Benvida: 25 anos do IES Pontepedriña

Cartel 25 anos

Benvido/a ao sitio web do IES Pontepedriña, de Santiago de Compostela. Emprega os menús laterais para informarte sobre o noso centro e as ensinanzas que nel se imparten, ou para acceder aos documentos que son de interese para os membros da nosa comunidade educativa e relacionados co funcionamento xeral do centro. Se o que buscas son contidos de tipo didáctico entón accede á nosa aula virtual. Se desexas poñerte en contacto con nós, podes empregar calquera das vías que atoparás nesta ligazón.

Este ano celebramos os 25 anos de existencia do noso centro. Para favorecer o contacto entre o antigo alumnado existe unha páxina e un grupo en facebook.

Reserva de praza e solicitude de admisión de ESO ou bacharelato no curso 2016-2017

* Para o alumnado do centro ou dos centros adscritos:O prazo de solicitude de reserva de praza para cursar estudos de ESO ou bacharelato é do 1 ao 15 de febreiro. O impreso corespondente pode descargarse (en formato pdf editable) premendo nesta ligazón. * Para alumnado de novo ingreso no centro (que non proceda dun centro adscrito):A solicitude de admisión é do 1 de marzo ao 20 de marzo. O impreso correspondente (en formato pdf editable) pode descargarse premendo nestoutra ligazón. Cómpre sinalar que deberán presentarse dúas copias asinadas (polos dous pais) pois unha delas será selada e serverá de resgardo. Ademais desa solicitude asinada polos dous pais, deberase achegar a seguinte documentación:

• Libro de familia
  • DNI do alumno/a, se o ten

A documentación relativa á baremación non é necesario aportala neste prazo. No caso de ser necesaria, solicitaríaselles con posterioridade.Os interesados poden desacargar o calendario do proceso completo de adminsión e matrícula premendo nesta ligazón. Lémbrase que só se pode presentar unha única solicitude, no centro para o que se solicita praza en primeiro lugar. O incumprimento deste apartado implica a perda de todos os dereitos de prioridade que lle poideran corresponder ao alumno (artigo 7.3 do Decreto 254/2012).Lémbrase aos alumnos deste centro que soliciten praza noutro, que deben comunicar ao mesmo tempo a dita solicitude na secretaría do IES Pontepedriña, segundo o artigo 9.3 da Orde do 12 de marzo de 2013

Héctor: o regreso (1)

Héctor Rodríguez  é doutor en Enxeñería Química e Ambiental e ademais  antigo alumno do IES Pontepedriña e..

Héctor Rodríguez

.

...se queredes saber máis da historia premede aquí

XI Olimpíada de Bioloxía

Parabéns para  TANIA PENAS IGLESIAS, gañadora na Fase

Autonómica Galega da XI Olimpíada de Bioloxía.

Un ano máis son as mulleres as que arrasan en ciencia, particularmente

en Bioloxía: temos unha campioa pero foron catro as olímpicas que participaron

nas probas o pasado venres 16 de Xaneiro.

participantesolbio

Imaxe das participantes na olimpiada Carlota Pazos, Tania Penas, Paula Pais, Sofía Rendo

Guía de Lectura para o Nadal

Podedes consultar a guía de lectura que nos recomenda a biblioteca do centro para este nadal. Premede sobre a imaxe para vela

Disfrutade das vacacións e leede moito.

Ramón Daniel Regueiro Espiño: Gañador dun premio extraordinario de ESO!!!

Ramón Londres 2015

Noraboa Ramón Daniel Regueiro Espiño

Premio Extraordinario da ESO no ano 2015

Bos resultados nas PAAU 2015

Entre o alumnado do curso pasado houbo bos resultados nas probas de acceso á universidade. A propia institución  dentro do seu  "Programa A Ponte entre o Ensino Medio e a USC"  organizou un acto de recoñecemento aos mellores expedientes das PAAU 2015. No seu sitio web estas as fotos de  Ángela Dono Caramés, Elba García Hermida e Ekaterina Ovchinnikova no escenario do Auditorio de Galicia mostrando o seu diploma.

Angela_Acto-USC   Elba-Cathy_acto-USC

Angela dono con Bárbara

Pódese premer nas fotos para velas un pouco mellor.

En toda a colección de imaxes oficiais deste acto, só hai unha dos asistentes tomada de cerca: a de Ángela. Ben se lle ve o aspecto de estudante aplicada, así que aproveitamos para insertala xunto coas outras.

Gotas para Nixer

Para colaborar co proxecto de Unicef  "Gotas  para Nixer" realizouse no instituto unha carreira organizada polos departamentos de filosofía e educación física.

Tamén conseguiuse a coloboración de Abanca.

Todo aquel que queira colaborar poderá facelo na súa segunda edición en marzo de 2016.

Grupos de alumnado Bacharelato e ESO

Premendo en cada curso está a lista de alumnado correspondente a ese curso.

ESO:

1ºESO R

1ºESO S 1ºESO T 2ºESO R 2ºESO S 3ºESO A 3ºESO M 4ºESO A 4ºESO B 4ºESO D

BACHARELATO

1º A 1º B 1º C 1º D 2º A

2º B

Calendario inicio do curso 2015/16

CALENDARIO DE INICIO DE CURSO.

15 DE SETEMBRO:

11:30H: PRESENTACIÓN DE ALUMNADO DE 1º DE BACHARELATO.
11:45H: PRESENTACIÓN DE ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO
12:00H: PRESENTACIÓN DO ALUMNADO DE 1º DE ESO, ACOMPAÑADOS DOS PAIS. RECEPCIÓN NO SALÓN DE ACTOS E LOGO ENTRADA NAS AULAS COS TITORES CORRESPONDENTES. PRESENTACIÓN DO ALUMNADO DE 2º DE ESO.
12:30H: PRESENTACIÓN ALUMNADO DE 3º E 4º DE ESO.
13:35H: REMATE DA XORNADA DE MAÑÁ ( os alumnos/as con transporte serán recollidos a esa hora)
16:30H : PRESENTACIÓN NO SALÓN DE USOS MÚLTIPLES DOS CICLOS FORMATIVOS DE F.P.
16:30H: COMENZO DAS CLASES EN SECUNDARIA E BACHARELATO.

O DÍA 16 DE SETEMBRO EMPEZARÁN AS CLASES EN XORNADA DE MAÑÁ ÁS 8:45 E COMEZARÁ A FUNCIONAR O TRANSPORTE ESCOLAR.
    O COMEZO DAS CLASES EN CICLOS É ÁS 14:50.

O DÍA 15 DE SETEMBRO O TRANSPORTE ESCOLAR RECOLLERÁ AO ALUMNADO ÁS 11.15 HORAS NAS PARADAS HABITUAIS E SERÁN LEVADOS AOS SEUS DOMICILIOS AO REMATE DAS ACTIVIDADES ( 13:35 HORAS). POLA TARDE TERÁ XA O HORARIO HABITUAL .