Reserva de praza e solicitude de admisión de ESO ou bacharelato no curso 2015-2016

* Para o alumnado do centro ou dos centros adscritos:O prazo de solicitude de reserva de praza para cursar estudos de ESO ou bacharelato é do 1 ao 19 de febreiro. O impreso corespondente pode descargarse (en formato pdf editable) premendo nesta ligazón. * Para alumnado de novo ingreso no centro (que non proceda dun centro adscrito):A solicitude de admisión é do 1 de marzo ao 20 de marzo. O impreso correspondente (en formato pdf editable) pode descargarse premendo nestoutra ligazón. Cómpre sinalar que deberán presentarse dúas copias asinadas (polos dous pais) pois unha delas será selada e serverá de resgardo. Ademais desa solicitude asinada polos dous pais, deberase achegar a seguinte documentación:

• Libro de familia
  • DNI do alumno/a, se o ten

A documentación relativa á baremación non é necesario aportala neste prazo. No caso de ser necesaria, solicitaríaselles con posterioridade.Os interesados poden desacargar o calendario do proceso completo de adminsión e matrícula premendo nesta ligazón. Lémbrase que só se pode presentar unha única solicitude, no centro para o que se solicita praza en primeiro lugar. O incumprimento deste apartado implica a perda de todos os dereitos de prioridade que lle poideran corresponder ao alumno (artigo 7.3 do Decreto 254/2012).Lémbrase aos alumnos deste centro que soliciten praza noutro, que deben comunicar ao mesmo tempo a dita solicitude na secretaría do IES Pontepedriña, segundo o artigo 9.3 da Orde do 12 de marzo de 2013

Benvida: 25 anos do IES Pontepedriña

Benvido/a ao sitio web do IES Pontepedriña, de Santiago de Compostela. Emprega os menús laterais para informarte sobre o noso centro e as ensinanzas que nel se imparten, ou para acceder aos documentos que son de interese para os membros da nosa comunidade educativa e relacionados co funcionamento xeral do centro. Se o que buscas son contidos de tipo didáctico entón accede á nosa aula virtual. Se desexas poñerte en contacto con nós, podes empregar calquera das vías que atoparás nesta ligazón.

Actualización:Neste curso 2014-15 é o 25º aniversario da creación do noso centro. Para celebralo temos pensado levar a cabo diversos actos, nos que nos gustaría que tamén participase antigo alumnado. As actividades de celebración seran do 27 de abril ao 30 de abril. O 30 de abril é a data elexida para a reunión da comunidade educativa  actual e histórica. Existe unha páxina e un grupo en facebook  para a celebración.Ademais, se estiveches escolarizado no noso instituto nos seus primeiros anos de existencia e queres colaborar con esta celebración, podes usar o  contacto co centro.

Participación no concurso Odisea

Nova edición do concurso on-line Odisea, cada vez con máis participantes a nivel nacional, e unha selecta representación do noso centro. 10 grupos, 27 entusiastas concursantes, estudiantes de Latín, Grego e Cultura Clásica, que loitaron 4 días mostrando o seu coñecemento do mundo clásico. ¡Noraboa, rapaz@s! Fortes Fortuna adiuvat

Olimpiada Matemática Galega

O 16 de xaneiro celebrouse a LI Olimpiada Matemática Galega. Noraboa a todos os participantes do IES Pontepedriña e en especial a Ángela Dono Carames que conseguiu unha mención de honra. Máis información premendo aquí

Guía de Lectura para o nadal

Esta é a guía con recomendacións para o nadal feita dende a biblioteca do centro.

No adxunto está o arquivo en formato pdf, por si hai algún problema de visualización. Disfrutade da lectura!!

Noraboa a Rosa Veiga Otero: Premio Extraordinario de Bacharelato

A alumna do IES A Pontepedriña Rosa Veiga Otero, acadou hai uns días o Premio Extraordinario de Bacharelato, despois de ter unha media no bacharelato superior a 8,75 e no exame do premio estar entre unha das mellores vinte notas de Galicia. Noraboa e a disfrutar do premio. Para ter máis información sobre o tema premede aquí

Tamen darlle a noraboa o resto do alumnado do centro que se presentou polos seus bos resultados Gonzalo Castellanos Arias, Anxo Manuel Minguillón Pereiro.

Construímos unha charca!!

Actualizado

Se se preme na imaxe pódese ver a construcción da charca e neste enlace  a galería de fotos da construción

charcapontepedriña