Visita aos museos científicos coruñeses

Os departamentos de Ciencias da Natureza e Física e Química organizaron o día 27 de xaneiro unha interesante visita aos museos científicos da Coruña.

Pola mañá, acudiron á Casa das Ciencias e asistiron a unha sesión no planetario onde puideron observar o ceo da noite do mesmo día 27.

Pola tarde, as visitas foron na Casa do Home e na Casa dos Peces. Na primeira viron unha reportaxe en 3D sobre a fabricación do Boeing 787 e diversas exposicións. Na casa dos peces realizaron un percorrido por todas as instalacións e puideron contemplar a hora da merenda das focas.

Os profesores acompañantes foron os seus profesores Cristina, José, Lili e Luisa.

Visita ao parque de Sotavento

Os alumnos de 3º de ESO, acompañados polas súas profesoras de Tecnoloxía, Eva, Bea e Teresa, visitaron o 23 de xaneiro as instalacións do parque de Sotavento.

Alí puideron observar os detalles da enerxía eólica e o seu funcionamento que estudaran na aula. Ademais, visitaron on aeroxerador por dentro. A visita rematou coa visita a unha casa bioclimática, onde comprobaron as aplicacións das enerxías renovables.

Mención de Honra para Miguel Picos Maíztegui

O noso alumno Miguel Picos Maíztegui, de 1º de bacharelato, foi premiado cunha Mención de Honra na Olimpiada Matemática Galega 2015. A proba, á que se presentaron máis de 100 participantes de toda Galicia, está orientada a alumnos de 1º e 2º de Bacharelato e celebrouse na Facultade de Matemáticas da Universidade de Santiago de Compostela o 16 xaneiro de 2015.

Onte publicouse na web oficial da Olimpiada Matemática Galega a relación dos 15 alumnos premiados nesta edición, tres co podio e a clasificación á fase nacional, e outros 12 coa Mención de Honra "por puntuación global, por acadar a máxima puntuación nalgún problema ou por presentar algunha solución orixinal ao entender do tribunal".

Dende o centro felicitamos encarecidamente a Miguel. Noraboa!

Club de lectura de adultos

Despois do descanso de Nadal, este martes 27 tivemos unha nova xuntanza do club de lectura de adultos. A sesión estivo adicada á nova novela de Javier Marías Así empieza lo malo. Plantexáronse interesantes observacións acerca da dúbida, do perdón e da memoria histórica.

Na próxima sesión, que terá lugar na biblioteca do noso centro o derradeiro martes de febreiro, comentaremos o libro Conacho ,do noso compañeiro Guillermo Ferrández.

Lembrade que se formades ou formastes parte da nosa comunidade educativa, estás invitado a participar no noso club. Achegádevos o noso centro e preguntádelle a algún dos membros da biblioteca escolar.

Esperámosvos.                                                                   Visita o blog do club

Uso seguro de internet e da telefonía móbil

Dentro do programa de actividades complementarias os alumnos de 2º e 4º de ESO asistiron a unha conferencia sobre a seguridade e os perigos no uso de internet e a telefonía móbil.

A conferencia foi impartida de forma amena por un inspector de policía, que informou ós alumnos de como facer un uso responsable e seguro das redes wifi, da telefonía móbil, das redes sociais, do correo electrónico e outros aspectos das novas tecnoloxías.

Os alumnos foron informados tamén dos perigos do ciberacoso, sexting, roubo de identidade, roubo de contrasinais e outros riscos das novas tecnoloxías.

MATEXPO no Sofía Casanova

Dende o 12 de xaneiro e ata o 26, podemos disfrutar no hall do salón de actos dunha exposición itinerante da Fundación Barrié que trae ao noso centro o departamento de matemáticas.

A exposición está formada por 6 tótems verticais cuadrangulares (24 caras). Neles podedes ver as 46 mellores obras do concurso (entre fotografías matemáticas e esopías) en formato A3 plastificado co seus respectivos carteis descriptivos.

Animádevos a preguntar ao voso profesor de matemáticas para participar no concurso.

Se queredes máis información visitade: http://mateblog.educabarrie.org

Acto de entrega do premio "Ferrolán do Ano" para o Sofía Casanova

O 7 de xaneiro, festividade de San Xiao, celebrouse un programa de actos no que se entregou a este centro o distintivo de Ferrolán do Ano.

Ese programa de actos comenzou ás 11:00 da mañá cunha misa na concatedral de san Xiao en honra do patrón de Ferrol. Paralelamente, o noso antigo director, Juan Silvar, falaba en Radio Voz, en representación do instituto.

Ás 12:00, no Teatro Jofre  (Ver fotos), a Corporación Municipal de Ferrol recibiu á Corporación Municipal de Lugo, ós directores e directoras da Compañía de María, IES Sofía Casanova, CEIP Recimil, CEIP Masdías, CEIP San Xoán, así como ós representantes do Club de Prensa, Escola de Hostelería da Armada e Colexio de Arquitectos-Delegación de Ferrol.

O Sofía Casanova, "Ferrolán do Ano"

O IES Sofía Casanova acaba de ser distinguido co premio "Ferrolán do ano"  distinción que comparte cos colexios Recimil, Manuel Masdías, San Xoán de Filgueira e Compañía de María.

A corporación municipal ó cenceder o premio destaca ó Sofía Casanova como  «exemplo de esforzo e dedicación na formación de tantas xeracións de ferroláns».

A entrega de premios terá lugar o próximo 7 de xaneiro, ás 12:30, nun acto que o concello celebrará no teatro Jofre coincidindo coa festividade de San Xiao.