Eduardo Hermida no Sofía

O luns 16 de marzo, Eduardo Hermida,promotor do itinerario “As Meninas de Canido”, movemento artístico reivindicativo que quere chamar a atención sobre o abandono dese barrio ferrolán, visitou a nosa Biblioteca.

Con el vimos o vídeo que nos recordou como Canido pasou de ser “a horta de Ferrol” a ser un barrio en estado de abandono. Ante a tristeza e o deterioro que o rodeaba, no verán de 2008 Eduardo Hermida decidiu sacar a cor do seu estudo para encher de meninas as paredes das casas abandonadas.             Ver video.

Viaxe a Roma

Os alumnos de 1º de Bacharelato e de 4º de ESO de Latín, acompañados polos seus profesores Mª José Vilaboy (Vily), Pilar Berrio e Román Bravo, viaxaron entre os días 22 e 27 deste mes a Roma.

A visita á milenaria cidade foi moi enriquecedora. Fixeron unha completa visita á Roma imperial, a Roma cristiá e a Roma turística. E como podemos ver nas fotos houbo tempo para "otium et negotium".

Viaxe de 3º de Eso ás Médulas

Os alumnos de Cultura Clásica, acompañados pola súa profesora Julia de Partearroyo, foron esta semana ás Médulas, no Bierzo.  Alí puideron ver in situ moitos dos contidos explicados na clase.

Tamén tiveron tempo para practicar turismo, como a interesante visita ao bosque de Brañarrota, cheo de teixos milenarios.                      Ver fotos.

Viaxe de 1º de bacharelato: multiaventura

Un nutrido grupo de alumnos de 1º de bacharelato, acompañados polos seus profesores Raquel Crespo e Joaquín Rodiles, acudiron a Villablino, en León, onde realizaron deportes de multiaventura.

Como podedes ver nas fotos practicaron piragüísmo, escalada, paintball, e un sinfín de actividades que resultaron moi entretidas e serviron para unir aínda máis o grupo.

Semana da árbore no Sofía Casanova

Durante a semana do 23 ao 27 de marzo, celebramos a semana da árbore no Sofía Casanova

Os departamentos de Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química, Lingua Castelá, Matemáticas, Economía e Tecnoloxía e o equipo da Biblioteca expuxeron as súas visións da árbore.

Como podedes ver nas, fotos elaboráronse traballos para explicar a importacia da árbore nas nosas vidas. Así puidemos ver a árbore de Newton, a árbore da evolución, a árbore de Pitágoras, a árbore da sostenibilidade, os personaxes fantásticos do bosque a árbore da tecnoloxía ou a árbore da ciencia de Ramón Llull.    Ver fotografías.

ESCOLARIZACIÓN DO CURSO 2015-2016

Rematado o prazo de entrega de solicitudes para a escolarización do ano académico 2015-2016, informámos que os solicitantes do curso de 1º de ESO deberán entregar na Secretaría os documentos acreditativos dos criterios alegados, xa que se presentaron mais solicitudes que prazas se ofertan.

-Certificado do padrón municipal, e de ser o caso, os demáis documentos que aleguen outras circunstancias como familia numerosa, minusvalía, etc....)

O prazo para a entrega da documentación remata o 9 de abril.

Nos restantes cursos non será necesario entregar ningunha outra documentación xa que quedaron prazas vacantes.

Festival de entroido 2015. Información complementaria

Facendo click nas correspondentes  ligazóns poderás acceder a:

- información do desenrolo do festival de entroido,

- fotografías do festival e

- unha montaxe en vídeo das fotografías.

CINENSINO

O xoves 12, os alumnos de 1º e 2º de ESO, acompañados polos seus profesores, asistiron no Teatro Jofre a unha nova proxección de CINENSINO.

A película que visionaron foi "Diamantes negros", unha cruda película sobre a esperanza o a explotación dos seres humanos.