Datas matrícula 1º , 3º ESO e 1º Bacharelato

6 de xullo .................. 1º ESO Colexio Ponzos
  7 de xullo .................. 1º ESO Colexio Esteiro
  8 de xullo .................. 1º ESO Colexio Recimil
  6, 7 e 8 de xullo ... .....1º curso ESO (alumnos de novo ingreso no centro)
  9 de xullo .................. 3º ESO
  13 de xullo ................ 1º Bacharelato
  14 de xullo ................ 1º Bacharelato (alumnos de novo ingreso no centro)

∙ O horario de Oficina para formalizar a matrícula é de 9.00 a 13.00 horas.

∙ Os sobres de matrícula de 1º e 3º curso da ESO pódense recoller na Conserxería do centro a partir do venres día 3 de xullo.

∙ Os sobres para 1º de Bacharelato non estarán a disposición do alumnado ata o día 10 de xullo.

∙ Os alumnos que están pendentes dos exames de setembro, formalizarán a súa matrícula en dito mes.

Un novo campión no Sofía Casanova

No recente campionato galego de natación  absoluto e júnior que ven de celebrarse en Pontevedra entre os días 26 e 28 de xuño, o alumno deste centro, Javier Vilasánchez Vilar, acadou a medalle de ouro na proba de 50 m bolboreta ó impoñerse ós demáis participantes cun tempo de  27,19 s.

Noraboa  Javier.

Excursión a Santiago 2º ESO (día 3 de xuño)

O departamento de Ciencias Sociais Xeografía e Historia organizou unha excursión a Santiago de Compostela co alumnado de 2º da ESO que estivo acompañado polas profesoras Carmen (filosofía), Eva (Tecnoloxía) e Ánxela (CCSS).

Pola mañá realizaron un percorrido pola cidade e profundizaron no coñecemento da Catedral vendo as diferentes fachadas, subindo aos tellados e visitando o seu interior. Despois do xantar no Parque de Bonaval visitaron o Museo do Pobo Galego .

Ver montaxe fotográfica

Excursión a Santiago 2º ESO (día 2 de xuño)

O departamento de Ciencias Sociais Xeografía e Historia organizou unha excursión a Santiago de Compostela co alumnado de 2º da ESO que estivo acompañado polas profesoras Ana (PT), Eva (CCSS) e Ánxela (CCSS).

Pola mañá realizaron un percorrido pola cidade, visitaron o Museo do Pobo Galego e xantaron no Parque de Bonaval. A tarde dedicárona ao coñecemento da Catedral vendo as diferentes fachadas, subindo aos tellados e visitando o seu interior.

Ver montaxe fotográfica.

Festival fin de curso

O día 19 de xuño de 2015 o alumnado e profesorado do instituto participaron no festival de fin de curso.

Houbo presentacións arredor de lendas populares e actuacións musicais. Algunhas das imaxes do festival pódense ver nunha montaxe fotográfica e nunha galería de imaxes.

Concurso de marcapáxinas das Letras Galegas 2015

Parabéns ás gañadoras do concurso deste ano adicado a Filgueira Valverde e organizado polos departamentos de Lingua Galega e Literatura e Educación plástica e visual.

Se queres saber máis, visita o blog da biblioteca.

Datas matrícula curso 2015-2016

29 de xuño 2ºESO

30 de xuño 4ºESO

1 de xullo 2ºbacharelato

Está previsto que en próximas datas a Consellería de Educación someta a aprobación o Decreto LOMCE polo que se establece o currículo da ESO e do Bacharelato en Galicia, para o vindeiro ano académico 2015-2016.

En canto isto se produza, publicaremos as datas de matrícula dos cursos de 1º e 3º de ESO e 1º de Bacharelato.

Estade atentos á páxina web do centro.

Exposicións das tres Gracias

Na entrada do instituto, poderás ver durante estes días unha exposicións dos traballos feitos polos alumnos de 4º de ESO de Educación Plástica e Visual.

O traballo do curso consistiu nunha interpretación da figura da beleza a partir do cadro das tres Gracias de Rubens. Os traballos feitos polos alumnos de María Lanza mercen unha visita para facer unha fonda reflexión sobre este concepto.

Ver fotos

Se queres ver máis, entra no blog da biblioteca