Día do libro 2016 e aniversario de Cervantes

Con motivo do día do libro e conmemorando o 400 aniversario da morte de Cervantes, o departamento de lingua castelá organizou diversas actividades entre as que se inclúen:

- Frases nas portas das aulas que inviten a reflexionar sobre a importancia do libro.
- Programa no televisor da entrada ó centro que invita á lectura de diferentes textos.
-  Concurso para identificar ós autores de diferentes ilustracións de Don Quijote.
- Carteis sobre o itinerario realizado por Don Quijote e Sancho.
- Información, en diferentes puntos do instituto, sobre a obra cervantina.
-  Realización de dous muíños de vento e de varios carteis que ambientan a entrada do centro.

Ver fotografías.

O mes das letras no Sofía

18 ABRIL A 18 DE MAIO: MES DAS LETRAS NO SOFÍA

DÍA DO LIBRO

DÍA LETRAS GALEGAS
DÍA DA SOCIEDADE DA INFORMACIÓN E DAS TELECOMUNICACIÓNS

O mes arrincou esta semana con traballos dos alumnos coordinados polo departamento de lingua castelá e literatura para conmemorar os 400 anos do pasamento de Cervantes e Shakespeare.

Listaxes de alumnado admitido para o curso 2016-2017

No arquivo adxunto pódense ver as listaxes do alumnado admitido para o curso 2016-2017

Investigación e tratamento da información no IES Sofía Casanova

A materia optativa "Investigación e tratamento da información", impartida en 1º ESO B, C e D, estivo presente nunha mesa redonda dos Encontros PLAMBE 2015-2016

O pasado 8 de abril, no Palacio de Congresos de Santiago, ás 16.15 horas houbo 6 sesións simultáneas. Na número 6, que trataba da optativa de libre configuración "Investigación e tratamento da información" estaba presente o noso instituto e dous CEIP (Malpica e Moaña).
    Pode terse máis información visitando o blog da biblioteca.

Charla de ALCER sobre a doazón de órganos

O pasado xoves 7, Día Mundial da Saúde, o alumnado de 4º de ESO asistiu no salón de actos a unha charla ofrecida por Alfredo Saborido Pérez, traballador social da asociaición ALCER (Asociación para a loita contra as enfermidades do ril) sobre o a tema "A doazón de órganos".

A escritora Andrea Maceiras no Sofía Casanova

O martes 29 de marzo Andrea Maceiras visitou o noso instituto para falarlles aos alumnos de 1º de Bacharelato sobre a súa novela Europa Express e a súa experiencia como escritora.

Escolarización do curso 2016-2017

Rematado o prazo de entrega de solicitudes para a escolarización do ano académico 2016-2017, informamos a todos os solicitantes de todos os cursos e niveis, que non será necesario entregar na Secretaría os documentos acreditativos dos criterios alegados por quedar prazas vacantes.

Unha alumna do Sofía, bolseira da fundación Amancio Ortega

A alumna deste centro, Emma Seoane, acaba de conquerir unha das bolsas da fundación Amancio Ortega para estudar o vindeiro curso no Canadá.

A Voz de Galicia recolle nas súas páxinas unha entrevista con Emma e os outros cinco alumnos de Ferrol que obtiveron unha bolsa de estudos da citada fundación.