Bolsas e axudas

Vigo en inglés - Programa municipal de inmersión en lingua inglesa

O programa vai dirixido a estudantes de 3º da ESO. Desenvólvese no mes de setembro, outubro, novembro de 2024 e consiste nunha estadía de 3 semanas nun país de fala inglesa. Durante este tempo, os rapaces asisten a un centro escolar, coma calquer outro estudiante local.

Prazo de presentación de solicitudes: Desde o 08 de abril de 2024 ao 19 de abril de 2024 (ambos incluídos).

Bases e convocatoria premendo AQUÍ

Ligazón á web do Concello premendo AQUÍ

Bolsas Eurolingua

Infórmase da apertura da 11ª Convocatoria das Bolsas Eurolingua para a realización de Cursos de Inglés en Irlanda de dúas semanas de duración durante o verán nun programa de inmersión todo incluído dirixido a estudantes de Secundaria, Ciclos e Universidade.

Poden consultar toda a información da convocatoria picando nesta ligazón: Becas Eurolingua

• O programa está becado ao 100% e inclúe:
  • Programa de 20 clases de inglés semanais.
  • Material didáctico.
  • Aloxamento en familias seleccionadas e residencia.
  • Programa de actividades culturais, visitas e excursións.
  • Certificado de aproveitamento  do curso expedido polo colegio.
  • Teléfono de emerxencia 24 horas.
  • Non incluído, pero xestionable gratuitamente, o billete de avión.

Os requisitos para solicitar a bolsa son:

• Idade mínima 14 anos.
  • Media académica de polo menos 6 puntos.
  • Estar matriculado neste curso nalgún destes estudos: ESO, Bacharelato, Ciclos Formativos ou Universidade (masters e doctorados incluídos).
  • Ter nacionalidade de calquera país da UE.

O prazo de solicitude para esta bolsa finaliza o 21 de abril. Se teñen calquera dúbida  pódena consultar no noso apartado de preguntas frecuentes, respondendo a este e-mail ou no noso chat en liña.

Bolsas e axudas a alumnos/as de niveis post-obrigatorios

Aberto o prazo de solicitude das bolsas e axudas para o alumnado que curse ensinanzas de niveis post-obrigatorios no curso 2024-2025

Prazo de solicitude

O prazo de presentación de solicitudes comeza o 19 de marzo de 2024 ás 09:00 h e remata o 10 de maio de 2024 ás 15:00 h.

Tramitación

A tramitación realízase mediante a sede electrónica do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes, e a autenticación pode facerse de dúas maneiras:

• Mediante usuario (DNI o NIE) e contrasinal establecida polo/a usuario/a no momento de rexistrarse. A identidade é comprobada mediante cruce de datos co Ministerio del Interior.
  • Mediante certificado electrónico, integrado na plataforma Cl@ve. Si se utiliza esta forma de autenticación, todas as consultas que se realicen sobre o estado da tramitación deberán facerse do mesmo xeito.

Máis información

As consultas sobre o procedemento poden realizarse por calquera dos medios que se encontran na páxina de Información administrativa.

INFORMACIÓN MINISTERIO

Convocatoria AXUDASLE 2024

Publicada a convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2024, destinadas ao alumnado de 1º e 2º de bacharelato que cursa en centros docentes sostidos con fondos públicos. (DOG do 12/02/2024).

A solicitude destas axudas iniciarase a través da aplicación en liña dispoñible na páxina web do programa: https://www.edu.xunta.gal/axudasle/

Máis información premendo aquí

Probas de nivel lingüístico 2023-2024

DATA, HORA E LUGAR PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS LIBRES (ESO) Convocatoria 1 setembro 2023. Información importante.

As probas celebraranse no IES Politécnico (Rúa do Conde de Torrecedeira, 88), en sesións de mañá e tarde, o día 1 de setembro de 2023 (convocatoria extraordinaria).

Data de celebración: Venres, 1 de setembro de 2023

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar 2023/2024

Bolsas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo 2023

Convocatoria de bolsas e axudas do Ministerio de Educación e Formación Profesional para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo.

Plazo de presentación de solicitudes

08 de maio de 2023 - 20 de setembro de 2023

Máis información e acceso á convocatoria premendo AQUÍ

CONVOCATORIA DE BOLSAS PARA ESTUDOS POSTOBRIGATORIOS

En documento adxunto podedes consultar a  Resolución do 15 de marzo de 2023, da Secretaría de Estado de Educación, pola que se convocan bolsas de carácter xeral para o curso académico 2023-2024, para estudantes que cursen estudos postobrigatorios, publicada no BOE do 17 de marzo.

Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2023/24

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou, no BOE do 17/03/2023, o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2023/24 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios.