Benvida: 25 anos do IES Pontepedriña

Benvido/a ao sitio web do IES Pontepedriña, de Santiago de Compostela. Emprega os menús laterais para informarte sobre o noso centro e as ensinanzas que nel se imparten, ou para acceder aos documentos que son de interese para os membros da nosa comunidade educativa e relacionados co funcionamento xeral do centro. Se o que buscas son contidos de tipo didáctico entón accede á nosa aula virtual. Se desexas poñerte en contacto con nós, podes empregar calquera das vías que atoparás nesta ligazón.

Neste curso 2014-15 é o 25º aniversario da creación do noso centro. Para celebralo temos pensado levar a cabo diversos actos, nos que nos gustaría que tamén participase antigo alumnado. Polo tanto, se estiveches escolarizado no noso instituto nos seus primeiros anos de existencia e queres colaborar con esta celebración, ponte en contacto co centro.

Noraboa a Rosa Veiga Otero: Premio Extraordinario de Bacharelato

A alumna do IES A Pontepedriña Rosa Veiga Otero, acadou hai uns días o Premio Extraordinario de Bacharelato, despois de ter unha media no bacharelato superior a 8,75 e no exame do premio estar entre unha das mellores vinte notas de Galicia. Noraboa e a disfrutar do premio. Para ter máis información sobre o tema premede aquí

Tamen darlle a noraboa o resto do alumnado do centro que se presentou polos seus bos resultados Gonzalo Castellanos Arias, Anxo Manuel Minguillón Pereiro.

Construímos unha charca!!

Actualizado

Se se preme na imaxe pódese ver a construcción da charca e neste enlace r a galería de fotos da construción

charcapontepedriña

Semana das Letras Galegas dedicada a Xosé María Díaz Castro

Este ano o día das Letras Galegas está dedicado a Xosé María Díaz Castro

No vestíbulo do intituto hai unha exposición sobre el

Vicent van Gogh

Exposición dos traballos realizados sobre  Vicent van Gogh polo alumnado de 4ºAB de Educación  Plástica e Visual. Premendo nas imaxes vense máis grandes

Ciclo de Animación Sociocultural na Festa da Primavera

O día 3 de maio o Barrio de San Pedro realizou a Festa da Primavera

O ciclo de Animación Socio-Cultural do centro participou nela

.

Soño de unha noite de verán

finaldaobra O Grupo de Teatro do IES Pontepedriña estrenou a súa obra "Soño de unha noite de verán" , unha adaptación da obra de Shakespeare do mesmo título. A estrea foi un exito como poderón comprobar o alumnado de 2º e 3º  da ESO, que asistiron a mesma. Informaráse da  data na que haxa unha nova representación.

Conseguido o segundo posto no PARLAMENTO XOVE 2014!!!

ENTREGAPREMIO

Con Ovidio Rodeiro, Subdirector Xeral de Xuventude

EQUIPOo equipo

CONTRARIOS

Co equipo do Ies Antón Fraguas

O sábado 26, un equipo formado por  Mar Ávarez, Ramón Daniel Regueiro,

Adela Cebeiro e Patricia Lagoa de 3º da ESO participaron na final de

Parlamento Xove 2014. O tema do debate era: LEMOS MÁIS OU MENOS

DENDE A IRRUPCIÓN DE INTERNET NA NOSA VIDA COTIÁ?

Despois dunha dura final, que se celebrou no Parlamento de Galicia,

e tras gañarlle un primeiro debate ao IES A. Fraguas de Santiago ,

o resultado final foi o de subcampións.

Parabéns a todos eles polo excelente resultado!!!

(se premedes sobre as fotos podedes velas en grande)

Intercambio de Libros

A Biblioteca do centro organiza un intercambio de libros durante este mes de abril. Todos aqueles libros que se teñan na casa, e que se queiran cambiar, podense deixar na mesa que esta no vestíbulo do centro. Aí están outros libros que se poden levar libremente.

Na imaxe está a mesa do intercambio. Animadevos a participar!!!

Exposición: Mulleres con Valor

No vestíbulo do centro está a exposición "Mulleres con Valor"

(da Biblioteca do IES Xan Montes)organizada pola

biblioteca do centro.

Nela pódese ver billetes de diferentes paises que teñen como

personaxe homenaxeada é unha muller.