Información sobre probas de acceso ós CTD nivel I de Fútbol e Balonmán

• Informacion na páxina da consellería: ciclos deportivos- probas de acceso - ver-
  • Información na web de Ensinanzas deportivas do centro: datas, lugar e horarios das probas - ver -
  • Localización das instalacións deportivas donde se desenvolven as probas a realizar no IES Sánchez Cantón de Pontevedra: Instalacións da Xunqueira en Pontevedra: Campo de fútbol A Xunqueira II e Pabellón Multiusos Xunqueira II. - ver -
  • Resolución da dirección xeral de Educación, FP e Innovación Educativa, pola que se convocan probas de acceso ás enseñanzas deportivas  - ver - (horarios e lugar das probas, tribunais, etc)
RESULTADOS DAS PROBAS E MATRÍCULA:
  • Rematadas as probas, o alumnado estará atento a páxina web da Consellería donde sairán os resultados provisionais e definitivos da admisión.
  • Tamén se deberá preguntar na secretaría do centro donde se matriculou o alumno para as probas sobre os prazos de matrícula e listados definitivos de admitidos logo da baremación. O alumnado deberá matricularse dentro do plazo establecido a risco de perder a súa praza en favor do seguinte na lista.
Información no blog ciclos deporte

Última modificación: Mércores, 7 de Setembro de 2016, 17:14