Concurso Sopa de Estrelas

Se queres participar na segunda edición do concurso Sopa de Estrelas, organizado por o equipo da Biblioteca, fai clic na imaxe.

Páxina de Física e Química

Felicidades a Francisco Mariño por o 3º premio da Fundación Telefónica pola sua páxina web

O seu traballo recibeu o 3 premio entre máis de 1700 participantes a nivel internacional!

Facede clic abaixo se queredes visitar a páxina premiada

.

Páxina Ciencias Sociais

facede click na imaxen para visitar a páxina de recursos e materiais para o estudio das ciencias sociais elaborada pola profesora carmen mecías

Eleccións Consello Escolar 2012

NOTA INFORMATIVA

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

O seguinte é o calendario electoral  aprobado pola Xunta Electoral en reunión mantida hoxe, mércores 7 de novembro, as 12:10.

• Presentación de Candidaturas:

Do luns 12 ao xoves 22 de novembro, ámbolos dous inclusive.

As papeletas de presentación de candidatura recolleranse en Conserxería e entregaranse na Secretaría.

• Proclamación das candidaturas:

Venres, 23 de novembro, ás 12.10 horas.

• Datas das votacións para representantes do Consello Escolar:

Profesorado: Mércores, 28 de novembro, de 10.10 a 10.30 horas e de 12.10 a 12.30 horas, na Sala de Profesores.

Pais e Nais: Mércores, 28 de novembro, de 16.30 a 20.00 horas, na Sala de Profesores.

Alumnado: Xoves, 29 de novembro, ao longo da mañá, nas Aulas.

Persoal de Administración e Servizos : Xoves, 29 de novembro, de 11.00 a 12.00 horas, na Secretaría.

• Proclamación dos candidatos elixidos:

Venres, 30 de novembro, ás 12.10 horas.

Libros de texto 2012-2013

Segundo Premio Festival Internacional Ourense para Soncine

SONCINE gaña o segundo premio do II Certame de Cinema OUFF Escola, dentro da XV edición do Festival de Cine Internacional de Ourense. Parabéns a todos os que traballades en SONCINE.

Enlace co Blog da Biblioteca

Fai clic en bookiño para visitar o blog da biblioteca

SONCINE

Pincha no debuxo para ver videos producidos por SONCINE sobre actividaes levadas a cabo no noso IES.