IES Rio Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela estamos a traballar para ofrecer puntualmente toda a información que resulte de interesa para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

Obra de teatro "Des-Enlace"

VENRES 6 de maio ás 20:30 horas

CASA DA CULTURA - MONFORTE DE LEMOS

ENTRADA GRATUITA

EXCURSIÓN DE DIVULGACIÓN XEOLÓXICA NA RIBEIRA SACRA

O día 27 de abril, mércores, o alumnado de  Bioloxía e Xeoloxía de 4º de ESO e 1º de BAC participou nunha excursión no entorno do Canón do Sil, guiada por un xeólogo con experiencia en divulgación. Ademais de observar procesos xeolóxicos actuais e do pasado, poideron observar a natureza e os monumentos da zona. Ás 8:45 sairon do noso centro en autobús, visitando entre outras cousas a canteira e o alto de Marroxo, onde observaron as formacións xeolóxicas das Capas dos Montes e das Pizarras de Luarca, así como as vistas da conca sedimentaria de Monforte. Pararon tamén no mirador de Doade para observar o canón do río Sil e a súa geomorfoloxía, regresando ao centro ás 14:15 horas.

Concurso de Oratoria Improvisada - Alumnado de Bacharelato

O venres 22 de Abril, ás 10.25h, no Salón de actos do IES Río Cabe celebrouse á final do concurso de oratoria improvisada para os alumn@s de 1º e 2º de Bac.

Chegaron á final un total de 22 alumn@s e presentáronse 19.

A gañadora desta edición foi Henar González de 2º BAC A. -xa na edición anterior quedara entre os primeiros clasificados-, estando moi disputados os tres primeiros postos.

O xurado estivo formado por tres profesores do centro e dous alumn@s, unha de 1º Bac e un de 2º Bac.

Esta é a Clasificación final dos 5 primeiros clasificados:

1º. HENAR GONZALEZ------------2ºBac A

2º. SERGIO CASTRO--------------2ºBac B

3º. NOE TEÓFILO -----------------1ºBac A

4º. ÁNGELA GONZÁLEZ----------1º Bac A

5º. AROA MORA-------------------1ºBac B

A actividade estivo organizada polo equipo de normalización lingüística e o Departamento de Galego do centro.

Facendo click na seguinte imaxe accédese a unha pequena galería de fotos da actividade:

Día do libro 2016

O venres 22 de abril conmemoramos no centro o "Día do Libro". Un ano máis o Equipo da Biblioteca organizou o "amigo invisible" e tanto alumnos como profesorado regalámonos libros uns a outros.

Para a recollida dos mesmos o "Equipo da Biblioteca" repartiunos no chan do Pavillón debuxando a forma xeométrica dunha espiral e tiñamos que percorrer o camiño mirando os libros ata atopar o noso.

Máis información en Bibliocabe e clickando na seguinte imaxe pódese acceder a unha pequena galería de imaxes:

Excursión a Gundivós e a Adegas Guímaro

O xoves catorce de Abril de 2016, o Ciclo Superior de guía, información e asistencia turísticas estivemos de visita polo Concello de Sober.

Asistimos a unha magnífica charla por parte de Pedro Rodríguez, propietario da Adega Guímaro, sobre os segredos e virtudes dos viños da Ribeira Sacra; ademais obsequiounos coa cata dos caldos que con tanto esmero elaboran.

Rematamos a visita a Sober na Reitoral de Gundivós, da man de Elías González, un dos derradeiros oleiros da comarca, que nos ensinou a rehabilitación do edificio do século XVIII, mentres nos falaba das potencialidades do mundo rural e artesán. Agasallounos ao fin coa elaboración dunha peza cerámica, dende o torno ao afumado, até dar a capa de pez; co que aprendimos as características únicas desta nosa cerámica.

"Connected: The game"

A FAD (Fundación de Axuda contra a Drogadición) e Google lanzan en todos os países da Unión Europea, «Connected: The Game».

"Connected: The game" é un xogo-concurso virtual, dispoñible en cinco idiomas, español, inglés, francés, alemán e italiano, co obxectivo de sensibilizar a xóvenes e adolescentes europeos de 13 a 16 anos sobre o uso responsable das Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), fomentando un uso constructivo das mesmas desde o respeto a un mesmo e aos demais.

No xogo poden participar adolescentes de todos os países da Unión Europea a través da plataforma http://www.connectedthegame.eu, desde o 1 de abril ata o 15 de maio de 2016. Cada usuario compite no seu ámbito territorial (país) pero pode realizar o xogo no idioma que desexe.

Unha vez finalizado o prazo de participación, establecerase un gañador por país que recibirá un premio tecnolóxico. A entrega de premios terá lugar na sede do Parlamento Europeo a finais de xuño de 2016.

A alumna Claudia Peña artista semifinalista de MusicAula 2016

A alumna de 1ºB de Bacharelato, Claudia Peña Martínez, é unha das 25 semifinalistas da sétima edición do festival MusicAula. MusicAula é o primeiro Festival de música en España dirixido a xóvenes e adolescentes grupos de música e solistas, e a súa vez, a colexios e Institutos de todo o país que os respaldan no certamen.