Río Cabe Turismo

Pretende ser o blog do CS de Turismo do IES Río Cabe.

ALUMNAS DO CICLO DE TURISMO COÑECEN O ROMÁNICO DE FERREIRA DE PANTÓN

As alumnas do Ciclo de Turismo do IES Río Cabe desprazáronse ata Pantón para coñecer e admirar os diversos monumentos situados no concello, referencia do románico na Ribeira Sacra.

Recibidos polo alcalde, D. José Luís Álvarez, estiveron acompañados por D. Francisco Javier González da Concellería de Cultura, e por Dona Flora Enríquez, que asumiu o papel de guía e descubriulles todos os segredos do Románico na súa visita ao Mosteiro Cisterciense de Ferreira, unha das xoias románicas do municipio. Ademais de percorrer diversas estanzas deste, tamén aproveitaron para degustar algúns dos doces artesáns realizados polas relixiosas que habitan o cenobio.

Posteriormente desprazáronse ata a Igrexa de San Miguel de Eiré, unha igrexa do s. XII, declarada monumento nacional. A continuación visitaron a igrexa de San Esteban de Atán, que data dos séculos XII e XIII, e situada nunha zona dende a que se divisa unha bela panorámica do río Miño. Como colofón a este percorrido cultural por Pantón, achegáronse ata a igrexa de San Vicente de Pombeiro, do século XII, onde puideron admirar tanto as características arquitectónicas do templo coma as pinturas que adornan os seus muros.

Tanto alumnas coma profesores quedaron altamente impresionados polos monumentos visitados, polas súas características e historia, así como polos enclaves onde se levantan, lugares de gran beleza paisaxística, declarando a importancia turística deste concello da Ribeira Sacra.

VISITA A LA IGLESIA DE SANTA MARÍA DE PROENDES Y A LA RECTORAL DE GUNDIVÓS

Como el blog de turismo fue creado con posterioridad a la realización de algunas actividades hechas por los alumnos del ciclo, vamos a reflejarlas y ordenarlas cronológicamente.

El 18 de octubre, el grupo de alumnos del C.S. de Guía, Asistencia e Información Turística, realizaron una visita por algunas de las referencias turísticas y culturales de la comarca.

En primer lugar, visitamos la Iglesia de Santa María de Proendes, en donde pudimos admirar las características arquitectónicas y pictóricas de este templo. Para esta visita contamos con la presencia de Paula Vázquez Verao, de la Asociación "Colado do Vento", que ejerció de guía, mostrándonos todos aquellos aspectos que hacen de esta iglesia un referente del estilo románico de esta comarca.

En la misma parroquia, también descubrimos la existencia de restos de petroglifos, que, aunque inventariados, no están lo suficientemente señalizados.

Finalmente, nos dirigimos hasta el lugar de Gundivós, donde visitaron la Alfarería Elías en la Rectoral de Gundivós. Allí, este artesano oleiro, Elías, que ha recuperado antiguas tradiciones en la fabricación de cerámica, nos acompañó en una visita por el centro alfarero, donde nos explicó las características de esta artesanía popular, típica de la comarca, pudiendo admirar diversas piezas antiguas en el museo del centro alfarero, así como también algunas de las dependencias recuperadas de la Casa Rectoral.

Como colofón a la visita, pudimos observar y participar en la elaboración de una pieza de cerámica, quedando todos gratamente impresionados por cómo se realiza dicho proceso.

Os recomendamos esta visita. ¡Vale la pena!

Presentación do blog "Río Cabe Turismo".

Queremos dar la BIENVENIDA a toda la Comunidad Educativa del IES Río Cabe al blog del Ciclo de Turismo.

Este proyecto nace con la finalidad de facilitar a todos vosotros información sobre las diversas actividades realizadas por los alumnos del ciclo de Guía, Información y Asistencia Turística.

También queremos utilizar este medio como canal en donde dar a conocer la riqueza cultural y natural de Galicia, y facilitar información de todos aquellos destinos que consideremos más interesantes.

Finalmente, indicar que también hablaremos de destinos nacionales e internacionales, y de todos aquellos aspectos relacionados con el turismo, que estimemos puedan resultar de vuestro interés.

Gracias por vuestra atención e interés.

Dpto. Turismo IES Río Cabe