IES Rio Cabe

Benvido á web do IES Río Cabe. Desde esta páxina inicial podes acceder aos diferentes bloques de contidos que se ofrecen. Nela estamos a traballar para ofrecer puntualmente toda a información que resulte de interesa para toda a comunidade educativa.

Así mesmo, na Aula virtual, os departamentos irán actualizando o seu material didáctico.

RetoAlcoa 2013/2014

O pasado xoves 10 de abril, un equipo de 3 alumnos de 2 Bac. participaron en Madrid na final nacional do concurso escolar RetoAlcoa. Álex López López, Iván Piñeiro Criado e Eduardo Varela González foron os GAÑADORES ABSOLUTOS desta competición, quedando os 3 primeiros postos configurados polos seguintes equipos:

Esta era a edición número XII deste programa patrocinado pola Fundación Alcoa e organizado por Junior Achievement, unha das maiores organizacións educativas sen ánimo de lucro do mundo.

Os compoñentes de cada un dos equipos adoptan o papel de directivos dunha empresa ficticia e teñen que tomar decisións como o prezo de venda ao público, o volume de produción, investimentos en publicidade, investigación e desenvolvemento, número de unidades a producir…, ademais en todo momento se ven afectados polos factores que afectan a un mercado real ou polas decisións do resto de equipos competidores.

Á final nacional unicamente lograron acceder 8 equipos, entre os cerca de 1000 estudantes que participaron ao longo do curso nas zonas de influencia de Alcoa: Galicia, Asturias, País Vasco, Comunidade Valenciana e Madrid.

A entrega de premios fíxose nun dos palcos de honor do estadio Santiago Bernabeu, a continuación os oito equipos finalistas asistiron a unha comida no restaurante “Real Café Bernabeu”, gozando dunhas espectaculares vistas ao campo, e para rematar a xornada realizaron unha visita guiada as instalacións do estadio, sala de trofeos, vestiarios, banquillos, sala de prensa…

Ademais, o mércores 9 de abril, os alumnos participaron na escola de negocios ESADE nun programa intensivo de “Habilidades para o Éxito”, onde recibiron formación impartida por expertos de prestixio en materias como técnicas de presentación, recursos humanos, currículum vitae, entrevistas de traballo, etc.

Por último, coa viaxe a Madrid para participar na final do concurso e con todos os gastos financiados por Alcoa, puideron aproveitar para coñecer algúns dos lugares máis emblemáticos da capital de España e visitar lugares como o museo do Prado, Palacio Real e outros.

Axudas para a formación en linguas estranxeiras 2014

No DOG do día 27 de marzo publicase a Orde do 13 de marzo de 2014, pola que se convocan axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2014, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de concorrencia competitiva.

O prazo de presentación de solicitudes comeza o día 28 de marzo e remata o día 28 de abril.

A información sobre este programa, así como a aplicación "en liña" que se menciona na convocatoria, atopase na seguinte páxina web:

Tirorías telemáticas

ATENCIÓN!. DISPOÑIBLE A ACTUALIZACIÓN Á VERSIÓN 1.0.4. DE abalarMóbil

Está dispoñible para a descarga dende a APP STORE (Apple) ou a  GOOGLE PLAY (Android) a versión 1.0.4 da aplicación.

Os usuarios de Android deberían ver actualizadas de maneira automática a súa aplicación. É posible (segundo a configuración do seu dispositivo) que precise conexión á wi-fi ou incluso un reinicio para que se produza a actualización. Os usuarios de iOS (iPad ou iPhone) precisarán acceder á APP STORE para facer a actualización dende alí.

Esta versión incorpora distintas melloras e soluciona diversos problemas, especialmente os da versión de iOS que xurdiron ao actualizar Apple ao iOS 7.

A través do espazo Abalar, o profesorado e os responsábeis do alumnado poden levar a acción titorial a través da internet. Só é necesario que ambas as dúas partes estean dadas de alta na plataforma (subscritas).

Hai dous camiños para acceder a esta fórmula de titorías:

1-Desde o espazo Abalar: mediante DNI electrónico, certificado da FNMT ou usuario e contrasinal.

2-Desde un móbil smartphone.

Para este segundo caso pode ver as instrucións neste vídeo.

Para poder utilizar a aplicación abalarMóbil os seus datos como responsable do alumno deben estar correctamente actualizados no centro. Por tanto se ten problemas para acceder contacte co centro para comprobar que os seus datos son correctos e están completos.

Guía da aplicación para as familias de abalarMóbil.

Descarga en pdf da guía de abalarMóbil.

Formulario para informar de incidencias coa aplicación abalarMóbil.

Obter en GOOGLE PLAY
  Obter en APP STORE

Información adicional sobre o Espazo Abalar:

Guía para as familias do Espazo Abalar (non de abalarMóbil)

Horarios de titorías de diúrno

Tanto en Alum_Titorías como en Pais/Nais_Titorías podemos consultar o horario e os nomes dos titores ou titoras e os grupos dos que o son.