Exames setembro 2014

Exposición de traballos sobre o nacemento da Venus de Botticelli

No recibidor do instituto celebrouse unha exposición cos traballos dos alumnos de 4º de ESO, da materia de Educación Plástica e Visual, sobre versións persoais do famoso cadro de Botticelli.

As obras foron sometidas a votación por parte da comunidade educativa do IES Sofía Casanova e tres delas resultaron premiadas.

Nesta ligazón podes ver todas as obras.

O alumnado de 2º de ESO visitou a praia de Covas

O alumnado de 2º de ESO guiado polos seus profesores de Ciencias Naturais fixo unha saída á praia para realizar o estudo dun ECOSISTEMA MARIÑO "in situ": a zona intermareal. Alí puideron observar diferentes organismos que manteñen en equilibrio estes ecosistemas así como recolectar algúns restos para obsevar no laboratorio.

Ver fotografías.

Actos do 50 aniversario.

Onte tivo lugar no noso Centro o acto central da celebración do 50 aniversario do IES Sofía Casanova.

O acto foi presentado por Álvaro Gutiérrez, alumno do centro, e contou coa participación do grupo de cámara formado por Andrea Trillo, Inés Amarelo, Sabela Huges e Carolina Rosario que interpretaron "Divertimento" de Haydn. Laura Suárez, directora do centro abriu as intervenciòns e, a continuación, Mari Carmen Díaz, presidenta da Ampa, o Alcalde de Ferrol, José Manuel Rey que lembrou a súa estancia como estudiante no instituto, e o Secretario Xeral de Política Lingüistica, Valentín García, expuxeron diversos aspectos do pasado do instituto e dos seus desexos para o futuro, así como os parabéns para toda a comunidades educativa. A lección maxistral estivo a cargo de Ana Romero Masiá, exdirectora do centro, presentada por Ángeles Doce; o título "De Camilo a Sofía" xa anticipaba a que sería unha amena reflexión sobre a historia do Sofía a través das experiencias compartidas. A proxeción dun documental realizado por alumnos e alumnas co apoio do profesorado e de Gaitafilms, e a actuación do grupo Raparigos, que conta entre os seis compoñentes con Juan Silvar, ex director do instituto, pecharon este entrañable acto.

O "Diario de Ferrol" e "La Voz de Galicia", na súas edicións de hoxe, recollen o evento.

Entrega dos Boletíns de Cualificacións

A entrega dos Boletíns de Cualificacións ó alumnado terá lugar o mércores 25 ás 12:30.

Os días 26 e 27, xoves e venres, de 9:00 a 13:00; son os días previstos para atender posibles reclamacións.

Ver normativa

50 ANIVERSARIO

O vindeiro mércores 18 de xuño ás 17 horas culminarán os actos de celebración do 50 aniversario da creación do instituto coa celebración dun Acto Académico que contará coa escritora e investigadora Ana Romero Masiá, ex-directora do centro, quen pronunciará a lección maxistral "De Camilo a Sofía". Asistirá o Alcalde da cidade, antigo alumno, así como representantes da Consellería e invitamos a compartir esta tarde a quen, por calquera motivo, tivera unha vinculación co instituto neste medio século de existencia (antigo alumnado, profesorado e persoal non docente)

GRADUACIÓN

O pasado 30 de maio os alumnos e alumnas de 2º de Bacharelato celebraron a súa titulación, recentemente acadada, así como a despedida do instituto. Nun Salón de Actos ateigado, os novos Bachareis, as súas familias e o profesorado disfrutaron de actuacións musicais, vídeos e emotivas mensaxes, e os titores e titoras entregaron as orlas da promoción. Agora que dá comezo a gran aventura do futuro dende a que foi a súa escola de vida desexámoslles moita felicidade no porvir.

Ver fotografías.

DATAS MATRÍCULA CURSO 14-15

PARA ALUMNOS CURSANDO ESTUDOS NO CENTRO

30 de XUÑO     2º e 3º da ESO
1 de XULLO     4º ESO e 1º de Bacharelato
2 de XULLO           2º de Bacharelato

PARA ALUMNOS DE NOVO INGRESO NO CENTRO

25 de XUÑO     Colexio de Esteiro
26 de XUÑO     Colexio de Ponzos
27 de XUÑO     Colexio de Recimil
3 e 4 de XULLO     ESO e Bacharelato doutros centros

- O alumnado que estea pendente dos exames de setembro formalizarán a matrícula nese mes.

- Rógase ao alumnado que respecte o día que lle corresponda de matrícula