Axudas para a adquisición de material escolar

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017

O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia, 18/05/2016, e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).

A solicitude será única para todos os fillos que estean admitidos no mesmo centro para o curso 2016-2017.

Máis información e descarga de solicitudes

Tres alumnos de Economía na final dun concurso en Madrid

Tres alumnos do Sofía Casanova participan en Madrid nun concurso no que debían facer de directores de súa propia empresa.

Ó longo de cinco meses, nas aulas e vía online, participaron 200 equipos de 27 centros de toda España.
   O reto consistía en tomar una serie de decisións, para que a súa empresa fose máis grande.

Tras pasar as dúas primeras fases, disputaron a final en  Madrid, contra outros 7 grupos finalistas.

Ver xornal 5ºA.

Probas de Acceso á Universidade, xuño 2016

m
a luns martes mércores xoves venres sábado domingo
i 23 24 25 26 27 28 29      Calendario, preinscripción, matrícula no SUG 2016
o 30 31 1 2 3 4 5

u

ñ

Os editores de Urco no Sofía Casanova

Os editores de Urco visitaron o noso Instituto para dar unha charla ao alumnado de 3º e 4ºESO sobre a súa experiencia na publicación de libros de literatura fantástica en lingua galega.

Premios Extraordinarios de Bacharelato

Véñense de convocar os premios Extraordinarios de Bacharelato que teñen por obxectivo premiar aos alumnos e alumnas de mellor expediente académico nos estudos de Bacharelato.

O destinatario destes premios é o alumnado que rematase os seus estudos de Bacharelato nun centro da Comunidade Autónoma de Galicia e obtivese unha determinada cualificación media.

Os alumnos e alumnas que obtivesen un Premio Extraordinario de Bacharelato: recibirán un premio en metálico, exención de pago de matrícula no primeiro curso da Universidadee optarán aos Premios Nacionais de Bacharelato.

Máis información.

Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras.

Axudas para actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado 2016.

Publicación das listaxes

O Servizo de Ordenación, Innovación e Orientación Educativa ven de publicar a lista de alumnos admitidos (Anexo I), pendentes de correccións (Anexo II) e excluidos (Anexo III). Fai clic neste enlace para vela.

Pepe Carreiro no Sofía Casanova

O mércores, 11 de maio PEPE CARREIRO estará no Sofía.

O pai dos Bolechas e dos Barbanzóns  estará cos alumnos de 1º ESO  dentro do conxunto de actividades do "Mes das Letras no Sofía" (18 abril-18 maio).

Máis información no blog da biblioteca.

Os alumnos de 2º de bacharelato viaxan a Madrid

O alumnado de 2º de Bacherelato realizou unha excursión a Madrid os días 14,15,16 e 17 de Abril onde puideron visitar desde Centros Tecnolóxicos como o INSIA, Museo del Prado, MN Centro de Arte Reina Sofía, MN de Ciencias Naturales, Caixa Fórum... disfrutar dunha representación de teatro alternativo: "SOLO SON MUJERES", sobre a invisibilidade da muller durante a Guerra Civil, no Teatro de La Abadía. Xa de regreso, fixemos unha parada na monumental cidade de Segovia.

Ver fotografías