Visita á exposición "O Ártico rompe"

O venres 10 de abril os alumnos de 2º de ESO acompañados polos seus profesores de Ciencias da Natureza asistiron na praza de España de Ferrol á exposición itinerante "O Ártico rompe".

Alí aprendemos a singularidade do ecosistema ártico, explicóusenos o importante papel que xoga no clima global e descubrimos as súas características e a súa biodiversidade.

Con esta mostra, a Obra Social "a Caixa" desexa contribuír ao programa Ciencia en Sociedade, mediante a divulgación científica sobre un ecosistema concreto en perigo: o Ártico. Da mesma forma, tamén quere promover o pensamento crítico e sensibilizar sobre un problema ambiental importante: os efectos do cambio climático no Ártico e as consecuencias para o resto do planeta.

Charla: A rede galáctica: unha historia de internet.

O venres 10 de abril, os alumnos de 1º de bacharelato xunto cos seus profesores de TIC asistiron no salón da actos do centro a unha charla impartida polo profesor da USC Enrique Macías que levou por título "A rede galáctica: unha historia de internet".

Nesta charla aprendeunos como naceu, que é, e como funciona Internet, e a que principios científicos responde. Tamén nos explicou como se organiza e financia, como se almacenan e transmiten os seus contidos, e como se analiza e xestiona ese imenso espazo dixital.

Admisión do alumnado para o curso 2015-2016

No arquivo adxunto pódese ver a:
RESOLUCIÓN DO CONSELLO ESCOLAR
LISTA PROVISIONAL DE ALUMNADO ADMITIDO E NON ADMITIDO NA ESO E NO BACHARELATO.

Actividade Emprendedores

O xoves 19 de marzo, o alumnado de Iniciativas Emprendedoras e de Economía asistiu a un taller de emprendemento ofrecido pola Asociación de Xoves Empresarios de Ferrolterra sobre a posta en marcha dunha idea empresarial.

A experiencia foi moi práctica, contando coa experiencia e consellos de Patri Filgueira, promotora da empresa Espacio Vivo de Ferrol.

Despois de facer un brainstorming saíron moitas ideas interesantes, que poden ser presentadas en forma de proxecto ao concurso que a AJE oferta para este curso. A idea mellor valorada entre todos os proxectos da comarca será premiado con un vale de 500€ a gastar en calquera empresa colaboradora.

Loita pola igualdade

A partires do 8 de marzo, Día da Muller, a Comisión de Igualdade do centro levou a cabo unha iniciativa chamada "Loita pola Igualdade", onde o alumnado e o profesorado puido amosar a súa concienciación co feminismo, é dicir, coa ideoloxía que defende a igualdade de xénero e loita contra a discriminación cara á muller.

A idea inicial era a de realizar mensaxes en favor da igualdade, aportando cada quen o seu toque persoal, pero tamén apareceron denuncias á fenda laboral, á invisibilización das mulleres artistas e científicas, á publicidade sexista...

Eduardo Hermida no Sofía

O luns 16 de marzo, Eduardo Hermida,promotor do itinerario “As Meninas de Canido”, movemento artístico reivindicativo que quere chamar a atención sobre o abandono dese barrio ferrolán, visitou a nosa Biblioteca.

Con el vimos o vídeo que nos recordou como Canido pasou de ser “a horta de Ferrol” a ser un barrio en estado de abandono. Ante a tristeza e o deterioro que o rodeaba, no verán de 2008 Eduardo Hermida decidiu sacar a cor do seu estudo para encher de meninas as paredes das casas abandonadas.             Ver video.

Se queres saber máis entra no blog da biblioteca.

Viaxe a Roma

Os alumnos de 1º de Bacharelato e de 4º de ESO de Latín, acompañados polos seus profesores Mª José Vilaboy (Vily), Pilar Berrio e Román Bravo, viaxaron entre os días 22 e 27 deste mes a Roma.

A visita á milenaria cidade foi moi enriquecedora. Fixeron unha completa visita á Roma imperial, a Roma cristiá e a Roma turística. E como podemos ver nas fotos houbo tempo para "otium et negotium".

Viaxe de 3º de Eso ás Médulas

Os alumnos de Cultura Clásica, acompañados pola súa profesora Julia de Partearroyo, foron esta semana ás Médulas, no Bierzo.  Alí puideron ver in situ moitos dos contidos explicados na clase.

Tamén tiveron tempo para practicar turismo, como a interesante visita ao bosque de Brañarrota, cheo de teixos milenarios.                      Ver fotos.