R+R+R (reduce, reutiliza, recicla)

O martes 24 de febreiro, os alumnos de 1º de ESO participaron nuns obradoiros organizados pola súa profesora de CC NN Esperanza Fonte.

A actividade, organizada en colaboración con Sogama, serviu para concienciar na importancia da redución, reutilización e reciclaxe dentro das actividades interdepartamentais de reciclaxe que estamos levando a cabo este ano no centro.

Prazas vacantes para o curso 2015-2016

Relación de prazas vacantes para o vindeiro curso 2015-2016:

ESO:

1º Curso:  10 prazas.

2º Curso:   8 prazas.

3º Curso: 15 prazas.

4º Curso:  25 prazas.

BACHARELATO:

1º Curso:  80 prazas.

2º Curso:  25 prazas.

Nota informativa sobre a convocatoria de folga de estudantes

Con motivo da convocatoria de folga de estudantes para os días 25 e 26 de febreiro, sobre a que se celebrou unha asemblea informativa para o alumnado o luns 23 no salón de actos do centro, lembramos á comunidade educativa a regulación recollida nas Normas de Organización e Funcionamento do centro.

A lexislación educativa que serve de referencia para as folgas estudantís nos centros de ensino secundario é a lei 8/1995 reguladora do dereito á educación.

O artigo 8 está redactado como segue:

O club de lectura e o día da paz

O pasado martes 10 de febreiro, os alumnos participantes no club de lectura, capitaneados por Pilar Berrio, estiveron a comentar a lectura de O diario de Anna Frank.  A presentación da actividade correu a cargo de Alicia e de Candela de 1º de bacharelato.

A actividade inscribiuse dentro dos actos de celebración da xornada da paz e non violencia.

Se queredes saber máis, non deixedes de visitar o blog da biblioteca

Antroido 2015

Outro ano máis, o IES Sofía Casanova participou activamente dos actos do antroido a venres 13 de febreiro. Non so decoramos a entrada do centro coa axuda de Plástica e de Dinamización, senón que houbo moitas actividades.

Os alumnos do 1º ciclo de ESO asistiron, en primeiro lugar, a un festival de comparsas onde poideron disfrutar das actuacións que prepararan os seus compañeiros coa axuda da súa profesora Ánxela Loureiro. Despois, participaron nunha "gymkhana" que organizaron as profesoras de Educación Física.

Os alumnos de 2º ciclo de ESO participaron nos obradoiros que organizaran os seus profesores: houbo obradoiros de elaboración de papel de augas (como podedes ver na foto), obradoiros de matemáticas, de xogos na biblioteca, de informática, concursos de elaboración de estructuras con espaguetis e nubes na aula de tecnoloxía, obradoiro de reporteiros e moitas máis actividades.

Nuns días, colgaremos as fotos na web.

Charla divulgativa sobre doazón e transplantes

O pasado xoves, 12 de febreiro, os alumnpos de 1º de bacharelato do centro asistiron no salón de actos a unha charla que impartíu Alejandro Montero, enfermeiro da unidadde de transpalntes do CHUAC, sobre a doazón de órganos e tecidos.

Xunto con él, asistiu José Manuel de Llano, un vecino de A Coruña que hai 15 anos foi transplantado de fígado e de páncreas. Ensinou ao noso alumnado a importancia de ter unha segunda oportunidade e reflexionou sobre a importancia da doazón "xa que así se salvan vidas".

A actividade divulgadora da oficina e mais de Alejandro e de José Manuel de seguro que calou.

Cinensino no teatro Jofre

Os alumnos de 1º e 2º de ESO xunto cos seus profesores asistiron á primeira sesión desta edición de Cinensino o luns 9 de febreiro.

Esta primeira actividade, que será traballada na aula durante as próximas sesións de titoría, céntrase na película "El camino de vuelta".

O programa de educación en valores de Cinensino englóbase dentro do contexto de Educación para a Saúde e pretende ser un instrumento complementario nesta área e dentro do actual sistema educativo.

Obradoiro de robótica na Fundación Barrié

Os alumnos de Tecnoloxía de 4º de ESO e de 1º de Bacharelato, acompañados polas súas profesoras da materia de Tecnoloxía, asistiron o martes 3 de febreiro á Coruña a un interesantísimo obradoiro de robótica.

Para o desenvolvemento deste obradoiro non era preciso ter coñecementos previos en programación –xa que se realizou nun contorno visual sinxelo para que ata os máis pequenos puideran construír e deseñar os seus robots– nin en electrónica –integrada nun ladrillo intelixente–.

O encontro fomentou ademais a cooperación e o traballo en equipo, xa que os alumnos integráronse nun grupo no cal tiveron que compartir obxectivos para resolver os desafíos que se lles propuxeron ao longo da actividade.