CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR CAMPO A TRAVÉS

Este venres, 12 de abril celebrouse o CAMPIONATO PROVINCIAL ESCOLAR de Campo a través para centros educativos más instalacións do Albergue Xuvenil Virxe de Loreto, en Porto do Son.

Participamos con 4 equipos.

Na categoría Infantil feminino, o equipo formado por María Vázquez, Amaia Sanjurjo, Inés Miguel, Lía Blanco e Enma Ramos, acadou o 6° posto.

En Infantil Masculino, Martín Pino, Darío Vázquez, Gael Domínguez, Rubén Ares e Rubén Leiro foron sétimos.

As Cadetes femininas, con Noa Martínez, África Ríos, Lara Martínez, Elena Teijo, Marina Casáis e Elina Velaj rozaron a medalla, quedando en cuarta posición.

Por último, os Cadetes Masculinos, con Javier Neira, Alejandro Espiñeira, Anderson González, Marcos García e Iker Hernández obtiveron un 5°posto.

Parabéns a todos os participantes!!!                       FOTOS

COPA COLEXIAL. CLASIFICADAS PARA A GRAN FINAL

Á terceira foi a vencida. Tras dúas presenzas en semifinais nas dúas últimas partticipacións, o noso equipo femenino acadou a clasificación para a final da sede de A Coruña deste prestixioso trofeo tras vencer a Esclavas por 22-21 (hai que ter en conta que os partidos teñen unha duración menor que a dos partidos federados).

Victoria merecida, pero con sufrimento. Foi un partido marcado por unha alta intensidade defensiva de ambos equipos, o que redundou en posesións longas e tanteos curtos. As nosas foron por díante durante todo o encontro, agás unha ventaxa dun punto no primeiro cuarto.

Ata o descanso as diferenzas foron curtas, pero ao final do terceiro cuarto e ao principio do último, foise ata os oito puntos tras anotar Suevia de de tiros libres e Unha tripla de Jasmina.

Sen embargo, un arreón final de Esclavas nos dous últimos minutos puxo o marcador nun puño, 22-21 a falta de 18 segundos. O equipo foi capaz de aguantar a posesión, incluso recibindo dúas faltas personais.

Felicidades a Inés Miguel, Carla Martínez, Esther Racca, Alicia Docampo, Suevia Casal, Paula Pose, Alba Vázquez, Lucía Zas, Daniela Becerra e Jasmina Couto

A final será o martes 30 de abril na Polideportiva de Riazor, contra o vencedor do Maristas-Compañía de María.

Agardamos que veñades a animar.

CURSOS DE ACREDITACION DIXITAL

O 15 de abril terá lugar unha reunión no salón de actos do edificio principal do IES Rego de Trabe para expoñer as caracterísitcas dos vindeiros cursos de acreditación dixital para persoas adultas, que se desenvolverán nas seguintes datas:

• O primeiro entre o 17 de abril e o 22 de maio, luns e mércores e xoves de 18.00 a 20.00 horas.
  • O segundo no mes de xullo, de luns a venres, en horario de mañá.
Estes cursos son comtinuación dos realizados durante o ano 2023, polo que todas as persoas que asistiron a aqueles poderán matricularse nestes novos. Tamén son finaciados por Fondo Social Europeo, polo que non supoñen ningún custo.

Se non pode asistir a esa reunión e ten interés nalgún dos cursos, por favor infórmese a partir do 15 de abril na conserxería do instituto ou chamando ao 881906801.

OFERTA EDUCATIVA 2024-25 POR CURSOS

A oferta educativa para o curso 24-25 por cursos é a seguinte:

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO

En cumprimento da nova lei educativa estatal, este curso está previsto en todas as comunidades autónomas a realización das probas da avaliación de diagnóstico para o alumnado de 4.º curso de educación primaria e 2.º curso de educación secundaria obrigatoria. No caso de Galicia, terán lugar os próximos días 10 e 11 de abril.

Para atopar máis información clique na imaxe:

AXUDAS PARA UN CURSO INTENSIVO DE INMERSIÓN LINGÜÍSITCA EN INGLÉS

Axudas do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes.

Toda a información no sitio web