Sindicato de estudantes

Asociación de alumnos Sindicato de Estudantes

O día 6 de novembro, coa intención de expresar a opinión dos alumnos, defender os seus dereitos e participar na labor educativa do centro, creouse a asociación de alumnos "Sindicato de Estudantes", vinculada a dito sindicato, e cuxa xunta directiva está composta polos seguintes membros:

-Coordinador: Javier Rivas Rodríguez 1º Bach. B

-Tesoreiro: Juan Miguel Teixeira Rodríguez 1º Bach. B

-R. Propaganda: Alejandro Combarro Martín 1º Bach. A

-R. Acción Sindical: Vacante. Buscamos xente concienciada coa actividade sindical e a movilización estudiatil.

-R. Deporte e Cultura: Nerea López Otero 1º Bach. A

Todo alumno interesado en participar no sindicato ou teña algunha proposta ou actividade pode poñerse en contacto con calquera membro e será escoitado. Temos que recordar que a asociación está desvinculada da Xunta de Delegados, ainda que traballarán xuntas en certas actividades.

A sede da asociación atoparase no sótano da biblioteca do centro. A páxina do sindicato é a segunte: http://www.sindicatodeestudiantes.net/

O coordinador do Sindicato e presidente da Xunta de Delegados Javier Rivas Rodríguez.

Ferrol, a 6 de Novembro de 2012

Distribuir contenido