Calendario fin de curso

luns martes mércores xoves venres sábado domingo

u

novo ingreso
9 10 ll

Horario de oficina para matrícula: de 9:00 a 13:00
         * O día 28 de xuño deben entregarse os libros aduiridos a cargo do vale. (1º e 3º ESO)

Alumnos do Sofía na prensa local

La Voz de Galicia recolle os bos resultados dos alumnos do Sofía Casanova na recente proba de selectividade.

Axudas á formación en linguas estranxeiras

Saíron publicadas as listaxes correspondentes ás axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2016. Estas listaxes poderán ser consultadas na páxina web.

Ábrese un prazo de 5 días naturais (ata o 25 de xuño) para que os solicitantes fagan o pago da achega familiar e lle remitan a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, a seguinte documentación:

1. Aceptación ou renuncia á axuda (anexo III da Orde de convocatoria).
2. Xustificante bancario do pagamento á empresa adxudicataria dos cusos.

Maís información

Actividades dos alumnos de Educación Física

Os alumnos de 10 de Bacharelato realizaron recientemente unha xornada de sendeirismo e painball.

Tamén participaron nun torneo de futbol sala.

Nesta ligazón pódende ver fotografías desas actividades.

Itinerarios lectores no Sofía Casanova

Os itinerarios lectores son os libros que os departamentos didácticos non queren que se perdan os alumnos.
    Entrando en itinerarios lectores encóntrase unha selección de lecturas -tamén hai películas- pensada polos distintos departamentos para os alumnos.

Dous alumnos premiados nun concurso de modelado en 3D

Roberto Losada e Sergio Gomez, alumnos de 4 Tecnoloxía e Tecnoloxía Industrial I respectivamente, acadaron dous premios no Concurso de Modelado 3D: COMPOS 3D, organizado polo Concello de Santiago de Compostela en colaboración con Ferrovial e a USC en relación co día Mundial do Medio Ambiente.
     O concurso COMPOS 3D, é un proxecto orientado a promover a capacidade tecnolóxica e artística dos rapaces, incidindo na educación nos valores medioambientais. Este desafío pretendía achegar ós xoves galegos ós novos métodos de modelado 3D emerxentes a partir de fotografías, empregando instrumentos tan familiares como un teléfono móbil, unha tablet ou un ordenador.

Representación de "A enferma imaxinaria"

Os pasados 24 e 26 de maio un grupo de alumnos deste centro representaron no Sofía Casanova e no teatro Jofre unha adptación da obra de Molière.

Nesta representación participou un amplo equipo artístico e técnico dirixido po José Luís Paz.

Ver máis

Tres alumnos de Economía na final dun concurso en Madrid

Tres alumnos do Sofía Casanova participan en Madrid nun concurso no que debían facer de directores de súa propia empresa.

Ó longo de cinco meses, nas aulas e vía online, participaron 200 equipos de 27 centros de toda España.
   O reto ALCOA consistía en tomar una serie de decisións, para que a súa empresa fose máis grande.

Tras pasar as dúas primeras fases, disputaron a final en  Madrid, contra outros 7 grupos finalistas.

Ver xornal 5ºA.