IES Rio Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela estamos a traballar para ofrecer puntualmente toda a información que resulte de interesa para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Inauguración do campo de Voleibol

O Venres 12 de decembro inauguramos un novo espazo deportivo para os rapaces do noso centro. Trátase dun campo de céspede para poder xogar ao Voleibol. A continuación podedes ver algunha imaxe do mesmo e as regras deste deporte as podedes atopar neste enlace.

Visita á Fundación TIC de Lugo

Un grupo de alumnos de 2º de ESO visitaron o pasado 10 de decembro a Fundación Tic en Lugo. Alí puideron ver como se leva a cabo a produción e gravación dun informativo e tiveron a oportunidade de ser eles mesmos os protagonistas dun deles actuando como presentadores. Unha interesante experiencia.

Alumno distinguido co "Premio Extraordinario de ESO"

Un alumno do IES Río Cabe está entre os 20 estudantes de toda Galicia distinguidos pola Consellería de Educación cos premios extraordinarios de ESO (DOG do 4 de decembro de 2014), cos que se recoñece o rendemento, o esforzo e a superación persoal. É de destacar que é o único alumno monfortino que acada esta distinción e na provincia de Lugo unicamente 5 alumnos obtiveron este premio.

Parabéns de toda a comunidade educativa ao noso alumno.

Podes escoitar a entrevista que lle fixeron en Radio Principal Cadena SER de Monforte o día 15 de decembro pinchando no enlace que está abaixo.

Película "A Esmorga"

Un grupo de alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato acudiron aos multicines "Hollywood" da nosa localidade para visionar a película "A Esmorga". A actividade estivo promovida polo Departamento de Lingua e Literatura Galega do centro, o que permitiu aos nosos estudantes ver esta versión cinematográfica da obra de Eduardo Blanco Amor.

Excursión a Ourense

O alumnado do 2º ciclo da ESO asistiu no día de hoxe a unha representación dunha obra de teatro en francés no Teatro Principal de Ourense: "Monlsménie".

Tamén aproveitaron o resto da mañá para visitar o Centro Cultural "Marcos Valcárcel" e visionar as exposicións de fotografía "Os que habitan" de Eva Díez e "You are you" de Lindsay Morris.

A continuación podedes ver algunhas fotos da actividade:

Novos membros do Consello Escolar

Unha vez celebradas as eleccións para a renovación parcial do Consello Escolar, a Xunta Electoral do centro na súa reunión do 24 de novembro de 2014 proclamou candidatos electos ás seguintes persoas:

PROFESORADO:

González López, Beatriz

López Méndez, Anunciación

Morais Torres, Carmen María

Rodríguez Prieto, Consuelo

Queda sen cubrir unha vacante por falta de candidatos/as.

ALUMNADO:

Iván Docasar García

Queda sen cubrir unha vacante por falta de candidatos/as.

NAIS-PAIS-TITORES LEGAIS:

Lamas Rodríguez, David

Rodríguez Fernández, Emilio

Blanco García, Rosa (ANPA)

Fernández Luaces, María Teresa; queda en reserva por se se producise algunha baixa ou renuncia neste sector.

PERSOAL NON DOCENTE:

González Rodríguez, Raquel

A composición actual do Consello Escolar a podedes atopar no seguinte enlace da páxina web do centro:

Titorías telemáticas

ATENCIÓN!. DISPOÑIBLE A ACTUALIZACIÓN Á VERSIÓN 1.0.4. DE abalarMóbil

Está dispoñible para a descarga dende a APP STORE (Apple) ou a  GOOGLE PLAY (Android) a versión 1.0.4 da aplicación.

Os usuarios de Android deberían ver actualizadas de maneira automática a súa aplicación. É posible (segundo a configuración do seu dispositivo) que precise conexión á wi-fi ou incluso un reinicio para que se produza a actualización. Os usuarios de iOS (iPad ou iPhone) precisarán acceder á APP STORE para facer a actualización dende alí.

Esta versión incorpora distintas melloras e soluciona diversos problemas, especialmente os da versión de iOS que xurdiron ao actualizar Apple ao iOS 7.

A través do espazo Abalar, o profesorado e os responsábeis do alumnado poden levar a acción titorial a través da internet. Só é necesario que ambas as dúas partes estean dadas de alta na plataforma (subscritas).

Hai dous camiños para acceder a esta fórmula de titorías:

1-Desde o espazo Abalar: mediante DNI electrónico, certificado da FNMT ou usuario e contrasinal.

2-Desde un móbil smartphone.

Para este segundo caso pode ver as instrucións neste vídeo.

Para poder utilizar a aplicación abalarMóbil os seus datos como responsable do alumno deben estar correctamente actualizados no centro. Por tanto se ten problemas para acceder contacte co centro para comprobar que os seus datos son correctos e están completos.

Guía da aplicación para as familias de abalarMóbil.

Descarga en pdf da guía de abalarMóbil.

Formulario para informar de incidencias coa aplicación abalarMóbil.

Obter en GOOGLE PLAY
  Obter en APP STORE

Información adicional sobre o Espazo Abalar:

Guía para as familias do Espazo Abalar (non de abalarMóbil)