Alumnado do Sofía finalista en Madrid no concurso "retoAlcoa"

O pasado día 8 de abril saíron cara a Madrid os compoñentes do equipo do noso instituto que resultou finalista no concurso de Simulación de empresas de RetoAlcoa xunto co seu profesor de Economía, Iñaki Tomás. Estes alumnos de 1º de Bacharelato, Alejandro García e Antía Rodríguez, disputarán a final nacional a outros sete equipos e asistirán a unha serie de actividades formativas e lúdicas na sede de ESADE de Madrid como premio á súa excelente clasificación na primeira fase dunha dura competición na que participan numerosos centros educativos, públicos e privados, do territorio nacional.

Dende aquí a nosa noraboa para eles e o seu profesor así como os mellores desexos de éxito nesta fase final.

ÁFRICA: A TERRA E A PALABRA.

Desde o Equipo de Dinamización Lingüística invitamosvos a ver esta exposición, situada no andar baixo do Centro. Comprobaredes que a lingua portuguesa- con máis de 40 millóns de falantes en África- é de moi fácil comprensión para nós. Poderedes tamén reflexionar sobre a situación deste continente, tan de actualidade trala morte – e sobre todo a vida – de Nelson Mandela e a dramática situación de tantos inmigrantes ás portas de Europa.

Visita á Cidade da Cultura

Dentro das actividades complementarias do Departamento de Debuxo e da Biblioteca do Centro, o alumnado de primeiro da ESO visitou dúas exposicións, "Gravado" e "Auga Doce", o pasado martes día 25.

En ambalasdúas recibiron explicacións didácticas  a cargo de profesionais expertos en cada unha das temáticas.

Asistencia a un concerto no Auditorio de Galicia

O pasado mércores 26 de marzo, o alumnado de 3º ESO, asistiu no Auditorio de Galicia, en Santiago de Compostela, a un concerto didáctico adicado a tres grandes mestres de música clásica.

A Real Filharmonía de Galicia, dirixida por Piero Lombarda interpretou a obertura As Hébridas de F. Mendelssohn, a Sinfonía nº 44 de J. Haydn, e a Sinfonía nº 36 de W. A. Mozart.

Ver álbum de fotografías.

Visita a AQUACIENCIA

O alumnado de Física e Química de 4º de ESO acudiu ás instalacións de AQUACIENCIA, no parque Raíña Sofía, onde realizou unha  visita guiada na que Juan Astigarrabía e Pablo Pérez proporcionaron unha amena e precisa explicación das aplicacións da auga ó longo da historia.

Ver álbum de fotografías da visita.

Alumnos do Sofía Casanova nunha xornada de xuízos no Xulgado do Penal

Alumnos de 1º e 2º curso de bacharelato seguiron onte a xornada de xuízos no Xulgado do Penal número 2 de Ferrol. A maxistrado, María Jesús García, baixou do estrado en varios momentos para explicar aos novos pormenores do sistema penal español e dos casos que se estaban vendo.

A Voz de Galicia recolleu os pormenores desta visita.

Ver noticia.

Crónica e fotos do entroido 2014

O 27 de febreiro celebramos no instituto o Entroido e, con esta actividade, comezaron tamén os actos de conmemoración do 50 aniversario do noso centro.

Os nosos rapaces e rapazas participaron masivamente nun concurso que tiña como obxectivo revivir situacións propias do ano 1964, aínda que, finalmente, algunhas das representacións xeralizáronse á década dos 60.

ADMISIÓN DO ALUMNADO

Rematado o prazo de presentación de solicitudes de admisión para o vindeiro curso 2014-2015 a dirección do IES Sofía Casanova informa que non é necesario presentar a documentación dos criterios alegados por quedar prazas vacantes en todos os cursos e niveis de ensinanza.