixido a rapaces e rapazas de 9 a 17 anos.

Prazo de solicitude ata o 10 de abril.

No seguinte enlace podes acceder á ORDE do 17 de marzo de 2014 pola que se regula a oferta de prazas xuvenís dentro do programa Campaña de verán-2014 e se procede á súa convocatoria

marzo 2014

ENTROIDO NO INSTITUTO
Vídeo coas actuacións dos grupos no festival de entroido celebrado o venres 28 de febreiro.

febreiro 2014

VÍDEO DA CHARLA SOBRE EDUCACIÓN E NOVAS TECNOLOXÍAS POR JORDI ADELL
Neste vídeo recollemos a parte da exposición sobre Educación e Novas Tecnoloxías que Jordi Adell, profesor da Universidade Jaume I de Castellón, impartíu no noso instituto este mércores 19 de Febreiro.

CHARLA SOBRE EDUACIÓN E TICS
O 19 de Febreiro, mércores, ás 17:50 charla sobre Educación e TIC para o profesorado a cargo de Jordi Adell na biblioteca do IES de Ponteceso. jordi adell

ENLACES BLOG JORDI ADELL
Poder saber máis sobre Jordi Adell no seu blog sobre educación e TIC que podes consultar premendo no seguinte vínculo.
O AUTOR JORDI ADELL
E sobre temas de educación tamén neste mesmo blog.
EDUCACIÓN BLOG JORDI ADELLEDU E TICS

xaneiro 2014

Documentos centro
NOF APROBADO
Neste enlace accedes ao documento en pdf do NOF aprobado no centro no Consello Escolar do 17 de decembro de 2013
NOF DO IES DE PONTECESO

Documentos cafetaría
Documentación para participar no concurso da xestión da cafetaría.
Nos vínculos da columna da dereita podes baixar a instancia de solicitude para participar no concurso da xestión da cafetaría do instituto, documento das condicións e o texto coas bases da convocatoria.

Documentos cafetaría
Preme nos seguintes vínculos para acceder aos diferentes documentos:
instancia de solicitude (en formato doc)
condicións (doc)
convocatoria (doc)

FELIZ ANO 2014

Novo ano 2014
O IES DE PONTECESO DESÉXAVOS UN FELIZ ANO 2014
Para que o ano 2014 non repita os malos tempos do 2013 e sexa un ano mellor en todos os aspectos para todos e todas, e que a educación sexa adubo para a xustiza.