Concurso de Oratoria improvisada - Alumnado de ESO

O venres 29 de Abril, ás 11.45h, no Salón de actos do ies Río Cabe celebrouse á final do concurso de oratoria improvisada para os alumn@s de 1º e 2º de ESO. Chegaron á final un total de 24 alumn@s e a gañadora desta edición foi Iván  de 1º ESO C.

O xurado estivo formado por tres profesores do centro e dous alumn@s, unha de 1º ESO e un de 2ºESO.

Esta é a Clasificación final dos 4 primeiros clasificados:

1º.... Iván------------ 1º ESO C

2º ...Uxía------------ 1ª ESO A

3º... Iván -------------1º ESO A

4º... Breixo-----------1º ESO B

Ás 13.25h, no Salón de actos do Íes Río Cabe celebrouse á final do concurso de oratoria improvisada para os alumn@s de 3º e 4º da ESO. Chegaron á final un total de 16 alumn@s e a gañadora desta edición foi Victoria de 3º ESO A.

O xurado estibo formado por tres profesores do centro e dous alumn@s, unha de 3ª ESO e un de 4º ESO

Esta é a Clasificación final dos 3 primeiros clasificados:

1º....Victoria Buvareva…3º ESO A

2º ...Maria Préstamo...3º ESO B

3º...Claudia Cerdeira 3ºESO A

A actividade estivo organizada polo equipo de normalización lingüística e o Departamento de Galego do centro.