As invasións biolóxicas

O luns 15 de decembro, a profesora da Facultade de Farmacia da USC Inmaculada Romero Buján veu ao noso centro a impartir unha charla sobre "Invasións biolóxicas".

Iniciou a charla definindo o concepto de invasión biolóxica mediante exemplos. Tamén comentou as vías de introducción destes individuos exóticos mediante especies coñecidas, como o visón americano, para concluír comentando como se realiza o proceso de invasión. Concluíu indicando como está a situación en Galicia en relación á flora exótica invasora, cales son as especies máis comúns mediante o uso de exemplos e que problemas ocasionan.

Foi unha experiencia moi interesante da que aprendemos moito.

Visita a "Afundación" e "CTB"

Os alumnos de 4º de ESO acompañados polas súas profesora Ángeles Doce e María Lanza, relizaron o xoves 16 de decembro unha visita á exposición "MÚLTIPLE. A ARTE DOMINGO GRAVADO DE PICASSO A BARCELÓ" e realizaron un taller onde practicaron a técnica da Xilografía con linóleo en Afundación.

No Centro Torrente Ballester (CTB) fixeron unha visita guiada onde lles falaron sobre a historia do edificio e sobre a súa arquitectura, incluíndo o almacén cos fondos de pintura do museo. Ademais visitaron dúas exposicións temporais unha de FAUSTO ISORNA "O CEO DÁS ILUSIÓNS" sobre fotocollage e outra colectiva "ESPAZO PÚBLICO / ESPAZO PRIVADO" sobre imaxe fotográfica e videocreacións.

Ver fotografías da visita

A volta ao mundo en 80 beléns

Máis ou menos, estes son os que podedes ver nas vitrinas do corredor Patio-Salón de Actos.

Encontraredes nacementos desde Canadá a Zanzíbar, feitos dos materiais máis diversos (madeira, cerámica, folla de millo, cortiza, cristal, lava...) e de todos os tamaños e formas.

Unha exposición de arte popular para expresar o Nadal.

Conmemoración do Día Universal dos Dereitos Humanos

O 10 de decembro de 1948, a Asemblea Xeral das Nacións Unidas aprobou e proclamou a Declaración Universal de Dereitos Humanos.

Tras este acto histórico, a Asemblea pediu a todos os Países Membros que publicasen o texto da Declaración e dispuxesen que fose «distribuído, exposto, lido e comentado nas escolas e outros establecementos de ensino, sen distinción fundada na condición política dos países ou dos territorios».

Por este motivo, a comunidade escolar do IES Sofía Casanova conmemora este día.

Recollida de alimentos para a Cociña Económica

A ANPA do centro e o IES Sofía Casanova colaboran un ano máis coa cociña económica e mais con outras ONG na recollida de alimentos para este Nadal. A partir do próximo martes día 9 de decembro e ata o 19, haberá na entrada do centro un lugar habilitado para a recollida dos mesmos.

Os alimentos máis demandados son: leite, cacaos solubles, nocilla ou similares, café soluble, mermeladas, galletas, madalenas, cereais, azucre, alimentos infantís (potitos), patés, chocolate, maionesa, conservas (atún, sardiñas, mexillóns…), aceite, turrón de chocolate...

Tamén son demandados utensilios de hixiene (xabón, xel...)

Moitas grazas,

Concurso de adornos de nadal

SOLIDARIZARTERECICLARTESOLIDARIZARTE

CONCURSO DE ADORNOS DE NADAL

“árbore solidaria”

Desde o departamento de actividades extraescolares e complementarias convidámoste a participar no concurso de adornos de Nadal para engalanar a nosa árbore do instituto que será unha “árbore solidaria, empregando materiais de reciclaxe que teñades na casa e tapóns de cores.

Premio de ensaio para Alberto Sucasas

Alberto Sucasas Peón, que durante moitos anos foi profesor de Filosofía neste instituto, acaba de recibir o Premio de Ensaio Miguel de Unamuno outorgado polo concello de Bilbao.

Os nosos parabéns a Alberto.

Mercadillo solidario

Este ano, tamén temos organizado no noso centro o mercadillo solidario.

O departamento de economía, con Iñaki Tomás á cabeza, e mais moitos alumnos colaboradores recolleron durante a semana pasada os enseres que foron doados polos membros da nosa comunidade escolar. Durante estes días podedes adquirir na entrada do instituto libros, pendentes, adornos para a casa e moitas cousas máis. Lembrade que todo o diñeiro recadado será doado á cociña económica.

O ano pasado recadamos 487 euros, o que servíu para dar máis de 160 comidas.