Unha nova campeoa no Sofía Casanova

A alumna de 4º de ESO Elena Massa Teijeiro fíxose coa medalla de ouro na categoría de 50 m libres nos últimos campeonatos galegos de natación sendo a campeoa galega desta categoría.
   Acadou tamén o sabcampeonato nas categorías junior e absoluta na especialidade de 100 m costas.

Adamaís disto tivo una brillante participación nos campionatos de España, celebrados en Barcelona, onde se clasificou para a final en 100 m costas e acadou os postos onceavo e doceavo nas probas de 50 e 100 m libres.

¡Parabéns Elena!

Exames setembro 2015

Datas matrícula 1º , 3º ESO e 1º Bacharelato

Curso 2015-2016

6 de xullo .................. 1º ESO Colexio Ponzos
  7 de xullo .................. 1º ESO Colexio Esteiro
  8 de xullo .................. 1º ESO Colexio Recimil
  6, 7 e 8 de xullo ... .....1º curso ESO (alumnos de novo ingreso no centro)
  9 de xullo .................. 3º ESO
  13 de xullo ................ 1º Bacharelato
  14 de xullo ................ 1º Bacharelato (alumnos de novo ingreso no centro)

∙ O horario de Oficina para formalizar a matrícula é de 9.00 a 13.00 horas.

∙ Os sobres de matrícula de 1º e 3º curso da ESO pódense recoller na Conserxería do centro a partir do venres día 3 de xullo.

∙ Os sobres para 1º de Bacharelato non estarán a disposición do alumnado ata o día 10 de xullo.

∙ Os alumnos que están pendentes dos exames de setembro, formalizarán a súa matrícula en dito mes.

Un novo campión no Sofía Casanova

No recente campionato galego de natación  absoluto e júnior que ven de celebrarse en Pontevedra entre os días 26 e 28 de xuño, o alumno deste centro, Javier Vilasánchez Vilar, acadou a medalle de ouro na proba de 50 m bolboreta ó impoñerse ós demáis participantes cun tempo de  27,19 s.

Noraboa  Javier.

Excursión a Santiago 2º ESO (día 3 de xuño)

O departamento de Ciencias Sociais Xeografía e Historia organizou unha excursión a Santiago de Compostela co alumnado de 2º da ESO que estivo acompañado polas profesoras Carmen (filosofía), Eva (Tecnoloxía) e Ánxela (CCSS).

Pola mañá realizaron un percorrido pola cidade e profundizaron no coñecemento da Catedral vendo as diferentes fachadas, subindo aos tellados e visitando o seu interior. Despois do xantar no Parque de Bonaval visitaron o Museo do Pobo Galego .

Ver montaxe fotográfica

Excursión a Santiago 2º ESO (día 2 de xuño)

O departamento de Ciencias Sociais Xeografía e Historia organizou unha excursión a Santiago de Compostela co alumnado de 2º da ESO que estivo acompañado polas profesoras Ana (PT), Eva (CCSS) e Ánxela (CCSS).

Pola mañá realizaron un percorrido pola cidade, visitaron o Museo do Pobo Galego e xantaron no Parque de Bonaval. A tarde dedicárona ao coñecemento da Catedral vendo as diferentes fachadas, subindo aos tellados e visitando o seu interior.

Ver montaxe fotográfica.

Festival fin de curso

O día 19 de xuño de 2015 o alumnado e profesorado do instituto participaron no festival de fin de curso.

Houbo presentacións arredor de lendas populares e actuacións musicais. Algunhas das imaxes do festival pódense ver nunha montaxe fotográfica e nunha galería de imaxes.

Concurso de marcapáxinas das Letras Galegas 2015

Parabéns ás gañadoras do concurso deste ano adicado a Filgueira Valverde e organizado polos departamentos de Lingua Galega e Literatura e Educación plástica e visual.

Se queres saber máis, visita o blog da biblioteca.