maio 2015

Saída
VISITA DO ALUMNADO DE CMEV E FPB AO MUSEO DO AUTOMÓBIL

O venres 10 de abril os alumnos de 1º do CM de Electromecánica de Vehículos Electropropulsados e os alumnos do 1º ano da FP Básica acudiron as instalacións de Expocoruña, onde se expoñia o proxecto do Museo do Automobil

museo automovil

museo automobil

Museo do Automobil que se ven xestando dende a Fundación Jorge Jove, co fin de xestionar e compartir unha importante colección de vehículos históricos, antigüedades e pezas históricas de diversa procedencia que mostran a evolución ao longo do tempo do sector da automoción e a historia.
Nesta mostra, baixo o titulo "El motor de la Historia" expoñianse ademais do proxecto do museo mais de 60 vehículos de todas as épocas, asi como unha exposición baixo a denominación " como funcionaba", que recollía distintas pezas didácticas ( motores, cambios seccionados, sistemas de dirección etc..)
Ademais, asistiron e participaron nunha charla sobre o procesamento ecolóxico dos vehículos.

museo automobil

Nas Festiletras
ENCONTRO CON LUIS DAVILA NA FUNDACIÓN EDUARDO PONDAL
O debuxante Luis Davila compartiu charla e debuxos co alumnado de 3º de ESO na Fundación como actividade no marco das Festiletras que se celebran na aldea do Couto.
Neste vídeo vemos algunhas das secuencias da xornada.

Ciencia
O ALUMNADO DE 4º DE ESO NO DÍA DA CIENCIA EN A CORUÑA
As alumnas de 4º de ESO, preparadas pola súa profesora de Física e Química Elena Bascuas, participaron no día da Ciencia de A Coruña, atendendo ao público ao que lle explicaba ás diversas actividades científicas que prepararon durante este curso académico.
Neste vídeo vemos como pasaron o día entre experimentos e explicacións.
Neste vídeo vemos algunhas das secuencias da xornada.

abril 2015

FORMACIÓN con PROGRAMAS EUROPEOS no CICLO de AUTOMOCIÓN

O profesor do departamento de Automoción, Juan Rio, participou no programa europeo 'aprende a aprender' realizado na República Checa nas instalacións de centros de ensino de formación profesional deste país, durante a última semana de Marzo. Este proxecto estivo promovido pola Asociación de Profesores de Automoción de Galicia (APAGA) ante a necesidade de lograr unha docencia e aprendizaxe innovadores a traves do novos recursos didácticos.

XV SEMANA CULTURAL

obradorio encadernacion Alumnado de 2º de ESO no obradoiro de encadernación

instrumentos tradicionais Obradoiro de instrumentos musicais tradicionais impartido por Oli Xiraldez, construtor de gaitas e flautas e Gustavo Couto profesor de baile e integrantes do grupo Carapaus

ies urbano lugris malpica Alumnado do IES Urbano Lugrís de Malpica

concerto magin Concerto de Magín para o alumnado do CRA Nosa Señora do Faro de Ponteceso

ceip cabo de area laxe Alumnado do CEIP Cabo de Area de Laxe

cpi eduardo pondal ponteceso Alumnado do CIP Eduardo Pondal de Ponteceso

concerto beatboxConcerto de beatbox para o alumnado de 1º, 2º e 4º de ESO

ceip as revoltas cabana Alumnado do CEIP As Revoltas de Cabana

cip as forcadas corme Alumnado do CIP As Forcadas de Corme

XV Semana Cultural
HORARIOS GRUPOS SEMANA CULTURAL 2015 Neste arquivos pdf podes visualizar os horarios dos grupos durante os días da Semana Cultural (7, 8, 9 e 10 de abril)
HORARIOS GRUPOS XV SEMANA CULTURAL

HORARIOS PROFESORADO

Arquivo pdf cos horarios do profesorado durante a Semana Cultural
HORARIOS PROFESORADO XV SEMANA CULTURAL

marzo 2015

Concerto
ACTUACIÓN MUSICAL ALUMNADO DE MÚSICA
Vídeo da actuación musical no salón de actos o día 27 de marzo do alumnado da materia de música.

febreiro 2015

O ALUMNADO PLANTA MAGNOLIOS
Albúm de fotos dos gurpos do alumnado da ESO, que cada un deles, plantou un Magnolio (Magnolia grandiflora) na parte dianteira do centro.

Saída
SAÍDA A VERDES (3º ESO)
Video da saída que o alumnado de 3º de ESO fixo a Verdes o día 19 de febreiro, para traballar un caderno de campo como traballo de bioloxía e coñecemento do medio.

decembro 2014

PROXECTO PLÁSTICA BILINGÜE (1º ESO)
Video about the "Rotary Disc" project which was carried out by our students of Bilingual Art on the last academic year 2013-2014.
(Video do proxecto do disco rotor que fixemos o pasado curso en Plástica Bilíngüe de 1º de ESO)