IES Rio Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela estamos a traballar para ofrecer puntualmente toda a información que resulte de interesa para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Reunión Pais/Nais/Titores Legais do IES Río Cabe

A Asociación de Nais e Pais do IES Río Cabe (ANPA) convoca unha reunión no Salón de Actos do Instituto o próximo Mércores 29 de Outubro de 2014 ás 20:30 horas da tarde.

A reunión está aberta a todos os país, nais e titores legais dos alumnos/as do IES "Río Cabe" e non unicamente aos socios actuais da ANPA.

Dende a Dirección do centro e dende a ANPA animamos a que asistan todos/as familiares que teñan alumnos matriculados no Instituto.

Clases de Xadrez

Con motivo da promoción do xadrez entre a poboación de Monforte de Lemos e promovido polas ESCOLAS DEPORTIVAS MUNICIPAIS de Monforte tanto para menores como para adultos, e apoiando ao club de xadrez MONTE FORTE recentemente constituído anunciamos a posibilidade de asistir a clases de xadrez na Casa da Cultura de Monforte, en horarios de luns de 19 a 21 horas (de 19 a 20 horas para menores de 16 anos e de 20 a 21 horas para adultos).

Programa Internacional de Bolsas "High School"

O programa Internacional de Bolsas High School consiste en cursar un ano académico nos Estados Unidos, impulsado conxuntamente pola Fundación Amancio Ortega e a Fundación Barrie.

A 6ª Edición desta convocatoria de bolsas, abriuse o pasado 3 de outubro e finalizará o 17 de novembro. Estas bolsas son para realizar estudos equivalentes a 1º de Bacharelato nun High School de Estados Unidos. A primeira convocatoria deste programa tivo lugar no ano 2009 e seleccionáronse 50 alumnos de centros galegos para realizar estudos de 1º de Bacharelato nun centro de Estados Unidos durante o curso 2010-2011. Dende entón, e ata a data, convocáronse cada ano 75 bolsas con este fin.

A convocatoria diríxese a alumnos que, no momento desta, estean a cursar 4º da ESO nun centro escolar de Galicia.

A dotación de cada bolsa supón o 100% de cobertura do curso académico, así como o apoio continuado durante a estanza, a organización das viaxes, aloxamento e manutención durante o curso e seguro médico e de accidentes. Os alumnos seleccionados cursarán en Estados Unidos o "Grade 11", equivalente a curso de Bacharelato, nun instituto americano (High School), de entre a rede de 18.000 centros públicos do país.

Co fin de que o proceso de integración e aprendizaxe da lingua inglesa sexa o máis completo posible, o aloxamento dos estudantes en Estados Unidos realízase en familias americanas de acollida.

Poden ver máis información (bases e normativa do programa) na web http://www.becashighschool.org

Impresora 3D

Hai uns días o Concello de Monforte decidiu comprar catro impresoras 3D, tres para os IES de Monforte e unha para pola a disposición dos veciños nas instalacións municipais.

Coa nosa impresora 3D, da marca BQ, xa fixemos algunhas pezas e pola aula de informática do centro xa pasaron moitos alumnos para vela en funcionamento.

A continuación podedes ver algunhas imaxes da mesma e das pequenas figuras que construímos:

Máis información sobre a mesma a podedes atopar na seguinte páxina web: PRUSA i3 HEPHESTOS

E podedes ver os seguintes vídeos para ver como é a montaxe da mesma:

Unboxing:

Instrucións de montaxe:

Desde aquí queremos darlle as grazas ao Concello e felicítalo pola iniciativa de dotar ao centro cunha impresora 3D e facer chegar esta nova tecnoloxía tanto aos docentes como ao alumnado de Monforte de Lemos.

Horarios de titorías de diúrno

Tanto en Alum_Titorías como en Pais/Nais_Titorías podemos consultar o horario e os nomes dos titores ou titoras e os grupos dos que o son.

Titorías telemáticas

ATENCIÓN!. DISPOÑIBLE A ACTUALIZACIÓN Á VERSIÓN 1.0.4. DE abalarMóbil

Está dispoñible para a descarga dende a APP STORE (Apple) ou a  GOOGLE PLAY (Android) a versión 1.0.4 da aplicación.

Os usuarios de Android deberían ver actualizadas de maneira automática a súa aplicación. É posible (segundo a configuración do seu dispositivo) que precise conexión á wi-fi ou incluso un reinicio para que se produza a actualización. Os usuarios de iOS (iPad ou iPhone) precisarán acceder á APP STORE para facer a actualización dende alí.

Esta versión incorpora distintas melloras e soluciona diversos problemas, especialmente os da versión de iOS que xurdiron ao actualizar Apple ao iOS 7.

A través do espazo Abalar, o profesorado e os responsábeis do alumnado poden levar a acción titorial a través da internet. Só é necesario que ambas as dúas partes estean dadas de alta na plataforma (subscritas).

Hai dous camiños para acceder a esta fórmula de titorías:

1-Desde o espazo Abalar: mediante DNI electrónico, certificado da FNMT ou usuario e contrasinal.

2-Desde un móbil smartphone.

Para este segundo caso pode ver as instrucións neste vídeo.

Para poder utilizar a aplicación abalarMóbil os seus datos como responsable do alumno deben estar correctamente actualizados no centro. Por tanto se ten problemas para acceder contacte co centro para comprobar que os seus datos son correctos e están completos.

Guía da aplicación para as familias de abalarMóbil.

Descarga en pdf da guía de abalarMóbil.

Formulario para informar de incidencias coa aplicación abalarMóbil.

Obter en GOOGLE PLAY
  Obter en APP STORE

Información adicional sobre o Espazo Abalar:

Guía para as familias do Espazo Abalar (non de abalarMóbil)