Animación á lectura

Guía do usuario da biblioteca do Ricardo Mella

LGTBiblioteca. Recomendacións de lectura

Halloween: Lecturas recomendadas

Visita guiadas á biblioteca do instituto

O alumnado de 1º de Administración e finanzas organizaron a visita guiada á biblioteca do instituto.

Como actividade do módulo de Comunicación os alumnos de Administración e finanzas, divididos en parellas realizaron visitas guiadas a 16 grupos distintos. A actividade consistía en ir a buscalos á aula, levalos á biblioteca, explicarlles a presentación de Guía do usuario, e realizar unha enquisa de satisfación. As visitas realizáronse durante a semana do 15 ao 19 de novembro, en horario de diurno.

A organización en conxunto foi todo un éxito. Por unha parte os de AF fixeron un traballo moi eficiente, onde viviron en primeira persoa a experiencia de organizar un evento real e dun xeito moi profesional. O alumnado dos distintos grupos comportáronse dun xeito excepcional.

E o grupo da biblioteca quedou moi satifesto polo traballo desenvolvido.

Moitas felicidades a todos

Club de lectura