MARCHAS CICLISTAS POPULARES

Se sodes afeccionados ao ciclismo interesaravos esta actividade.

O "club ciclista Ferrol" e o Concello de Ferrol organizan marchas ciclistas todos os meses deste curso 2014-2015. A primeira será esta fin de semana, o domingo día 26, e haberá outras o 30 de novembro, o 28 de decembro, o 25 de xaneiro, o 22 de febreiro, o 29 de marzo, o 26 de abril, o 31 de maio e o 21 de xunio.

Todas as marchas saen sempre da praza de Armas ás 11:00 da mañá. Animádevos!

Máis información.

Concertos da "Sociedad Filármonica Ferrolana" no teatro Jofre

A "Sociedad Filarmónica Ferrolana" quere contribuir á formación musical dos adolescentes y por esa razón asignou ao noso instituto un número de entradas para cada un dos concertos desta tempada que se celebrará no Teatro Jofre.

Se estades interesados en asistir, poñédevos en contacto coas vosas profesoras de música, Dolores ou Almudena, ou ben con Daniel e eles conseguiranvos entradas gratuítas.

Podedes consultar a programación nesta ligazón.

Reciclarte no IES Sofía Casanova

Se te achegas ao noso centro estes días, poderás contemplar unha exposición de meninas feitas polos alumnos de 4º de ESO do curso pasado con obxectos reciclados.

A actividade foi coordinada pola profesora de EPV María Lanza. Estes artefactos son os mesmos que decoraban as fiestras e as árbores de Canido durante a última edición das Meninas os días 5 e 6 do pasado mes de setembro.

Ver traballos

.

Reunión profesorado titor/familias

Club de lectura de alumnos. Temporada 14-15

O próximo martes, 14-10-14,  comenzarán as sesións do "Club de lectura de alumnos" correspondentes ó presente curso, seguindo o horario habitual.

Na Biblioteca do Centro dispós de máis información sobre o mesmo.

Club de lectura para adultos. Arrinca a nova temporada.

Bota a andar de novo o club de lectura para adultos do IES "Sofía Casanova".

Quedades convidados todos a esta segunda temporada, moi especialmente os que participaron o ano pasado e os pais dos novos alumnos.

O arranque da nova edición terá lugar o vindeiro martes 30 de setembro ás 18:15 na biblioteca do centro.

Empezan as clases

O martes día 16 de setembro darán comezo as clases ás 8:30 h.

Arrinca o curso 2014-2015

Un ano máis dá comezo un novo curso.

As presentacións terán lugar o luns día 15 co seguinte horario:

12.00h. : 1º e 2º da ESO

12.30h. : 3º e 4º da ESO