Empezan as clases

O martes día 16 de setembro darán comezo as clases ás 8:30 h.

Arrinca o curso 2014-2015

Un ano máis dá comezo un novo curso.

As presentacións terán lugar o luns día 15 co seguinte horario:

12.00h. : 1º e 2º da ESO

12.30h. : 3º e 4º da ESO

13.00h. : 1º e 2º de BAC

Reclamacións relativas ás probas extraordinarias de setembro

HORARIO DE RECLAMACIÓNS   (setembro 2014)

XOVES 4;   de 10:00 a 13:00

VENRES 5;  de 10:00 a 14:00

Datas para a matrícula de setembro. Curso 2014-2015.

Xa podes consultar as datas de matrícula para o curso 2014-2015, convocatoria de setembro,  na presente ligazón.

Exames setembro 2014

Exposición de traballos sobre o nacemento da Venus de Botticelli

No recibidor do instituto celebrouse unha exposición cos traballos dos alumnos de 4º de ESO, da materia de Educación Plástica e Visual, sobre versións persoais do famoso cadro de Botticelli.

As obras foron sometidas a votación por parte da comunidade educativa do IES Sofía Casanova e tres delas resultaron premiadas.

Nesta ligazón podes ver todas as obras.

O alumnado de 2º de ESO visitou a praia de Covas

O alumnado de 2º de ESO guiado polos seus profesores de Ciencias Naturais fixo unha saída á praia para realizar o estudo dun ECOSISTEMA MARIÑO "in situ": a zona intermareal. Alí puideron observar diferentes organismos que manteñen en equilibrio estes ecosistemas así como recolectar algúns restos para obsevar no laboratorio.

Ver fotografías.

Actos do 50 aniversario.

Onte tivo lugar no noso Centro o acto central da celebración do 50 aniversario do IES Sofía Casanova.

O acto foi presentado por Álvaro Gutiérrez, alumno do centro, e contou coa participación do grupo de cámara formado por Andrea Trillo, Inés Amarelo, Sabela Huges e Carolina Rosario que interpretaron "Divertimento" de Haydn. Laura Suárez, directora do centro abriu as intervenciòns e, a continuación, Mari Carmen Díaz, presidenta da Ampa, o Alcalde de Ferrol, José Manuel Rey que lembrou a súa estancia como estudiante no instituto, e o Secretario Xeral de Política Lingüistica, Valentín García, expuxeron diversos aspectos do pasado do instituto e dos seus desexos para o futuro, así como os parabéns para toda a comunidades educativa. A lección maxistral estivo a cargo de Ana Romero Masiá, exdirectora do centro, presentada por Ángeles Doce; o título "De Camilo a Sofía" xa anticipaba a que sería unha amena reflexión sobre a historia do Sofía a través das experiencias compartidas. A proxeción dun documental realizado por alumnos e alumnas co apoio do profesorado e de Gaitafilms, e a actuación do grupo Raparigos, que conta entre os seis compoñentes con Juan Silvar, ex director do instituto, pecharon este entrañable acto.

O "Diario de Ferrol" e "La Voz de Galicia", na súas edicións de hoxe, recollen o evento.