Benvida: 25 anos do IES Pontepedriña

Cartel 25 anos

Benvido/a ao sitio web do IES Pontepedriña, de Santiago de Compostela. Emprega os menús laterais para informarte sobre o noso centro e as ensinanzas que nel se imparten, ou para acceder aos documentos que son de interese para os membros da nosa comunidade educativa e relacionados co funcionamento xeral do centro. Se o que buscas son contidos de tipo didáctico entón accede á nosa aula virtual. Se desexas poñerte en contacto con nós, podes empregar calquera das vías que atoparás nesta ligazón.

Este ano celebramos os 25 anos de existencia do noso centro. Para favorecer o contacto entre o antigo alumnado existe unha páxina e un grupo en facebook.

Finalistas do Parlamento Xove 2015!

diferentes imaxes do equipo na xornada de debate

Parabens!!!

O equipo de debate do Ies Pontepedriña, formado por Mar Álvarez, Adela Cebeiro, Nicolas Conseil e Ramón Daniel Regueiro e dirixido por Marilo Lagarón, ganou os tres debates nos que participou na fase clasificatoria do Parlamento Xove 2015, polo que pasa a final de esta edición.

O tema de debate desa fase foi sobre a seguinte cuestión: debería adiantarse a maioría de idade legal aos 16 anos?. Premede aquí para máis información sobre o Parlamento Xove

Á espera da final, darlles de novo a noraboa.

Entrevista a Mar Álvarez e Adela Cebeiro

Premendo aquí está a entrevista a  Mar Álvarez e Adela Cebeiro feita polos  informativos de V Televisión, sobre a súa participación na Olimpiada de Filosofía.

Exposición Galicia Industrial

A exposición Galicia Industrial, patrocinada

por a Fundación Barrie de la Maza,

e coordinada por Belén Balbina Buño Fernández, María José Martínez Rey, Paz Freire Campo e Mª Begoña Torreiro Anta,  está instalada na segunda planta do instituto,

no pasillo dos laboratorios de Ciencias e Física e Química.

Permanecerá ata o mercores día 11 de Marzo.

II Olimpiada Galega de Filosofía

Tres das participantes da viaxe a Londres estaban entre as catro persoas finalistas da II Olimpiada Galega de Filosofía na categoría do "Dilema Moral", e tiñan que explicar a súa posición fronte ao dilema o Xoves 26 de Febreiro, en público nun acto na Facultade de Filosofía. Mar Álvarez, Andrea Barros e Adela Cebeiro fixerono vía Skype, a través do móbil dende Londres, concretamente dende o Darwin Center, no  museo de Historia Natural.

olimpiadagalegafilosofiamomento da final da II Olimpiada de Filosofía de Galicia. Para ver máis fotos premede aquí

Finalmente Adela Cebeiro foi a gañadora e por tanto a representante de Galicia na Olimpiada de Filosofía de España. Noraboa as tres pola súa boa participación e a profesora Pilar González Borrajo. Máis información da Olimpiada aquí

Viaxe a London 2015

fotogrupolondon

Dende o 24 de febreiro ata o 28 de febreiro o alumnado de 4º da ESO estivo visitando a cidade de Londres. A visita incluiu dende un paseo ao redor do Tamesis ata o mercado de Candem, ademais de visitas aos museos de Historia Natural, de Ciencias e o Británico.

A maiores aínda hubo tempo para que tres alumnas participaran na Olimpiada de Filosofía Galega dende alí, pero iso é outra historia..

Na foto está o grupo diante de onde estaba a fonte causante da epedemia de cólera do ano 1854. O nome do pub é en homenaxea John Snow, médico ingles que descubriu que ese era o foco do contaxio. Mais información de esto e do programa da visita aquí  (entrar como convidado). Proximamente estarán as fotos na galería do centro.

Participación no concurso Odisea

Nova edición do concurso on-line Odisea, cada vez con máis participantes a nivel nacional, e unha selecta representación do noso centro. 10 grupos, 27 entusiastas concursantes, estudiantes de Latín, Grego e Cultura Clásica, que loitaron 4 días mostrando o seu coñecemento do mundo clásico. ¡Noraboa, rapaz@s! Fortes Fortuna adiuvat

Olimpiada Matemática Galega

O 16 de xaneiro celebrouse a LI Olimpiada Matemática Galega. Noraboa a todos os participantes do IES Pontepedriña e en especial a Ángela Dono Carames que conseguiu unha mención de honra. Máis información premendo aquí

Noraboa a Rosa Veiga Otero: Premio Extraordinario de Bacharelato

A alumna do IES A Pontepedriña Rosa Veiga Otero, acadou hai uns días o Premio Extraordinario de Bacharelato, despois de ter unha media no bacharelato superior a 8,75 e no exame do premio estar entre unha das mellores vinte notas de Galicia. Noraboa e a disfrutar do premio. Para ter máis información sobre o tema premede aquí

Tamen darlle a noraboa o resto do alumnado do centro que se presentou polos seus bos resultados Gonzalo Castellanos Arias, Anxo Manuel Minguillón Pereiro.

Construímos unha charca!!

Actualizado

Se se preme na imaxe pódese ver a construcción da charca e neste enlace  a galería de fotos da construción

charcapontepedriña